Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Pici sárga és mindig jobban hoz mint egy lekötött betét.. ilyen rossz időkben meg sokkal
bocs, hogy belevau... mivel? ÁK?
Bőven 10 fölötti hozamot is el lehet érni. Nem bankba kell tenni a pénzt.
Kurvakevés az a 4-5% hozam.
a 350k-nak hozama is lehetett volna ha nem költi el.. szóval nem csak 116k kilométerre lett volna elég.. hanem jóval többre.
Na ja.. ez a másik
Vagy simán öntögetni bele az olajat.
350.000 forintból 116,6 liter jön ki egy 3000 ft/l árfekvésű olajból.
Ha 1000 km-ként megevett -mondjunk nagyon durvát- 1 litert akkor pont 116.600 km-t tudtál volna megtenni vele.
Ez egy átlagos 10.000 km/év futásnál pont 11,66 évig lett volna elég.
Fűrészporral telitömni?
vagy visszatenni rá a "fedőt", aztán egyből meghirdetni
öröm és boldogság lehetett
Nem lett volna olcsóbb egy bontott blokk?
szelepszárszimering cserének indult dolog, de ha már szét ott jártunk nézzünk bele, henger kuka, főtengely csapokról a felületi edzés lepattogzott, balance tengelyt beleverték kalapáccsal, csattant a 3. sebesség. Tehát minden csere, motorral nem volt baj, ment indult szépen járt egy hang nélkül csak csipegette az olajat
Csipegette az olajat.. ha szétszedtétek nyilván tudjátok miért. Szóval
aha, csipegette az olajat, és maradt a blokkban a két vezérműtengely minden más csere ez is olasz motor volt
A TDM-mel nyúltatok mellé?
Mondjuk én pont leszarnám, hogy hol van egy motor / autó ha nekem az kell akkor elmegyek érte.
Vagy legalább megbeszélem, hogy a tulajjal valami közös ponton találkozzunk.
Nekem is utaznom kellett a motorért, de visszafelé már a motor hozott haza és nagyon jó érzés volt.
Volt itthon már egy szar igaz az yamaha, az ország másik feléből vettük a blokkjára rá ment 350ezer forint sv-ért nem fogok elmenni az ország másik szegletébe, várok, ráérek lesz a környéken is egy olyan ami tetszik, megkímélt jó állapotú, nem akarom az első szezont blokk felújítással kezdeni vagy félni attól mikor esik szét alattam, nagyok az elvárások, de ha nem mindenki bontószökevényeket árulna akkor vetem volna már motort. Ha 1000est vennék és v2 akkor honda körül nézelődnék.

megy 200-at,én egyszer egy ismerősével mentem óra szerint 206-ot,ott volt a vége,természetesen zárt pályán,nappal,egyedül, bukósisakban .....csak nem olyan vehemens.

Más 8 mp alatt 200 meg más 35 alatt...
Igazad van.
Ráadásul ezek a gépek viszonylag igénytelenek, tehát egy közepesen jó gazdával már nagyon mellényúlni nem lehet.
Persze vegye a lehető legjobbat számára, de valóban kár irreálisan magas elvárásokat támasztani. Vagy akkor legyen sok pénz de akkor ne is SV-t nézzen:)
27 db eladó 2003 utáni sv 650 van.Lehet túl nagyok az elvárásaid.Ezek használt gépek,bizonyos hibák úgyis előfordulnak.Csak az újak kifogástalanok,vagy még azok sem.
A tökéletest ne keresd mert olyan nincs.
A 270 jobban hangzik.
És az ezres nehezebben kezelhető....hiába a majdnem ugyanolyan súly, de akkor is könnyebb a 650-nel motorozni.....,de nem elfelejteni, hogy ez megy 200 körül és az azért nem kevés....
Pláne ne vanyekra.................ő őstehetség ezért nem érti az egyszerű halandókat.
Egyetértek hasonlóan gondolkodtam én is tavaly.
Én is ezért vettem 650-est. És sajnos v nem sajnos de a 650-el is simán el lehet szállni szóval mind a kicsi SV-hez mind a nagyhoz kell ész.
Ha a kisebbiket akarod venni mert egyelőre sok a másik akkor vedd a kisebbiket. A többiekre ne hallgass
És én fogok rajta ülni és tudom hogy jó párszor megnézném mi a vége, gyorsan mennék vele és nem akarok kiszállni valamelyik kanyarban. 650 minden szempontból jobb, megvan a lépcső, fogyasztás, fenntartás. Nekem minden szempontból jobb a 650.