Nem értem mért jobb ez a lánc olajzó... Már csak a lánc élettartamát tekintve is, elvileg egy jó láncsprayt ha ráfújsz kivül megszilárdul és így nem engedi be a homokot, koszt a csapok közé, bentudom az olaj menyire szedné össze... A másik meg hogy rárakjátok ezt a cuccot ami alaphangon is belekerül tegyük fel 5000be és az olaj nem is marad rajta sokáig a láncon, na azt ha ledobja akkor kap belőle az egész motor rendesen. Nem tudom, hogy megéri ezeket az a jobb esetben plusz pár ezer km-ert ? Nektek pláne fehér motor... :D
Én nem akarom ennyire bonyolultra, vmi olajtartály, egy benzincsap oszt jóónapot Kis lánckerék mellé (mögé, alsó láncra) akarom énis juttatni az olajat, de azt a duplacsöpögtetőt hogy a fenébe kéne megcsinálni? Arra van már neked terv?
Nem kifejezetten.
Ez mint mondtam teszt.
Elég sok banditos valós futásteljesítménnyel mondja hogy sokáig birja nagyságrendekkel az olajzoval.
Spray-el én naggyából 24-30e-re saccolom az élettartalmot.
Ők KB 80-100e-re egy láncnak.Ha levesszük úgy hogy mondjuk 50-erenként kell cserélnem az elsőnél KB 20 rugót spórolok.
A másik hogy az a zsuvától agybajt kapok ami a kislánckeréknél összegyön.
Meglátom.Kialakul.
Van egy elektronikám meg a műanyag féktartályt használom az anyag tárolására.
Az elekronikán van olajpumpa meg egy halom tyúkbél de szerintem el fogok férni.
Lenn én valamit a kislánckerékre szeretnék valszeg két oldalt de ez még nem tisztázott hogy mit és hova.
Nem szeretném ha bedarálva blokkolnék és hirtelenpofáraesést apszolválnék így kialakul.Vagy a mcoil vagy scottoiler mintára fogom a duplásat megoldani.Van rá időm mert a beüzemelés lánccsere után végzem.
Így lesz összehasonlítási alapom spray-el meg olajzóval.
Van már valami konkrét terv is, vagy még nagyon korai stáduimban van? Láttam neten olyat is, hogy csak egy benzincső csöpögteti a lánc közepére, meg olyat is ami a lánc két szélére csepegtet. Érdemes szted ezzel a 2 oldalra csöpögtetéssel vesződni, vagy elég középre is?
anno én is érdeklődtem a motor után, egy ismerősöm kért meg rá.( 2. tulaj, 41 000 km, sérülés mentes még csak el sem dőlt ). akkor tele volt extrákkal : dupla sport dob, idom a hűtőn, kicsi rendszámtartó, plexi, új gumik, fékek. azóta látom pár dolgot kivéve minden le került róla. nem akarom a tulajdonost megsérteni, nekem akkor ezt írta.
Ha a vízszivattyún lévő túlfolyó lukból megy el a víz akkor egyértelműen a vízszivattyú szimeringje döglött.
Folyadék leengedése és vízpumpa leszed majd szimering kicserél.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ősszel vettem egy sv1000-t és a vízpumpánál lévő túlfolyóból elcsöpögött elég sok lé, ha áll a motor akkor is. ( már a tágulási tartályban alig van ) Nem gondolom hogy ez normális dolog. Miért lehet ez, hogy tudom javítani?
nem tudom mi lehet a baj, ennek gondolom nem kéne szorulnia, be kell ezt kenni valamivel? nem értem miért szorul, pedig gyári szuzukis zacskóban cikszámmal adták. Azért köszönöm a segítséget! ;)
na jól van, a sárga N-es is kamusnak tűnik.... találtam egy másik hirdetést ahol sportdob, kis rendszámtartó és másik színű kerekekkel van hirdetve 50ezerrel drágábban. Nekünk meg a telefonba azt mondta hogy 2év alatt 4000ezret ment vele, meg hogy mindene teljesen gyári. Vicc
Ez mint mondtam teszt.
Elég sok banditos valós futásteljesítménnyel mondja hogy sokáig birja nagyságrendekkel az olajzoval.
Spray-el én naggyából 24-30e-re saccolom az élettartalmot.
Ők KB 80-100e-re egy láncnak.Ha levesszük úgy hogy mondjuk 50-erenként kell cserélnem az elsőnél KB 20 rugót spórolok.
A másik hogy az a zsuvától agybajt kapok ami a kislánckeréknél összegyön.
Meglátom.Kialakul.
Mert másra rakni (SZERINTEM) értelmetlen....
Az elekronikán van olajpumpa meg egy halom tyúkbél de szerintem el fogok férni.
Lenn én valamit a kislánckerékre szeretnék valszeg két oldalt de ez még nem tisztázott hogy mit és hova.
Nem szeretném ha bedarálva blokkolnék és hirtelenpofáraesést apszolválnék így kialakul.Vagy a mcoil vagy scottoiler mintára fogom a duplásat megoldani.Van rá időm mert a beüzemelés lánccsere után végzem.
Így lesz összehasonlítási alapom spray-el meg olajzóval.
Folyadék leengedése és vízpumpa leszed majd szimering kicserél.
Segítségre lenne szükségem. Ősszel vettem egy sv1000-t és a vízpumpánál lévő túlfolyóból elcsöpögött elég sok lé, ha áll a motor akkor is. ( már a tágulási tartályban alig van ) Nem gondolom hogy ez normális dolog. Miért lehet ez, hogy tudom javítani?