Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Új vízpumpa + tömítés + szimering, Suzuki márkakerskedésbe 14E ft körül volt az anyag. 1 hónapja csináltam az enyémen, egy jó órás munka volt.
Ja-ja...tömszelence csere....néha előfordul....
jól sejtem hogy a kuplung oldali deknit is le kell szedni hozzá?
Így viszont teljesen jogos
én az O gyűrűs láncom soha nem kentem.. vagyis csak nagyon nagyon ritkán és ugyan addig bírta mint haveré aki folyamatosan keni.. most X gyűrűs van ezt kenem rendesen de igazából sztem teljesen felesleges mert úgy van ahogy mondod, a cucc benne van a tömítés meg se ki se be nem engedi ergo felesleges kenni.. pl a dakaron egyáltalán nem kenik a láncot mert ha kennék állítólag 1 szakaszt nem bírna ki így meg végigmennek 1 lánccal.. fogok is kalácsot enni :D
Így van, én sem mosom mert minden mosásnál megy bele óhatatlanul is a mosószerből, illetve lehet mosni, de petróval, az nem baj ha bekerül...
A GS-en soha nem mostam le a láncot. 2 vagy 3 sprayt használtam el (400ml valvoline) az élettartama alatt, és 25-30 között lett cserélve mindig a szett (még egy pár ezret el lehetett volna a láncszettel szenvedni)
Az onnan indultam ki volt a rossz...onnan indulj ki, hogy először a gumigyűrűk mennek tönkre és onnantól a víz bemegy....a spray kívül rátapad mindenhonnan és amíg rajta van nem engedi be a vizet, de ugye ez elkerülhetetlenül bekövetkezik jópárszor és a víz elkezdi aknamunkáját....viszont az olajzó miután a gyűrűknek kakukk utána is folyamatosan keni belül is a csapokat mert a híg olaj bejut oda és amíg ott olaj van a víz nem tud munkálkodni.....nem véletlenül van már 100000km-es lánc is motoron aminél olajzót használnak.....
Onnan indultam ki hogy ugye elvileg egy O vagy X gyűrűs láncba a csapokból se ki se be nem megy semmi ahol van a lényeg. Én onnan közelítettem meg hogy ugye a láncspray az egy kemény réteget alkot amibe elvileg nem ragad bele a homok, olajba elvileg jobban beleragadna és viszi is minden felé, de mivel mindig friss olaj csöpög rá Engem jobban zavarna hogy mindig olajos a motor, de a kollégák azt mondják, hogy nem olajozza össze a motort, innentöl kezdve kényelmesebb mint fújdogálni a láncot.

Még azt nézném meg, hogy egy elhanyagolt, ritkán ápolt, mosott lánc mennyivel bírja kevesebb ideig mint egy olyan amit mindig mosogatnak meg kenegetnek
Pedig jelenleg azt tartom a legjobbnak, nem mintha ez számítana, de azért kipróbáltam párat és nem rövid utakon..
Felesleges, semmi baja a gépnek, olaj-víz legyen benne és a fék fogjon...
Sokkal jobb az olajzó...ha megnézed miből áll össze a láncszem és mi megy tönkre először benne azonnal rájössz, hogy miért jó az olajzó...a spray nem ott ken ahol kéne sőt be sem jut oda..
akarsz Te enni kürtöskalácsot ? ratyi
Majdnem álló KB mint a bicikliző kígyó esete a viccben.
Én mágnese tanktáskát használok, de az alja elég ratyi, könnyedén karcolja a tankot, ezért egy univerzális felszíjazható alapot vettem neki. Apu használt ilyet, azt hiszem sw-moteches. Ha fenntvan nem karcolja a tankot, ha nincs, akkor pedig nem ront sokat az összképen az a kis gyűrű.
te is elég szép látvány vagy motor nélkül is.. :ASD
NYALI OFF pls!...
Ötletes meg fasza.. de mi ennek az előnye? Szerintem túl van bonyolítva. A mágnes nem romlik el véletlenül sem, ellenben tök jól ellátja a feladatát. Ez meg egyszer tuti tönkre megy.. aztán lehet megint venni valamit (hurrá pörög a bolt)

(műanyag tankos gépre jó lehet.. bár oda is praktikusabbnak tartanék egy tankbőrt és a hozzávaló táskát)
itthon ilyen van a cb1300-on. Biztonsággal nincs baj, jól tart, könnyű le-fel pakolgatni a táskát. Tartóssággal sem volt még baj, de csak egy fél szezont ment eddig.
Nem férek hozzá.És nekem ptróleummal is alg jön le.
A ragacsot időnként ki szoktam törölni. Sok gondot ott nem okoz kis mennyiségben...
Mol volt.Eszméletlen sokáig fenn marad minimálisan a felni kapott de semmi gond.
Inkább benn az a ragacsos massza.Nem nagyon de épp eléggé kapott.
Simán jó.
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata az ilyen Givi tanktáska rögzítésről? Mennyire biztonságos és tartós?

Givi