Ja..csak halvány lila gőzöm nincs hogy hogy kéne legyártani. Legegyszerűbb megoldásnak injekciós tű fejét gondoltam, de ott 1 csőre hogy rakok rá kettőt Vagy a tartályból 2 kis vékony cső jön le, 1-1 végére meg rá a tű, és akkor az a gond sincs, hogy 2 oldalra egyforma mennyiség csöpögjön.
Én most aceton-gázolaj mixel mostam a láncot, az is szépen lemosta róla. Aceton nemvolt olyan töménységbe(csak meglett vele ijesztve a gázolaj ) , hogy bántsa a gumigyűrűt, a gázolaj meg még kent is rajta egy kicsit
Féktisztító kevésbé jó petróleum jobban leviszi meg a Brigéciol.Illetve van egy jobb anyag ami gumibarát az egy specko szer ahol gyakornok vagyok azzal mosnak fel CNC gépek alatt de az nem kapható szerintem ilyen 1 literes flakonba csak ipari kiszerelésbe .Én is onnan hozok az nincs olyan amit ne vinne le amit kapargatni kellet azt ez levitte úgy hogy vízzel utána lenyomatva abszolút tiszta lesz
megéri a drágábbat venni? hasonló teljesítményűek vannak 3-4 ezerrel olcsóbban. mivel tud ez többet amire nekem szükségem van normál használatnál? kérlek írjatok tapasztalatokat, köszi
Milyen aksit javasoltok SV650-be? a neten a YUASA YTX-12-BS tipust talaltam a legjobbnak. Esetleg Budapesten hol jutok hozzá legolcsóbban? Tapasztalatok? hány évet bírt nektek?
nekem csak az a költői kérdésem lenne, hogy hogy lehet 100000km egy láncban ha mindenkinek csak 24500km van a motorjában?
érdekel ez az olajozós téma engem is, tavasszal ha lesz időm lehet én is nekiállok egy ilyesmi olajozónak
Jah.Hozzad.
láncolajzó meg hülyeség,inkább vegyetek turaemelöt tölem
(sött a lánc is hülyeség
du félöt körül meg várható vagyok egy gödöllöi butorboltban
(megint mindenki válogassa ki a neki szóló sort
Nem all jol.
érdekel ez az olajozós téma engem is, tavasszal ha lesz időm lehet én is nekiállok egy ilyesmi olajozónak