Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt nekem is hasonló láncspray-m. Sokáig castroloztam aztán váltottam valami neonzöldesre (talán motororex) aztán kaptam egy bel-ray nevűt....ezek mind a felnin kötöttek ki ahogy kigurultam a kapu elé.
Ezek után a mai napig castrolozok.
Meg sokan dícsérik a MOL-t is, venni még nem mertem.
így álló helyzetben szoktál eldőlni ? jártam így én is dt-vel egyszer azt hittem lehajtottam a sztendert de nem és eldöltem a motorral máskor meg berugtam megakadt a gatyám a berugókarba és döltem is szép látvány volt a város közepén
Azon vagyok hogy kinőjem ezt a rossz szokást.
népitáncos szokásod ez kiégetett
Karc volt rajta.De a festés rendesen profi volt.
Ugyanoda viszem most is.
A legtöbb galibát a népitáncos szokásom okozta.
Kisebb pofáraesésből volt egyet jobbra kettőt balra.
De semmi komoly lépésben hipp-hopp feldőltem.
A fejidomos mind borul az fix.
Nem egy túl sok tapasztalattal rendelkező fiatalemberek veszik.
Mindnek beleesik a kezdő éveibe egy két apró malőr.
A fejidomon meg látszik cefetül.
Ha sztenderen eldől már viszi a konzolt onnantól csálén állnak a műanyagok,feszül az idom,repednek a felfogató fülek satöbbi.
Ha feltenne mindenki még két kereket nem lenne ilyen gond.
meg gondolom nem volt minden idom más színű meg jobbra balra sem álltak, kb amelyik s-est megnéztük az összesnek a fejidomja fújva volt, oké legyen fújva de akkor csináltassa meg szakemberrel ne dobozossal... majdnem mindegyik narancsos meg szemcsékkel volt tele, sőt olyat is láttam hogy mintha azzal a konyhai mosogató szivaccsal próbálta megmosni valami durvával mert végig mintha csiszolópapírral meghúzták volna azzal sincs baj ha olasz inport de akkor látszódjon rajta hogy volt gazdája. Na meg az ár ami vicc, 700körül lehet veni töröttet... ennyit érne egy jó állapotú esetleg
De nem látszott rajta.
a tied is törött olasz import volt ha jól tévedek, szóval az sem felelne meg a kolléga feltételeinek
Semmi gond. De talán ha felhívnád akitől motort akarsz venni nem lennének félreértések. Nekem nem az az érdekem hogy eladjam akárkinek. Csak olyannak aki legalább annyira vigyáz rá mint én. Saját pénzből vettem amiért megdolgoztam nem kaptam vagy vették nekem. Szerintem a motorom elég jó állapotban van. külsőleg is és motorikusan is. Nem azt mondom hogy olyan mint az új de azért már 8.5 éves. Nem ontja magából a fekete füstöt nem csörög csattog.
Ja néztem de nekem mincs ennyi hely arrafelé.
A legnagyobb lökést az adta hogy túra miatt vettem egy kis flakonos repsolt.
Máig az olajteknőig minden zsuvás és az a ragacsos szmötyi beterített a lánckeréknél egy jó pár zegzugot meg kábeleket és hát nem egy élvezet takarítani.
Mint mondtam kiderül.
Ha nem jön be visszatérek a spry-hez oszt annyi.
De szerintem extrém megnöveli a lánc élettartalmát egy jól beállított olajzó.
Viszont csövelez meg kábelkötegelőket nem akarok látni a gépen ezért eléggé el szeretném dugni.
Amit megnehezíti hogy eszméletlen kis kompakt a motor.
vannak itt fotók között ötletek. pl. itt is.

én spec nem dobogok rajta...500-1000 km-ként befújom,oszt' jónapot. kb 30000-35000 km-t el szokott nekem menni...
Így már értek mindent. Bocs hogy azt mondtam kamuzol, csak mióta motort keresek rengetegen próbáltak hülyének nézni.
Saját gyártmány. Amikor készítettem, tettem fel ide az sv fórumba képeket. Kb. július eleje lehetett.
Van valakinek magyar nyelvű SV manual? (angol is jó)
Nekem német van azzal kitörölhetem...
Tudsz mutatni akármilyen linket ahol lehet ilyen olajzót látni?
Egy jó Mecsek kör vagy valami hasonló nyitás engem is érdekel..
csak lenne már jó időőőőő

Tavaszra kell valami speckó felkészítés a hosszú parkolás után?
Nekem Tsanyi sok mindent megcsinált még az őszi szezonban szóval én úgy gondolnám, hogy pöpec állapotban van a moci, de ki tudja..

Vagy Tsany: Esetleg vigyem el hozzád az első nagyobb gurulás előtt ( bár kimenni hozzád már az is jó néhány km nekem ), hogy átnézd?
Ha jól emlékszem azt megállapítottuk, hogy gyertyát tuti nem cseréltek a motorban ( viszont nem voltak olajosak ) de olajat és minden egyebet igen. Ja meg sport légszűrő van benne de nincs hozzá tisztító készletem.
Szia.
Bocs, hogy beleszólok, nekem Dl-en van fent az olajzó.
Ha rendesen be van állítva, akkor nem keni össze a felnit és a motort sem. Amikor megvettem a motort, feltettem és azóta 8000 km-ert gurultam vele. A tartályt kb. 2500 km-ként kell tölteni, ez nincs több 1,5 decinél. Ha megnézem a láncot, soha nem száraz, szóval nekem bejött az 5000 forintos olajzó.
keresd meg!
Először is amióta megvan a motor az az 2 éve 6000 km-t mentem vele. 2011-ben 2000-t tavaly 4000-t a munkám ,és a családom miatt nem tudtam többet motorozni. Úgy néz ki hogy egy darabig még nem is fogok tudni ezért akarom eladni. A motor augusztus óta nem volt beindítva azóta a helyiségben áll letakarva. Régebben (2011 október környékén) is el akartam adni a motort amikor még rajta volt a kipufogó és a gyári kerékfestés de akkor meggondoltam magam hátha lesz időm majd motorozni. Egy kicsit átalakítottam akkor voltak rajta idomok és egy másik kipufogó. Azért szedtem le az idomokat és a kipufogót mert azokkal együtt soha nem tudtam volna eladni a motort hogy ne bukjak rengeteget. Nyár végén kapott új gumikat új fékbetétet új fékolajat lecseréltem az olajat és a szűrőt. A teleszkópszimeringek ki lettek cserélve. Kicseréltem a gyertyákat. Meghirdettem a motort mert biztos hogy nem tudom kihasználni ha esetleg valakinek tetszik akkor megveszi. Ha nem jelentkezik senki akkor addig áll itt amíg nem lesz érdeklődő ha 2 évig kell rá várni akkor 2 évig.
HAZUDOZOL?
Igen mi érdeklődtünk, írom a tényeket amik nekünk nem tetszenek. Itt sportkipufogó kis rendszámtartó és ezüst kerekek. Itt teljesen gyári állapot és fekete kerekek, Nekünk azt mondtad a telefonba, hogy 4000km-t mentél vele kb, annak aki ma megnézte azt mondtad 6000-et ez. Kicsivel lentebb írják, hogy nemrég még idomozva volt a motor és másik fékek voltak rajta. Nekünk a telefonba azt mondtad hogy teljesen gyári állapotú, igen egy szalonból kihozott gsxr-re rárakják a pályaidomot aztán pár évvel később teljesen gyáriként akarják eladni, az is teljesen gyári ?
Ne haragudj meg, tényleg nem szapulni akarom a motort lehet, hogy tényleg teljesen tökéletes a motor és Te sem átverni akartál minket, de köszönjük így nem érdekel a motor.
Üdv!

Nekem van a sárga sv-m. Szerintem te érdeklődtél. Miért is kamuzok?
Ismerősünk megnézte, neki már teljesen más számokat mondott... Tehát kamuzik :D
teljesen jogos, pláne ha olcsón meg tudod csinálni
Elvileg nem dobja le.És lemossa a zsuvát.
Frász tudja.
Ha beválik marad ha nem leveszem oszt annyi.