Nekem van egy olyan pumpám ami a 2006-os SVmben volt benne. Működött is csak hiányzott róla a szintjelző. Ha kell megbeszélhetjük, olcsón odaadnám.
Ha gondolod írj az e-mailomra.
illetve van vmi emulátor ami a lambdaszerü jelet generál,de szerintem komoly teljesitménycsökkenést,fogyasztásnövekedést esetleg durva tulmelegedést (szegény keverék esetén) okozhat
szerintem
(de én csak egy lelkes amatör vagyok,aki néha olvas pl injektor.hu-t)
anélkül szerencsétlen ECU nem tudja mennyi benzin kell a gépnek
valahogy tedd vissza
de ha NAGYON ragaszkodsz a lambda nélküliséghez akkor szerezz bele olyan ECU-t ami nem számol a lambda jelével,és elöre megirt függvény alapján találja ki a megfelelö befecskendezési idöt
jó szerelö egy hét alatt megcsinálja,anyagköltség meg nem több 1-200.000nél
(kb karbisra átalakitani egyszerübb mint másik injektorosra)
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy valaki tudja-e, hogyan lehet SV1000S-en kiiktatni a lambdaszondát!
Átépítettem a motoromat 2-1-es kipufogósra, de a lambdaszondának nem maradt hely.
Így gyújtja a piros lámpát és adja az Fi kódot. Hogy lehetne elérni hogy ne adjon hibát és ne hiányolja a szondát?
Beleépíteni a szondát nem akarom!
Ha valaki tudja a megoldást, kérem ossza meg Velem!
Na ez vicces lesz.Teljesen nem tudtam kiüríteni az SV tankot.Pedig lóbáltam egy órát...............a végén már a benzint nem is mentettem de úgyse.2-3 napig aszaltam mire kipárolgott belőle.
Hali!
Mennyire gyakori,hogy bedöglik a motoron a benzinpumpa?
Mert ma reggel nem indult a motor és érdekes hangot adott ki a ac.
Nem a megszokott hangon búgott olyan hangja volt mintha megszorulna. És egy böl FI jelzés volt a kilométer órán.
kb mint a wd40
megnézed az összetételét,rájössz hogy petróleumot vettél aranyáron (esetleg más néven irják rá a petróleumot,és parasztvakitásnak hozzácsapnak 1-2% himi-humi adalékot)
...én egyébként etanolt(benzinkut-e85) is használok ilyesmikre,a nem kinai müszaki gumit az sem eszi meg
De most fogalmam sincs,hogy tutira az lesz a rossz mert haza jöttem és pöcre indult.