egyel öregebb punto megfelel? vasárnap beugrok érted
...bár ha jó idö lesz,tényleg motorral kellene menni,kerülövel
csavar átméröröl tudsz mvit?
egyáltalán metrikus?
ha irsz egy átméröt,összeszedem abban a méretben létezö finommenetes csavarjaimat,és megnézzük melyik megy bele eröltetés nélkül és máris tudod rendelni (csak ne a faborytól)
holnap itthon vagyok,ha jó idö lesz napközben motorral átmegyek szivesen
A menetemelkedést nézd meg és vegyél olyan imbuszt oszt kész....arra figyelj ha rozsdamentest veszel az csak 6.8-as körül van.....,de amúgy nem gáz, ha nem kapni akkor bármely esztergályos csinál ilyet....
Egyedül nálam jelentkezik a probléma.
Direktben az aksiról meghajtva jó.
Ha akár a testet, akár a féklámpa-tápot a hátsó féklámpa-csatlakozó UTÁNRÓL veszem, megint nem jó.
Illetve tökéletes, ha visszaviszem Ágohoz. Ha eljövök tőle, megint nem jó :-))) de az ilyesmit ismeritek :-)
Busákon szoktam látni a legtöbbször ilyet..(valószínűleg előnyös lehet ha 250+-os tempóban falkában motoroznak ) lehet hogy ők is találkoztak már a problémával. Egy kérdést náluk mindenesetre megérhet
Hát én SVben úgy csinálom hogy feltöltöm a hűtőt, de nem csurig. Feltöltöm a kiegyenlítő tartályt is a két csík közé. Aztán kupak nélkül beindítva, elöször nyomja fel a vizet, majd amikor nyit a termosztát akkor szépen kijön a levegő. Esetleg kétszer meg lehet csinálni.
Hagyod kihűlni, feltöltöd és esetleg még egyszer megnézed jön-e levegő.
Közben mozgatni is szoktam a motort oldalra, ilyenkor is szokott levegő jönni.
Meg kell nézni, hogy a blokkon nincs-e valahol légtelenítőcsavar, de ha nincs akkor szép lassan többször is feltöltve amíg már nem apad a folyadék.......az nem fasza ha nyomkodja kifele... ...
Féklámpavillogtató? Mik vannak
Nekem azért kicsit lazább a vezeték a csatlakozónál, nem lehet hogy neked rávan tekeredve valamire a vezeték, vagy máshol van elhúzva hogy passzosabb legyen?
én meg ott tartok, h a féklámpavillogtatóm továbbra is nem jó, a féklámpacsatlakozó ELŐTTRE kellene bekötnöm, hogy behatároljam a kontakthiba helyét. De a csatlakozó csak annyira lóg ki a farokidom mellől, hogy szét lehessen húzni meg összerakni a párjával. De magát a csatit szétkapni már nem. Ehhez a hátulját le kell bontani, amit meg jajj de utálok! :-)
...bár ha jó idö lesz,tényleg motorral kellene menni,kerülövel
csavar átméröröl tudsz mvit?
egyáltalán metrikus?
ha irsz egy átméröt,összeszedem abban a méretben létezö finommenetes csavarjaimat,és megnézzük melyik megy bele eröltetés nélkül és máris tudod rendelni (csak ne a faborytól)
holnap itthon vagyok,ha jó idö lesz napközben motorral átmegyek szivesen