Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyel öregebb punto megfelel? vasárnap beugrok érted
...bár ha jó idö lesz,tényleg motorral kellene menni,kerülövel

csavar átméröröl tudsz mvit?
egyáltalán metrikus?
ha irsz egy átméröt,összeszedem abban a méretben létezö finommenetes csavarjaimat,és megnézzük melyik megy bele eröltetés nélkül és máris tudod rendelni (csak ne a faborytól)
holnap itthon vagyok,ha jó idö lesz napközben motorral átmegyek szivesen
Ezaz...........most nyekkent meg a punto.
Igen beszéltem, de valami szülnap van amit nem tud mikor tartanak, de szeretne jönni....remélem összejön...
A Viktorral beszéltem , biztosra mondta magát !

Laller ! ezúton szeretnélek meghívni a vasárnapi sütögetős túratársi öszzejövetelre .

Sanyi !
A Semivel tudtál beszélni ?
Mi is kocsival vonulunk...
Ja........tervezem én is.

Hogy mivel az még kérdéses.
Beszéltem Lacival a vasárnapról...megyünk.....
Ja a menetemelkedés a gáz.

Majd kialakul.
A menetemelkedést nézd meg és vegyél olyan imbuszt oszt kész....arra figyelj ha rozsdamentest veszel az csak 6.8-as körül van.....,de amúgy nem gáz, ha nem kapni akkor bármely esztergályos csinál ilyet....
Jó is lenne...........de nem normál metrikus a menet.Talán sűrűbb.Kell vinni a telót.

Majd pénteken kerítek rá sort és elkavarok a faboryba.

Itt gödöllőn semmi sincs ami kicsit eltér a sima átlag cucctól.
Veszel imbuszcsavart ha azt akarod csicsásan nézzen ki leszedeted a fejét egy esztergályossal.:)
10,9 es már bőven ok szerintem :)
4 db a féknyerget a teleszkóphoz rögzítő csavar............
Ez e
9.8 körül lehet...erősebb nem kell szerintem.....,de igazából most akkor mi is hiányzik?
Elvileg igen.

Mivel melózom nem tudtam most csak állványon simán üzemiig megegíteni.Egyenlőre 4x-erre most még nem folyik.

Csavar meg most hívtam a ricsibontót oszt annyi nuku.Semmije nincs még csak hasonló sem.Semmilyen motorhoz.

Kivagyok már ettől hogy egy rohadt megrendelést nem tudnak elintézni senki.

Egyáltalán ezek a nyereg rögzítő csavarok milyen tipusok kéne hogy legyenek legalább keménységre?
Egyedül nálam jelentkezik a probléma.
Direktben az aksiról meghajtva jó.
Ha akár a testet, akár a féklámpa-tápot a hátsó féklámpa-csatlakozó UTÁNRÓL veszem, megint nem jó.
Illetve tökéletes, ha visszaviszem Ágohoz. Ha eljövök tőle, megint nem jó :-))) de az ilyesmit ismeritek :-)
Akkor elvileg elégnek kell lennie a csövön légtelenítésnek.....
Mondtam már hogy csupa öröm a lég/lég-olaj hűtés
Hát a blokkon sehol.Csak a felső csövön.Meg a hűtő másik oldala.

Ez van még van 2-3 napom tökölni vele.

Meg kéne bontó telefonszuám mert a fék nyereg rögzítő helyett megérkezett..............6-8 db fék nyereg összefogó csavar.
Busákon szoktam látni a legtöbbször ilyet..(valószínűleg előnyös lehet ha 250+-os tempóban falkában motoroznak ) lehet hogy ők is találkoztak már a problémával. Egy kérdést náluk mindenesetre megérhet
Hát én SVben úgy csinálom hogy feltöltöm a hűtőt, de nem csurig. Feltöltöm a kiegyenlítő tartályt is a két csík közé. Aztán kupak nélkül beindítva, elöször nyomja fel a vizet, majd amikor nyit a termosztát akkor szépen kijön a levegő. Esetleg kétszer meg lehet csinálni.
Hagyod kihűlni, feltöltöd és esetleg még egyszer megnézed jön-e levegő.
Közben mozgatni is szoktam a motort oldalra, ilyenkor is szokott levegő jönni.
Meg kell nézni, hogy a blokkon nincs-e valahol légtelenítőcsavar, de ha nincs akkor szép lassan többször is feltöltve amíg már nem apad a folyadék.......az nem fasza ha nyomkodja kifele... ...
Féklámpavillogtató? Mik vannak
Nekem azért kicsit lazább a vezeték a csatlakozónál, nem lehet hogy neked rávan tekeredve valamire a vezeték, vagy máshol van elhúzva hogy passzosabb legyen?
Erre gondoltam énis, meg a linken is valami ilyesmit csinálnak, csak attól félek hogy a nagy relé működésébe bene zavarjon.
én meg ott tartok, h a féklámpavillogtatóm továbbra is nem jó, a féklámpacsatlakozó ELŐTTRE kellene bekötnöm, hogy behatároljam a kontakthiba helyét. De a csatlakozó csak annyira lóg ki a farokidom mellől, hogy szét lehessen húzni meg összerakni a párjával. De magát a csatit szétkapni már nem. Ehhez a hátulját le kell bontani, amit meg jajj de utálok! :-)