Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémre 1.1 van ráírva.
Régi sv-nek a fesszab a gyenge pontja.Én folyamatosan mérném.
Sv-hez szinte kötelező a túraemelő.

De sima emelő is jól szolgál.


Srácok tudja valaki SV hűtősapija hány bárnál enged?
nem rossz az pl lánckenéshez, lánctakarításhoz, mert szabadon forog a hátsó kerék. Biztosabban is tart szerelés közben, mint az oldaltámasz.
Még egy kérdés. Motoremelő állvány mennyire tesz jó szolgálatot? Stabilan megtartja a motort, lehet szerelni nyugodtan ha azon van? Vagy típusa válogatja hogy mennyire stabil?
Sziasztok,

2 hete egy Yamaha XJ400-ról ültem át egy 2002-es K2-es SV650s nyergébe. Lehet, hogy majd foglak itt zaklatni benneteket kérdésekkel, remélem nem gond :)

Eddig nagyon tetszik a gép, bár tegnap megjártam mert lemerült az akksim és csak betolással tudtam hazajutni. Éjszaka feltöltöttem, ma reggel pöcröff indult. 3000-es fordulaton kerek 14V feszt mértem az akkusarukon, ez elég töltőfeszültség? Az akksi negatív sarujánál találtam egy belemart számot 470206. Ezt nem tudja valaki dekódolni véletlenül? Ez olyan, mint a DOT szám a gumiknál? 2006-os lenne az akksi?
Milyen gyertyát érdemes beletenni? Szervízkönyv ezeket írja: NGK CR8E, Denso U24ESR-N. Ezek jók vagy a tapasztalat mást mutat? Motorolajjal kapcsolatban is ez lenne a kérdésem, megfelelő a 10-40es vagy mást tapasztaltatok?
Hány fokig érdemes felmelegíteni a vizet, amikor már ellehet vele indulni óvatosan?
Előre is köszi.
Givi túraplexit keresek. 2009-es Sv 650 s-re. Esetleg cserélnék gyárira.
gulyesz@freemail.hu
Szia!
Igen énis GSről jöttem.A GS után nagyon jó, mert hasonlóan, szépen egyenletesen húz csak erősebben .
Indexproblem remélem megoldódik ha úgy kötöm be ahogy a képen volt, hameg nem akkor dizájnosan fog villogni....
ja ez a MaXX féle, csak nem találtam sehol
ez korrekt!
Amúgy a mini (ledes) indexxel én is szívok..
Én kaptam hozzájuk söntellenállásokat is, de balra valamiért mégis gyorsan villog.
Mondjuk itt falun úgysem kell
Heló Peti !
Látom te is GS ről ültél át az SV re!
Köszönöm szépen, hogy "beleszóltál"!
Ha mondasz menetemelkedest, meretet megkerdezem bontoban otthon, vagy itt pesten suliba (mami)
szia !
bocs, hogy beleszólok de itt van egy bekötési segédlet igaz 2 lábu indexreléhez
Természetesen családostól várunk benneteket .
Hívlak ma, és megbeszéljük !
Ok köszi szépen.
igen a 3. láb általában a test, az bárhová akku - pont stb. de gondolom lesz valami leírás magához a reléhez is.
Okés köszi szépen! És a harmadik lábat hova rakom? (linken csak 2 lábassal csinálják) Azt szépen rákötöm bárhova a minuszra és anniy?
be lehet kötni a 3 kivezetése relét, úgy jó is lesz ahogy a linken szerepel. Anno régen MaXX barátunk egy nagyon jó rajzot csinált erről a dologról, de már nem találom sehol. Ha megnézed a motor rajzát a gyári dobozban van pár más alkatrész, azért van annyi kivezetése azokat nem kell bántani.
Köszi a meghívást, szívesen elmegyek/elmegyünk nem tudom hogy tervezted.
Előre is köszi.
ok
reggel megnézem mik vannak,meg elvileg van menetfésüm is,ha kisüt a nap megyek
10-es méret a bánat tudja.Viszek be komplett első futóművet.Ha felbasz visszaszórom a cuccot.
Holnap szétborítom a puntot hátul mert simán elment a fék.Előtte nyekedett ergo valami nem kóser a dobban.Valszeg lerendezett sokmindent benn ami szétment.
Beesett félig a fékpedál Cinkotán.
Nameg idegesít a hűtő is.

Más nyomorm nem nagyon van.