Még egy kérdés. Motoremelő állvány mennyire tesz jó szolgálatot? Stabilan megtartja a motort, lehet szerelni nyugodtan ha azon van? Vagy típusa válogatja hogy mennyire stabil?
2 hete egy Yamaha XJ400-ról ültem át egy 2002-es K2-es SV650s nyergébe. Lehet, hogy majd foglak itt zaklatni benneteket kérdésekkel, remélem nem gond :)
Eddig nagyon tetszik a gép, bár tegnap megjártam mert lemerült az akksim és csak betolással tudtam hazajutni. Éjszaka feltöltöttem, ma reggel pöcröff indult. 3000-es fordulaton kerek 14V feszt mértem az akkusarukon, ez elég töltőfeszültség? Az akksi negatív sarujánál találtam egy belemart számot 470206. Ezt nem tudja valaki dekódolni véletlenül? Ez olyan, mint a DOT szám a gumiknál? 2006-os lenne az akksi?
Milyen gyertyát érdemes beletenni? Szervízkönyv ezeket írja: NGK CR8E, Denso U24ESR-N. Ezek jók vagy a tapasztalat mást mutat? Motorolajjal kapcsolatban is ez lenne a kérdésem, megfelelő a 10-40es vagy mást tapasztaltatok?
Hány fokig érdemes felmelegíteni a vizet, amikor már ellehet vele indulni óvatosan?
Előre is köszi.
Szia!
Igen énis GSről jöttem.A GS után nagyon jó, mert hasonlóan, szépen egyenletesen húz csak erősebben .
Indexproblem remélem megoldódik ha úgy kötöm be ahogy a képen volt, hameg nem akkor dizájnosan fog villogni....
Amúgy a mini (ledes) indexxel én is szívok..
Én kaptam hozzájuk söntellenállásokat is, de balra valamiért mégis gyorsan villog.
Mondjuk itt falun úgysem kell
be lehet kötni a 3 kivezetése relét, úgy jó is lesz ahogy a linken szerepel. Anno régen MaXX barátunk egy nagyon jó rajzot csinált erről a dologról, de már nem találom sehol. Ha megnézed a motor rajzát a gyári dobozban van pár más alkatrész, azért van annyi kivezetése azokat nem kell bántani.
10-es méret a bánat tudja.Viszek be komplett első futóművet.Ha felbasz visszaszórom a cuccot.
Holnap szétborítom a puntot hátul mert simán elment a fék.Előtte nyekedett ergo valami nem kóser a dobban.Valszeg lerendezett sokmindent benn ami szétment.
Beesett félig a fékpedál Cinkotán.
Nameg idegesít a hűtő is.
De sima emelő is jól szolgál.
Srácok tudja valaki SV hűtősapija hány bárnál enged?
2 hete egy Yamaha XJ400-ról ültem át egy 2002-es K2-es SV650s nyergébe. Lehet, hogy majd foglak itt zaklatni benneteket kérdésekkel, remélem nem gond :)
Eddig nagyon tetszik a gép, bár tegnap megjártam mert lemerült az akksim és csak betolással tudtam hazajutni. Éjszaka feltöltöttem, ma reggel pöcröff indult. 3000-es fordulaton kerek 14V feszt mértem az akkusarukon, ez elég töltőfeszültség? Az akksi negatív sarujánál találtam egy belemart számot 470206. Ezt nem tudja valaki dekódolni véletlenül? Ez olyan, mint a DOT szám a gumiknál? 2006-os lenne az akksi?
Hány fokig érdemes felmelegíteni a vizet, amikor már ellehet vele indulni óvatosan?
Előre is köszi.
gulyesz@freemail.hu
Igen énis GSről jöttem.A GS után nagyon jó, mert hasonlóan, szépen egyenletesen húz csak erősebben
Indexproblem remélem megoldódik ha úgy kötöm be ahogy a képen volt, hameg nem akkor dizájnosan fog villogni....
Én kaptam hozzájuk söntellenállásokat is, de balra valamiért mégis gyorsan villog.
Mondjuk itt falun úgysem kell
Látom te is GS ről ültél át az SV re!
bocs, hogy beleszólok de itt van egy bekötési segédlet igaz 2 lábu indexreléhez
Hívlak ma, és megbeszéljük !
reggel megnézem mik vannak,meg elvileg van menetfésüm is,ha kisüt a nap megyek
Holnap szétborítom a puntot hátul mert simán elment a fék.Előtte nyekedett ergo valami nem kóser a dobban.Valszeg lerendezett sokmindent benn ami szétment.
Beesett félig a fékpedál Cinkotán.
Nameg idegesít a hűtő is.
Más nyomorm nem nagyon van.