Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem............azé sötétben fejeztem be a féket is.

Megszivatott az utánállító.
Vagy nem............
Bazz megin kidob
Akkor sürgiben, előttetek az egész éj...
Igyekszem..................bár sanszos a kocsi.
Most végeztem vele............úgyhogy ujra szól a járgány.Holnap még az angolt gatyába kéne rázni és ott van még Ödön fékje.
Öcsi csak a váltóólajat cserélte.
Holnap 13 órától vár a Laci....jön Kengyelfutó is....
A motor súlya nagyjából hasonló.....bár a fene tudja....
Helló!

A Kawasaki zx10 vagy zx14-es rugó vágás nélkül is berakható.
Azt szeretném kérdezni hogy ezek beállíthatóak a 650-eshez, nem túl erős a rugójuk?

Köszi!
Nem feltétlenül....15W-s olajjal feltöltve már elég jó változást lehet elérni és ha súlyosabb vagy és felkoppan akkor egy rugócsere....volt aki szelepelt szettet vett bele azt hiszem a wilbersnek van ilyen.....és volt nagyobbra maratta a villa befogóit és K2-es gixer elejét tett bele.....igazából csak 2.5mm-t kell levenni belőle mert az azt hiszem 45-ös, de az SV1000-és is hasonló az 46-os...
eleje meg gondolom kompletten villahíddal, kerékkel cserés
Sajnos, de másét kell bele tenni, többnyire gixerét mint Zoli...bontóból jó áron hozzá lehet jutni...
650S-en csak előfeszítést lehet állítani hátul, igaz?
Írhattam volna mángorlót is......,de akkor egy mosodába viszi....
Egyenlőre lemondtam róla.Most még ma lesz feledatnak a platós jobbos féknyergét kikapni, felújítókészlettel ellátni hátul a munkahenger csere és egy légtelenítés.Majd jön a punto.
Ott a kopásutánállító mechanika tört el,vettem egy bontottat.Remélem emiatt esett be félig a fékpedál cinkotán.Meg kuka az akksiaj.3 évet birt a norautós.
És ha még jut időm leszaladok és megnézem a motor hűtőjét,mindent nyomatékrahúzok,ellenőrzöm satöbbi.De szerintem erre már nem lesz időm.
esztergályos nekem azt jelentette hogy esztergál bocs
Nem azt mondtam, hogy esztergálják hanem, hogy egy esztergályos megcsinálja mángorlással is....meglepődnél menniy mindenhez ért egy jó esztergályos...
TILOS ilyen csavarokat esztergáltatni! Csak mángorolt csavart szabad fékhez tenni mert a mángorlással sokkal keményebb, jobb minőségű csavarokat lehet gyártani, esztergálásnál "tönkre teszik" a fém belső szerkezetét míg a mángorláskor a csavar menet egy keményebb, edzettebb felület lesz ami tartósabb és végülis teljesen más a megfolyási határa, nagyobb előfeszítést lehet adni a csavarnak ( nem én találtam ki, ezt tanuljuk)
az alsó telóvég a lényeg amibe belemegy....
Áh.Hagyd.Megrendeltem a márkakereskedésben.KB 2 hét plussz.Visszaszórtam az eredeti futóművet.

Vicc hogy 3e el olcsóbb a 4db mint a probolt.

Meg ránézek egy itteni bontóban.
Tényleg, van egy szerelvénybolt ahol vannak különleges csavarok vagy ha nincs nekik akkor 2 nap alatt legyártatják....a béka bukógombához is velük csináltattam....a 20. kerületben a Nagy Sándorról nyílik...ha eszembe jut a nevük akkor megírom ,elég nagy cég van több boltjuk is...
ez most vicc ha gondolod utána nézek suliba hogy milyen motoré lehet még jó hozzá, mert ha jól tudom nissin féked van logika nincs benne de szerintem talál még más motoré is amin nissin van
És sikerült venni ilyet?...ha nem akkor menj egy esztergályoshoz és gyárt pillanatok alatt.....
Ja 4db M10x70x1,25 nyeregrögzítő tőcsavar helyett 8db M8x40-es nyereg összefogó.
nem a motorért megyünk Erdélybe megyünk, és ha már ara járunk megnézzük