Igyekszem..................bár sanszos a kocsi.
Most végeztem vele............úgyhogy ujra szól a járgány.Holnap még az angolt gatyába kéne rázni és ott van még Ödön fékje.
Öcsi csak a váltóólajat cserélte.
Nem feltétlenül....15W-s olajjal feltöltve már elég jó változást lehet elérni és ha súlyosabb vagy és felkoppan akkor egy rugócsere....volt aki szelepelt szettet vett bele azt hiszem a wilbersnek van ilyen.....és volt nagyobbra maratta a villa befogóit és K2-es gixer elejét tett bele.....igazából csak 2.5mm-t kell levenni belőle mert az azt hiszem 45-ös, de az SV1000-és is hasonló az 46-os...
Egyenlőre lemondtam róla.Most még ma lesz feledatnak a platós jobbos féknyergét kikapni, felújítókészlettel ellátni hátul a munkahenger csere és egy légtelenítés.Majd jön a punto.
Ott a kopásutánállító mechanika tört el,vettem egy bontottat.Remélem emiatt esett be félig a fékpedál cinkotán.Meg kuka az akksiaj.3 évet birt a norautós.
És ha még jut időm leszaladok és megnézem a motor hűtőjét,mindent nyomatékrahúzok,ellenőrzöm satöbbi.De szerintem erre már nem lesz időm.
TILOS ilyen csavarokat esztergáltatni! Csak mángorolt csavart szabad fékhez tenni mert a mángorlással sokkal keményebb, jobb minőségű csavarokat lehet gyártani, esztergálásnál "tönkre teszik" a fém belső szerkezetét míg a mángorláskor a csavar menet egy keményebb, edzettebb felület lesz ami tartósabb és végülis teljesen más a megfolyási határa, nagyobb előfeszítést lehet adni a csavarnak ( nem én találtam ki, ezt tanuljuk)
Tényleg, van egy szerelvénybolt ahol vannak különleges csavarok vagy ha nincs nekik akkor 2 nap alatt legyártatják....a béka bukógombához is velük csináltattam....a 20. kerületben a Nagy Sándorról nyílik...ha eszembe jut a nevük akkor megírom ,elég nagy cég van több boltjuk is...
ez most vicc ha gondolod utána nézek suliba hogy milyen motoré lehet még jó hozzá, mert ha jól tudom nissin féked van logika nincs benne de szerintem talál még más motoré is amin nissin van
Megszivatott az utánállító.