hát szerintem is, oké hogy redbaron meg szépen kifényezve de 1M egy k5ösért ami ráadásul szürkevázas Békéscsabán van egy kék teli idomos 650ért, olasz papíros. Elég patikának tűnik még a 13k km is hihetőnek mutatja magát ha meg lesz még 1 hét múlva hétfőn akkor arra járunk megnézzük. De ha van valaki Békéscsabához közel és unatkozik, motorozna egyet, meg nézhetné nekem moto-market-nél van a motor
Az a baj amikor valamelyik dióda megy el a feszültségszabályozóban(ezt ki tudod mérni multiméterrel, dióda állásban szervizkönyv alapján), mert akkor váltóáram is kerül az akksira. Amúgy meg jó értéket mérsz feszültségre, de az akksit kinyírja. Nekem ez volt a karbis SV-nél. Utángyártott feszültségszabályozó került bele.
Alapból elmegy a töltés, rosszabb ha ehelyett sokat nő a töltés mert az szépen megsütögeti a CDI-t ami nem egy kellemes dolog... ...viszont 13 rugó körül lehet utángyártottat kapni ami jobb mint a gyári...
Komolyra fordítva, azért még kutatok lehetőségek után.
motoremelö meg a motoremelo.hu-n (azaz tölem
Én inkább ebay-eznék.
De ha van píz rogyásig.
Esetleg kis hazánkon belül lehet valahol fellelni még?
Tud valaki tippet, honnan lehet beszerezni váltópedált?
Köszi előre is.
Nekem is.Egyezik.