Mondom kitakarítom a dzsuvát.
Van vagy egy marékravaló.
Nem is tudtam befejezni, elfogyott a féktisztító.
De minden esetre nem volt olyan egyszerű levenni, mint a 650-nél, ráadásul az illesztőcsapok is annyira passzosak voltak, hogy a másik oldalról kicsit meg kellett kocogtatni egy léc és egy kalapács segítségével.
Mikori is?...ha K3 utáni akkor a légszűrőház előtt-alatt a váznál van egy zöüld csati.....ha csak nem vágták le mert akkor egy négyeres kábelköteg két vastaggal, a szín nem megy így hirtelen...
Újabb gond akadt...
Hiányzik a gépből a gyújtáskapcsoló(hogy száradna le a keze annak aki letörte) és hétfőn jön meg az új. Na én lekaptam a levegőszűrőt, gondoltam ottlesz valahol a tank alatt a másik vége de sehol, megbontottam a műszerfalat hátha, de semmi..:S
Merre keressem a vezetékköteget, hivatalosan mihez/hova van bedugva a gyújtáskapcsoló csokija?
Persze, évek óta csak mostanában mintha nem használná ezért gondoltam, de persze nem tudom....én ugyanígy hajlandó vagyok bármely ismerősöm gépét kínálgatni...
link
ha 07-es, akkor szerintem nem gyári a fényezés bár kitudja, ahogy nézem a fehéren szürke matrica van, és 08-ban adtak ki csak fehéret, piros üléssel, de attól még lehet gyári valami limitált
ha valakinek a valakijének a valakije eladná SÁRGA 650s-ét az kérem jelezze 1-2 darabot találok neten néha néha, csomó kereskedést felhívtam szinte sehol sincs és nem is tudnak hozni sehonnan
Ha már így a gyári színeknél tartunk. Én 2007es évjáratban nemigazán találtam fehér színt sehol neten, az én szekerem pedig fehér, és nekem nagyon úgy tűnik hogy gyári festése van. Limitált szériás lehet esetleg, vagy pedig ennyire pro lehetett a festő és a matricázós?
Persze, hogy érdekel. Hogyan lehetne megcsinálni? Gondoltam énis arra, hogy a 7 lábasról átkötni az indexkábelt a 3 lábasra, de egyrészt nemtudom melyik melyik, másrészt meg akkor az elakadásjelző nemfog működni nem? Nem haragudnék meg, ha esetleg felvilágosítanál ezzel kapcsolatban. Köszönöm szépen előre is!
tegnap a savoya ósönbe volt valami akciós castrol 4 litere váltó olaj de nemtudok viszkozitást
H100-as váltóolaj.
olaj a triumph-ba kéne?
Vagy elvesztem.
Apropó 75w90-es váltóolajat hol a retekben tok most olcsón szermányolni?
Homasita?
Olcsóbb.
Fékpuc csak az utója.
Drága és gyorsan fogy.
Petro és ecset nem annyira.
Van vagy egy marékravaló.
Nem is tudtam befejezni, elfogyott a féktisztító.
De minden esetre nem volt olyan egyszerű levenni, mint a 650-nél, ráadásul az illesztőcsapok is annyira passzosak voltak, hogy a másik oldalról kicsit meg kellett kocogtatni egy léc és egy kalapács segítségével.
Kersd azt a kábelköteget amin nincs semmi.Vagy a csatlakozó ellendarabja is ki lett véve.
Honnanafenéből szermányoltad a gépet?
Hiányzik a gépből a gyújtáskapcsoló(hogy száradna le a keze annak aki letörte) és hétfőn jön meg az új. Na én lekaptam a levegőszűrőt, gondoltam ottlesz valahol a tank alatt a másik vége de sehol, megbontottam a műszerfalat hátha, de semmi..:S
Merre keressem a vezetékköteget, hivatalosan mihez/hova van bedugva a gyújtáskapcsoló csokija?
ha 07-es, akkor szerintem nem gyári a fényezés bár kitudja, ahogy nézem a fehéren szürke matrica van, és 08-ban adtak ki csak fehéret, piros üléssel, de attól még lehet gyári valami limitált