Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

80w90-essel teli a padlás 1500-ért.
azé lepődtem meg oké hogy 3 henger de 75w90es olaj...

tegnap a savoya ósönbe volt valami akciós castrol 4 litere váltó olaj de nemtudok viszkozitást
Vicces lenne.


H100-as váltóolaj.
1liter petróleum 2 ecset, árban ugyanott vagy mint 1 doboz féktisztító és az legalább nem hullajtja a szőrét

olaj a triumph-ba kéne?
Általában egen...........szar teszkós hullajtja a szűrét.
Vagy elvesztem.


Apropó 75w90-es váltóolajat hol a retekben tok most olcsón szermányolni?

Homasita?
nálad az ecset szokott előbb elfogyni mint a petró ?
Petroval küldöm a naggyát le.
Olcsóbb.
Fékpuc csak az utója.
Drága és gyorsan fogy.
Petro és ecset nem annyira.
Mondom kitakarítom a dzsuvát.
Van vagy egy marékravaló.
Nem is tudtam befejezni, elfogyott a féktisztító.
De minden esetre nem volt olyan egyszerű levenni, mint a 650-nél, ráadásul az illesztőcsapok is annyira passzosak voltak, hogy a másik oldalról kicsit meg kellett kocogtatni egy léc és egy kalapács segítségével.
Bazinehéz lesz kipiszkálni a csatlakozóalljzatból.

Kersd azt a kábelköteget amin nincs semmi.Vagy a csatlakozó ellendarabja is ki lett véve.

Honnanafenéből szermányoltad a gépet?
Mikori is?...ha K3 utáni akkor a légszűrőház előtt-alatt a váznál van egy zöüld csati.....ha csak nem vágták le mert akkor egy négyeres kábelköteg két vastaggal, a szín nem megy így hirtelen...
Újabb gond akadt...
Hiányzik a gépből a gyújtáskapcsoló(hogy száradna le a keze annak aki letörte) és hétfőn jön meg az új. Na én lekaptam a levegőszűrőt, gondoltam ottlesz valahol a tank alatt a másik vége de sehol, megbontottam a műszerfalat hátha, de semmi..:S
Merre keressem a vezetékköteget, hivatalosan mihez/hova van bedugva a gyújtáskapcsoló csokija?
Szerintem 8-as crova.
Hogy lehet levenni az 1000-esen az első lánckerék burkolatát?
van egy eladó sárga bp 4. kerületben
Persze, évek óta csak mostanában mintha nem használná ezért gondoltam, de persze nem tudom....én ugyanígy hajlandó vagyok bármely ismerősöm gépét kínálgatni...
ismered személyesen is? látom ti is pestiek vagytok
k5, nem? vagy fényezett sárga? keresem már
A motorozz.hu-n keresd meg Semi-t, Neki egy egész jó sárga K4-e van, igaz nem tudom, hogy eladja-e, de nem nagyon használja.....
link
ha 07-es, akkor szerintem nem gyári a fényezés bár kitudja, ahogy nézem a fehéren szürke matrica van, és 08-ban adtak ki csak fehéret, piros üléssel, de attól még lehet gyári valami limitált
ha valakinek a valakijének a valakije eladná SÁRGA 650s-ét az kérem jelezze 1-2 darabot találok neten néha néha, csomó kereskedést felhívtam szinte sehol sincs és nem is tudnak hozni sehonnan
Kép lemaradt.
Ha már így a gyári színeknél tartunk. Én 2007es évjáratban nemigazán találtam fehér színt sehol neten, az én szekerem pedig fehér, és nekem nagyon úgy tűnik hogy gyári festése van. Limitált szériás lehet esetleg, vagy pedig ennyire pro lehetett a festő és a matricázós?
Csak 3 lábú van neki. :/ De egyébként 7 lábú a gyári, 5 lábúval mivel lenne jobb a helyzet?
Persze, hogy érdekel. Hogyan lehetne megcsinálni? Gondoltam énis arra, hogy a 7 lábasról átkötni az indexkábelt a 3 lábasra, de egyrészt nemtudom melyik melyik, másrészt meg akkor az elakadásjelző nemfog működni nem? Nem haragudnék meg, ha esetleg felvilágosítanál ezzel kapcsolatban. Köszönöm szépen előre is!