Próbáltam felhajtott-lehajtott támasszal, behúzott kuplungal stb. Szervízkönyv csak annyit ír, ha ez a hibaüzenet jön látogassam meg a márkaszervízt....
Gyújtáskapcs kábel összeérintésével sikerült gyújtást adni a gépre, de FI jelzést ír, önindító forgat, de nem indul. Néztem neten FI jelzés üzemanyagrendszer problémát ír. Mire kéne ránézni?
Most küldte az eladó a linkeket. Ezekszerint meglehet oldani ígyis, már csak egy kérdés van hogy az elakadásjelző menne e ezek után is. Valaki aki ért is hozzá vessen már rá pár pillantást legyen szíves
Meg nekem 3 lábasat küld itt meg csak 2 lábassal csinálják, de elvileg a 3dik lábat csak letestelem és kész. 12
Az olaj nem szentírás...ha jólértem újba rakta Zoli a váltóját akkor oké mehet bele amit előírnak de ha egy 300 000km-es váltó akkor tehet sűrübbet, semmi baja nem lesz. De nem akarok veled vitázni ezen :)
Bemész egy motorosbiltba, felcsapják az újságot és 3-5ezerért veszel automata villogórelét. Ellenállással csak forrasztgatsz tönkreteszed a gyári vezetéket, ha nem okosan csinálod.
Hát a kb 700ezer nemtudom mennyire mondható olcsónak. Szerinted mennyit érne itthon? Lutrinak nem teljesen volt lutri, fater évek óta onnan hordja a kocsikat egy cégnek, meg vásároltam már tőlük pár motort. Amit licit előtt leírnak róla, az általában úgyis szokott lenni.
Beindítani, hát még sajnos azt sem sikerült.
Ha nincs elvágva a kábel nem lesz gond sőt kiszedni sem kell főleg mert elég rövid a szabad vezetéke hanem elég lesz az újat simán beledugni, annyi hely bőven van....viszont az újat át kell vezetni a műanyag alatt különben kormány fordításkor dörzsölődni fog, gyárilag is így van....
De, óriási a különbség és a nem belevaló hazavágja a váltót is hamar.....a váltó ha lehet még érzékenyebb mint a motor az olajra....csak mivel nem hallani annyira a hangját sokan(főleg a szervizekben) nem foglalkoznak vele, hogy mi kerüljön bele....30 évvel ezelőtt tényleg így volt, volt 2 féle váltóolaj és kis teljesítmény oszt annyi, de ma már más a helyzet...
Üdv!
kérdésem lenne, remélem nem csak nálam jelentkező probléma ez.....
szerintem a gyári markolat az SV-n elég vékonyka, ezáltal elég hamar zsibog, zsibbad a kezem....
találkozott valaki közületek ilyen problémával?
szeretnék rá vastagabb,puhább markolatot, aki cserélte a motorján, az milyet vett rá?
esetleg ha belinkelnétek az még jobb lenne
Köszönöm előre is!
Így már gondolom, mire gondolsz. Tényleg nehéz lesz, igen csak beszorították a vázba. Csak én azt a vékony kábelt nemis néztem, bontós szerint aki küldi a cuccot egy kb 15eres kábel és csati van a gyújtáskapcs végén, valami olyasmi ellendarabot kerestem énis.
A szekér angliából van, biztosító elárverezi a gépeket amiknek úgy gondolja hogy sok lenne a javítási költsége és inkább eladja. Na ott sikerült rátenni a mancsomat
Köszi a választ neked is!
deblacika@gmail.com
Meg nekem 3 lábasat küld itt meg csak 2 lábassal csinálják, de elvileg a 3dik lábat csak letestelem és kész.
1 2
Egy ellenállás meg van akár 100 forint is.
Beindítani, hát még sajnos azt sem sikerült.
kérdésem lenne, remélem nem csak nálam jelentkező probléma ez.....
szerintem a gyári markolat az SV-n elég vékonyka, ezáltal elég hamar zsibog, zsibbad a kezem....
találkozott valaki közületek ilyen problémával?
szeretnék rá vastagabb,puhább markolatot, aki cserélte a motorján, az milyet vett rá?
esetleg ha belinkelnétek az még jobb lenne
Köszönöm előre is!
A szekér angliából van, biztosító elárverezi a gépeket amiknek úgy gondolja hogy sok lenne a javítási költsége és inkább eladja. Na ott sikerült rátenni a mancsomat
Köszi a választ neked is!