Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az en velemenyem nem mervado.indexre max kiegett izzo arat koltenem.
ha más vélemény is érdekel be lehet kötni de vezetéket kell hozzá vágni.
nincs fent minden szin de enyi nekem eleg, koszonom szepen jo kis oldal!
Egyenlőre tele a púpom..............próbált már valaki miniemberek számára készítwett helyen az inyektor közepén bejátszani gázbowdent.

Na ez a türelemjáték nem a gyufaszálépítés.

20 perceket birok utána kitépem a maradék párszál hajam így otthagyom magy egyora és ujra.
Igen, én is ezt mondtam neki. Én is jártam párszor így tegnap, hogy azt hittem mindjárt elcsúszok, de jött az út széle vagy épp a felező vonal, még egy picit erőltettem és meglett.
Amúgy baromi jó motor ez az sv :D féket alig használtam, nagyon tetszett a hangja is amikor visszaengedtem a kanyar előtt a gázt :)
Ha nem 3-as akkor 5 lábút kéne így nem.
A rendelőst nem lehet megbundázni hogy legyen 5 lábú?
Colorrite simán kiadja a színt.
nem keresem meg,de szerintem az svmedia.hu-n megvan
valaki tudna lunkelni egy oldalt ahol fentvannak évjárat szerint a színek ?
Szerencséje volt,amúgy a döntés hibás volt,lennt kellett volna tartania,befordul az....
Zoli szerinted villogásra lehet bírni valahogy a LEDes indexet, így hogy 3 lábú relét rendeltem?
Mivel jó út a közelben sincs... én mindig szar utakon közlekedek, és ahol csak lehet ez nem a főutat jelenti. Így legalább érdekesebb az egész..
Ásotthalom-Kelebia-Tompa pl egész hangulatos alternatívája a bajai útnak..(gyorsabbnak nem gyorsabb)
Az egy dolog, hogy unalmas, de sok helyen még szar is :D
Hazafele már nyűglődtem rendesen :D Kb az összes belsőszervem leszakadt :D
Amúgy 6-an voltunk: Suzuki DRZ-400 supermoto, egy régebbi 400-as Kawasaki (nemtom pontosan), Kawa z750, GSXR-600, Sv650 99', és én Sv650 K4
Volt pár hely ahol még a DRZ-s is mondta h szar az út :)
Nem semmi vagy... egy nap kétszer végig a bajai úton. Annál már csak a Hódmezővásárhely-Békéscsaba szakasz unalmasabb a 47-esen
A szándék a fontos! Thx azért!
Oké, nem néztem, hogy mi a kiindulási pont, mert mobilról voltam, aztán örültem h a nevét be tudom rakni :)
Életem első, és az idei utolsó nagyobb túrám:
GOOGLE MAPS
Az eleje és a vége kissé hűvös volt, dél körül viszonylag jó idő volt. Aztán 2-3 között elkapott az eső, de amint a Dunán átjöttünk már nem volt semmi :)
Komolyabb baj nélkül sikerült teljesíteni, egy kanyar lett csak kiegyenesítve. A kollég úgy érezte fent a szerpentinen, hogy inkább nem dönti már tovább, felállítja a motort és akkor egy erős fékezéssel lement az útról, az árokba. Még csak el sem esett, úgyhogy jó döntésnek bizonyult a nem döntés :) Jobb mintha becsúszott volna.
Köszi a válaszokat. Kicsit furcsán áll nekem a támasztó, olyan mintha nem hajolna ki teljesen előre, ebből gondoltam hogy valami nem oké. A motor viszont megdől rendesen amikor letámasztom, úgyhogy jó lesz. Ha esetleg valamelyikőtöknek van olyan szerszámkészlet fedél feleslegesen ne tartsa magában, szívesen megszabadítom tőle (természetesen nem ingyen)
Rendeltem neten ledes indexet, meg 3 lábú indexrelért és ma néztem hogy nemis 3 lábú van az SVben.. Pedig a faszi 100%ra mondta hogy jó lesz bele... Szerintetek valahogy megtudnám oldani a használatát, pl ami az indexnek a vezetéke azt a 3 lábúra dugom, a többit meg a nagyra?
-Emelőszem rögítése
-szerszámkészlet és a fedele volt.
-a támasz nem a váltókar cseszettül hajlott.
Ha visszahajtod letörik így levágni lukat és egy M8-as menet a helyére,egy megfelelő méretű kapupánt csavar beszerez,méretre igazít beteker rá a gumi.
Üdv!
A hátsó lengőkar alatti anya gyárilag van ott. Emelőszemet, vagy bukógombát tudsz tenni oda. Az akku alatti kis rekesz a gyári szerszámok tárolására szolgál, és fedél is tartozna hozzá. A sztender szerintem jól áll, viszont a válltókar nem, de szerintem ezt te is tudod.
Helló!

-az a lemez szolgál a láncfeszesség beállítására, azon van az egyik jel, csúszkál ez a tengellyel együtt. MEglazításnál óvatosan mert körbefordulhat.
-ott van a gyári szerszámkészlet
-az enyém is így áll kb
Sziasztok
Végre itt a motor, és lenne pár kérdésem.
-hátsókerék tengelye alatt mi az az "anya" felheggesztve?
-akkumlátor alatt van egy kis rekesz, az mire jó, illetve nektek van rajta valami takarólemez igaz?
-oldaltámasz szerintem elvan hajolva, vetnétek rá egy pillantást, nektek is így áll e?
Akinek ilyen van az csak jókat mondott. Jobban adagolható, sokkal hatásosabb fék. Keményebb rugó. Nekem 2 személynél nagyon észrevehető volt hogy gyenge a teleszkóp. Hátsó teleszkóp is cserélve lesz.

Persze nem éri meg megcsinálni, mert inkább motort kéne vennem. De én szeretek így alakítgatni.
650-es SV-m van, Én 750 K6-ot vettem képesmotoron. Meg féknyereg, eddig ennyi van, majd szépen lassan ahogy lesznek jó árak.
És miben lett jobb ettől a futóműtől?