Igen, én is ezt mondtam neki. Én is jártam párszor így tegnap, hogy azt hittem mindjárt elcsúszok, de jött az út széle vagy épp a felező vonal, még egy picit erőltettem és meglett.
Amúgy baromi jó motor ez az sv :D féket alig használtam, nagyon tetszett a hangja is amikor visszaengedtem a kanyar előtt a gázt :)
Mivel jó út a közelben sincs... én mindig szar utakon közlekedek, és ahol csak lehet ez nem a főutat jelenti. Így legalább érdekesebb az egész..
Ásotthalom-Kelebia-Tompa pl egész hangulatos alternatívája a bajai útnak..(gyorsabbnak nem gyorsabb)
Az egy dolog, hogy unalmas, de sok helyen még szar is :D
Hazafele már nyűglődtem rendesen :D Kb az összes belsőszervem leszakadt :D
Amúgy 6-an voltunk: Suzuki DRZ-400 supermoto, egy régebbi 400-as Kawasaki (nemtom pontosan), Kawa z750, GSXR-600, Sv650 99', és én Sv650 K4
Volt pár hely ahol még a DRZ-s is mondta h szar az út :)
Életem első, és az idei utolsó nagyobb túrám: GOOGLE MAPS
Az eleje és a vége kissé hűvös volt, dél körül viszonylag jó idő volt. Aztán 2-3 között elkapott az eső, de amint a Dunán átjöttünk már nem volt semmi :)
Komolyabb baj nélkül sikerült teljesíteni, egy kanyar lett csak kiegyenesítve. A kollég úgy érezte fent a szerpentinen, hogy inkább nem dönti már tovább, felállítja a motort és akkor egy erős fékezéssel lement az útról, az árokba. Még csak el sem esett, úgyhogy jó döntésnek bizonyult a nem döntés :) Jobb mintha becsúszott volna.
Köszi a válaszokat. Kicsit furcsán áll nekem a támasztó, olyan mintha nem hajolna ki teljesen előre, ebből gondoltam hogy valami nem oké. A motor viszont megdől rendesen amikor letámasztom, úgyhogy jó lesz. Ha esetleg valamelyikőtöknek van olyan szerszámkészlet fedél feleslegesen ne tartsa magában, szívesen megszabadítom tőle (természetesen nem ingyen)
Rendeltem neten ledes indexet, meg 3 lábú indexrelért és ma néztem hogy nemis 3 lábú van az SVben.. Pedig a faszi 100%ra mondta hogy jó lesz bele... Szerintetek valahogy megtudnám oldani a használatát, pl ami az indexnek a vezetéke azt a 3 lábúra dugom, a többit meg a nagyra?
-Emelőszem rögítése
-szerszámkészlet és a fedele volt.
-a támasz nem a váltókar cseszettül hajlott.
Ha visszahajtod letörik így levágni lukat és egy M8-as menet a helyére,egy megfelelő méretű kapupánt csavar beszerez,méretre igazít beteker rá a gumi.
Üdv!
A hátsó lengőkar alatti anya gyárilag van ott. Emelőszemet, vagy bukógombát tudsz tenni oda. Az akku alatti kis rekesz a gyári szerszámok tárolására szolgál, és fedél is tartozna hozzá. A sztender szerintem jól áll, viszont a válltókar nem, de szerintem ezt te is tudod.
-az a lemez szolgál a láncfeszesség beállítására, azon van az egyik jel, csúszkál ez a tengellyel együtt. MEglazításnál óvatosan mert körbefordulhat.
-ott van a gyári szerszámkészlet
-az enyém is így áll kb
Sziasztok
Végre itt a motor, és lenne pár kérdésem.
-hátsókerék tengelye alatt mi az az "anya" felheggesztve?
-akkumlátor alatt van egy kis rekesz, az mire jó, illetve nektek van rajta valami takarólemez igaz?
-oldaltámasz szerintem elvan hajolva, vetnétek rá egy pillantást, nektek is így áll e?
Akinek ilyen van az csak jókat mondott. Jobban adagolható, sokkal hatásosabb fék. Keményebb rugó. Nekem 2 személynél nagyon észrevehető volt hogy gyenge a teleszkóp. Hátsó teleszkóp is cserélve lesz.
Persze nem éri meg megcsinálni, mert inkább motort kéne vennem. De én szeretek így alakítgatni.
Na ez a türelemjáték nem a gyufaszálépítés.
20 perceket birok utána kitépem a maradék párszál hajam így otthagyom magy egyora és ujra.
Amúgy baromi jó motor ez az sv :D féket alig használtam, nagyon tetszett a hangja is amikor visszaengedtem a kanyar előtt a gázt :)
A rendelőst nem lehet megbundázni hogy legyen 5 lábú?
Ásotthalom-Kelebia-Tompa pl egész hangulatos alternatívája a bajai útnak..(gyorsabbnak nem gyorsabb)
Hazafele már nyűglődtem rendesen :D Kb az összes belsőszervem leszakadt :D
Amúgy 6-an voltunk: Suzuki DRZ-400 supermoto, egy régebbi 400-as Kawasaki (nemtom pontosan), Kawa z750, GSXR-600, Sv650 99', és én Sv650 K4
Volt pár hely ahol még a DRZ-s is mondta h szar az út :)
GOOGLE MAPS
Az eleje és a vége kissé hűvös volt, dél körül viszonylag jó idő volt. Aztán 2-3 között elkapott az eső, de amint a Dunán átjöttünk már nem volt semmi :)
Komolyabb baj nélkül sikerült teljesíteni, egy kanyar lett csak kiegyenesítve. A kollég úgy érezte fent a szerpentinen, hogy inkább nem dönti már tovább, felállítja a motort és akkor egy erős fékezéssel lement az útról, az árokba. Még csak el sem esett, úgyhogy jó döntésnek bizonyult a nem döntés :) Jobb mintha becsúszott volna.
Rendeltem neten ledes indexet, meg 3 lábú indexrelért és ma néztem hogy nemis 3 lábú van az SVben..
-szerszámkészlet és a fedele volt.
-a támasz nem a váltókar cseszettül hajlott.
Ha visszahajtod letörik így levágni lukat és egy M8-as menet a helyére,egy megfelelő méretű kapupánt csavar beszerez,méretre igazít beteker rá a gumi.
A hátsó lengőkar alatti anya gyárilag van ott. Emelőszemet, vagy bukógombát tudsz tenni oda. Az akku alatti kis rekesz a gyári szerszámok tárolására szolgál, és fedél is tartozna hozzá. A sztender szerintem jól áll, viszont a válltókar nem, de szerintem ezt te is tudod.
-az a lemez szolgál a láncfeszesség beállítására, azon van az egyik jel, csúszkál ez a tengellyel együtt. MEglazításnál óvatosan mert körbefordulhat.
-ott van a gyári szerszámkészlet
-az enyém is így áll kb
Végre itt a motor, és lenne pár kérdésem.
-hátsókerék tengelye alatt mi az az "anya" felheggesztve?
-akkumlátor alatt van egy kis rekesz, az mire jó, illetve nektek van rajta valami takarólemez igaz?
-oldaltámasz szerintem elvan hajolva, vetnétek rá egy pillantást, nektek is így áll e?
Persze nem éri meg megcsinálni, mert inkább motort kéne vennem. De én szeretek így alakítgatni.