nem azt írtam, hogy nem lehet kapaszkodó nélkül emelőre rakni . én nem mertem megpróbálni, féltem ha megbillen nem tudom megtartani, elég súlyos egy motor, főleg így , hogy mindekinek más az önsúly a forgalmiba. most a kapaszkodónál megfogva stabilan tudom tartanie egykézzel míg az emelőt betolom az emelőszemek alá. a farokidomnál fogva én nem tudtam ugyan ezt . a kettő megfogalmazás között óriási a különbség. a puding próbája az evés, Te is próbáldi ki mid két esetben és meglátod magad is.
Sanyi a nagy tudója, h az E betű bizony ott kucorog a küszöbön...Ha nincs akkor viszont lesz lámpázás az út mentén.Szóval el se jutsz a vizsgáig, mert fotó készül a kipuról és eljárás alá vonnak
idénre ha sikerül céget váltani akkor 2*2hét lesz amikor gurulhatok egy nagyobbat, tehát egy Normandia meg egy Korfu sanszos.
Engem csak a hó tántorít el, meg a sólé ami szétkúrja az alucuccokat, amúgy télen is szívesen hajtanám a lovakat!Múltkor is 2C-ban mentem egy kört a kicsivel, nem volt hideg, csak egy aláöltözőt meg egy pólót vettem a kabát alá, viszont az aszfalt veszettül csúszott.
(Zé milyen gumát érdemes rá venni?Mert ez ami rajta van gyárilag elég fos.Továbbá 9000km van benne, az előző tulaj szerint ő 3000-ként cserélte az olajat.Ez nem kamu kicsit?Te mit raktál bele?)
magyarul csak fagypont alatti hőmérséklet bírna megállítani mocizás közben, meg az alólam kicsúszó első kerék
jójóóó, igazából nem feltétlen fontos az E betű, mert összekötőcsővel a gyárit is rá lehet húzni, ha esetleg megy majd vizsgára... de az Egrus sem jön ki 100 alatt...tehát...
passz...összesen a mociban van 25e km, nálam 10.000km-t biztos ment....Balu tudná megmondani, h nála mennyit volt fent.De úgy rémlik, h ő Egrus bácsit preferálta, ami jobbat is szólt ettől!
Szóval, ha nálad nem számít az E betű, akkor csináltass két egrus shorty-t
De sokan panaszkodtok, hogy ha nincs kapaszkodó, akkor nem lehet tolni meg emelőre rakni az sv-t, akkor pl a gsxr 600-ast hogy tolják, meg hogy teszik fel az emelőre? Mert ezen sincs kapaszkodó. Már csak ezt nem értem
Autók mögött nyomulni of course, kénytelen voltam megtanulni...Hátigenugye, ha az Ezredesen nem tapasztalt dolgok kerülnek elő, kényszerből fejlődik az ember
azt kell, h mondjam lehet élvezni az életet 125 köbcentivel is...A dizájnra 5öst adok, ahogy a yamaha rizszabálói összedobták, nagyon szép!Motorozni nem tudó ismerősök csettintenek és meglepődnek, h 125ös
Kezdőnek, vagy átlagos felhasználónak bőven jó, ha nem akar vele messzire menni.Nagyobb távolságnál kijön az ereje (vagyis a hiánya, mikor az autópályán mindenki el akar taposni).
Asszem még jobban fogom szeretni az Ezredest, ha visszaülök, mint az R előtt.Az erejét meg egyenesen élvezni fogom .Jót tesz ez a kukoricán térpedelés
én azt javaslom vidd el egy ismerős szerelőhöz akiben bízol, hogy vessen rá egy pillantást ha nem vagy biztos benne h jó. elmozgása én úgy gondolom h kb2mm a szegecseknél az enyémnek.
ment erről a yardos topicban vita elég sokszor...
idénre ha sikerül céget váltani akkor 2*2hét lesz amikor gurulhatok egy nagyobbat, tehát egy Normandia meg egy Korfu sanszos.
Engem csak a hó tántorít el, meg a sólé ami szétkúrja az alucuccokat, amúgy télen is szívesen hajtanám a lovakat!Múltkor is 2C-ban mentem egy kört a kicsivel, nem volt hideg, csak egy aláöltözőt meg egy pólót vettem a kabát alá, viszont az aszfalt veszettül csúszott.
(Zé milyen gumát érdemes rá venni?Mert ez ami rajta van gyárilag elég fos.Továbbá 9000km van benne, az előző tulaj szerint ő 3000-ként cserélte az olajat.Ez nem kamu kicsit?Te mit raktál bele?)
magyarul csak fagypont alatti hőmérséklet bírna megállítani mocizás közben, meg az alólam kicsúszó első kerék
Olyan állványt vegyél ami gumitappancsos (az fogja a hátsó lengőkart) és arra könnyebb, meg stabilabb is, mint a csavarosak...
Szóval, ha nálad nem számít az E betű, akkor csináltass két egrus shorty-t
Red Bull X1
1565lóerő
545kg
és készül a prototípus
Egyébként hány km van a kipufban ?
Autók mögött nyomulni of course, kénytelen voltam megtanulni...Hátigenugye, ha az Ezredesen nem tapasztalt dolgok kerülnek elő, kényszerből fejlődik az ember
azt kell, h mondjam lehet élvezni az életet 125 köbcentivel is...A dizájnra 5öst adok, ahogy a yamaha rizszabálói összedobták, nagyon szép!Motorozni nem tudó ismerősök csettintenek és meglepődnek, h 125ös
Kezdőnek, vagy átlagos felhasználónak bőven jó, ha nem akar vele messzire menni.Nagyobb távolságnál kijön az ereje (vagyis a hiánya, mikor az autópályán mindenki el akar taposni).
Asszem még jobban fogom szeretni az Ezredest, ha visszaülök, mint az R előtt.Az erejét meg egyenesen élvezni fogom
úszóágyazású a féktárcsa tudtommal, tehát szabad "mozognia"