Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én azokon dőlök a röhögéstől,de eléri amit akar a köztudatban marad
Ittas?

Naaaaaaaaaa!
Olvassatok csontikáros hirdetést.Az is ilyen.
ezt se józanúl írták,de egy ittas társaság ez a suzuki,Z3 is bűzlik a szesztől minden túrán, én kérek elnézést....
Na azért a hazai Suzuki kereskedők se tudják mit árulnak!
Én se értem hogy mért csináltak csoppert egy túra motorból
Akkor vágd le a lábtartó felét
Meg üléspózra is kényelmesebb és nem kell végre akkora háromszögben terpeszteni!
Hol van már a koptató csavar?
és ezért inkább feljebb rakod,ahelyett hogy kicsavarnád a koptató csavart?
Az tényleg nem biztonságos! Normál közúti viselkedésben is képes leérni! Lásd csobánkai út!

bár az okosok szerint ha leér akkor lassú a kanyarsebesség!
Nekem lejjebb kéne, hogy leérjen és elmondhassam, hogy leér.
Viccet félretéve pár centit lefelé el tudnék képzelni...
Felőlem.
Felreerted? Szo sincs fixrol. Csak a labtarto-offszet darab keszulne vaslemezbol (laposvasbol), amire felcsavarozod az eredeti labtartot. 1 ora alatt elkeszitheto a par. Ha nem stimmel, masnap keszitunk egy masik parat, ami mas meretu. Mikor kialakult a jo meret, akkor eldontod, hogy megrajzolo(d/m) es lemarato(d/m), vagy pl. szinterezed a vaslemezt, ahogy Zoli32 is javasolta.

Olyan labtarto, amivel a motorod megorzi az utcai motor jelleget es nem er le az E-ringen, nem letezik - ezt ugye tudod? Ezt fektitibi oldotta meg nagyon egyszeruen olcson es okosan a Z 750-en. Az eredeti labtartoval jarkalt, de a stiftet kicserelte egy konnyen kiszedheto csavarra. Palyazas alkalmaval egy sima szogvasbol keszitett labtartott tett a helyere. Nem is volt teljesen fix (felfele tudott mozogni) es az elcsuszasi hatar fole helyezte (tehat elvileg soha nem ert le).
Fordítva!
3 hátra 2 fel.
Na azért ne ilyen drasztikusat! Mint a csatolt képen korábban! Kb annyi!
Megoldom.
3-4 hátra és ugyan ennyi fel is!
Hétvégén ha lesz időm reszelgetek egyet.Viszont a reszelő kizárva.Pontosan hány centire kell hátra és fel?
De akkor vagy Tom-Techtől koppintunk egyet ocóért vagy reszelgetünk otthon laposvasból! Nekem, csak kicsit hátrébb és feljebb kellene mert erősen leér Eringen és zavar! Éppen ezért a fix lábtartó kizárva! Nem seretnék lábtartó körül forogni!
SV-n nem ultem, de nekem a GSX-R-en pont nem jo, ha megmarad az eredeti szelesseg. Az emelt labtarto akkor kenyelmes, ha picit szelesebb, igy segit onkentelenul is osszezarni a terdeket (fogni a tankot). A paraszt modszerrel kivagott lemez (mondjuk 5mm vastag), eppen annyit szelesit, amennyit nagyjabol kell.

Ezert mondtam, hogy nem art probalgatva kisilabizalni, hogy hogyan is lenne jo. Ugyanezert keszitik a minden iranyban allithato versenykonzolokat, csak ugye most nem arro beszelgetunk arban.
Az a lenyeg myke, hogy igazabol Te magad sem tudhatod (es en sem), hogy tkp. a labtarto pozicio hol lesz tokeletes. Ezert erdemes eloszor egy laposvasbol proba-konzolt csinalni es esetleg tobb lyukat furva tesztelgetni. Ha esetleg kialakult az optimalis, azt erdemes kimaratni. Egy masik koncepcio, ha letezo SV (vagy univerzalis) magasito mereteit tudod meg valahonnan es az alapjan keszul el - annak a meretei sokezer ember atlag igenyet tukrozik es nagy valoszninuseggel Neked is meg fog felelni. (En azt vettem eszre, hogy a GSX-R-hez kaphato univerzalis magasito meretei kozel megfelelnek az altalam jonak latotthoz - csak kicsivel rovidebbek a tavjai, de ezt a magassagomnak tudom be. Te viszont atlag magassagu vagy, Nalad valoszinuleg pont jo lenne az az eltolas, amit az univerzalis cuccok kinalnak.)