Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. Nem. Nem. :)
Egy helyről veszik, de csak az kap alkatrészt, akinek nincs tartozása vagy valami ilyesmi. Elvileg az alkatrészek szállítása 3 munkanap. Tehát ott kell megrendelni, ahol épp nincs tartozás :)
Amargot ajánlom pl (Suzuki Budakalász).
Sanyi, Péter, vagy akinek van tapasztalata...
minden suzuki-dealer ugyanonnan és ugyanúgy rendeli/kapja az alkatrészeket?
Tehát ha pl a Suzuki Hollós szivat azzal, h nem szállít, akkor érdemes máshol is megrendelni (pl FullGas) ? Vagy ugyanakkor fog ideérni, mert ugyanonnan jön?
drága futómű + fék tuning sv-re akinek nem jó a gyári :http://www.kepesmotor.hu/teles...
oldalkocsi az SVre....hümm....druszám,nem gondolkodsz el egyen?
Félrebeszéltek................az igazi amikor a 200/300-as gumival felvértezett sárkánnyal,fém fékbetétekkel,koppra húzott fékkel cikkcakkban veszitek a kanyart,levegőben himbálozó oldalkocsival,miközben a Zoli üvölt,hogy go,go,gyorsabban Sándor!
Ha állsz akkor stabil és akár létrának is használhatod, de ha elindulysz magától bedől...nem véletlenül hiánycikk, a pályázók elvisznek mindent...
és ha oda megyek és felrakom a 300ast hátulra,akkor ha megállok fagyit enni akkor lekell támasztanom a gépet,vagy megáll magától?
És a 19-es gumi felmegy előre? Sokkal vagányabb!
elektro mágnest használj mint svejcben a részecskegyorsítónál.
hoppá!....ez jó ötlet mert eddig mivel messzebb került a blokk a keréktől kénytelen voltam előbb megtolni és felugorva lábbal rárúgni a láncot a fogaskerékre , de ezzel ez megoldódik, vagy egy kardán egy fordítóval....van is otthon egy bálázógép fordító, azt is felszerelem.....
A két csavarhelyet az idomon összekötöttem belül egy laposvassal a deklicsavarokra megy két fül ezeket kéne összekötni valamivel és kísz is van.Hajligathatnám napestig a füleket mire pontosan beállítom.Ezt meg csak méretre vágom és felhekkelem.
alóra csak rakjál egy babetta blokkot hogy kicsit meglendítsen induláskor.
a hosszú anya nagyon jó....szép karcsú .....de miért is kell?
azok az alpokban találhatók a korzika-mo. útvonalon és állandóan váloznak az ívei, hogy minél életrevalóbb légyél.....
Ma még sehol semmi.Laciék hoznak valami spéci matricát a villahídra azt még ki kéne dekorossal vágatni.A Balackmotorstól a két gyári lámpatartó és a légszűrcsit várom.Tegnap az áram miatt csúszotam a has idommal és a kormány kitoszigálásával és Gino féknyergei is még a gépén vannak.
De csak most és csak neked megsúgom vettem hosszú anyákat amik tartják majd a has idomot.
remélem így már kielégítő a szitu.
Vettem egy tukorkiemeleot . Ez tuningnak elmegy?
Amugy vadaszom az ora koruli meg a fejidom aljan levo idomot...nem sok sikerrel
És mi a helyzet az életre nevelő szerpentinekkel?
ezt idén láthatod ha kijutok pályára.....a 200-as elsővel akkorát lehet dönteni, hogy a tank fölé kellett szerelnem a blokkot mert állandóan leért, mot már az utcánkban is le bírom tenni a vázig....állandóan fel kell hegeszteni mert elkopik....
a belépő jegyet hol vehetem meg a megérkezésedre.
viszont arra figyelned kell, hogy eddig a gyárival kanyarba fékezéskor felegyenesedett a motor, de a 200-al pont fordítva van, minél gyorsabban mész be a kanyarba és minél erősebben fékezel annál jobban fog bedőlni a gép és nő a fékhatás....mióta feltettem magamnak előre azóta pl csak úgy bírok bejönni az utcánkba a főútról ami 90°-os, hogy legalább 160-re felgyorsulok a közérttől és satut fogok amitől azonnal rátesz az ívre a Feriék kapujánál kezdve.......körforgóknál ugyanez, kicsit gyakorolni kell majd, de állat....
persze, hozzad, megoldom.....
előre felmegy a 200as gumi?
na mi a répa van?......sehol egy tuning, gumi vagy hekkelős kérdés?....sehol egy reklám?.... ...Zoli, melyik bútorra teszel ma radiális féket?........
OFF:
Keresek K4-es csupasz 650-eshez:
- első felnit
- első villákat
- első lámpát
- bal oldali indexeket
- sebváltókart
- olaj és vízhűtőt
- középkonzolhoz (műszeregység) borítást (esetleg komplett műszerfalat).
Ne kérdezzétek, miért...
Esetleges segítséget, ötletet magánban vagy mélben várok. Thx!
ON