Nem. Nem. Nem. :)
Egy helyről veszik, de csak az kap alkatrészt, akinek nincs tartozása vagy valami ilyesmi. Elvileg az alkatrészek szállítása 3 munkanap. Tehát ott kell megrendelni, ahol épp nincs tartozás :)
Amargot ajánlom pl (Suzuki Budakalász).
Sanyi, Péter, vagy akinek van tapasztalata...
minden suzuki-dealer ugyanonnan és ugyanúgy rendeli/kapja az alkatrészeket?
Tehát ha pl a Suzuki Hollós szivat azzal, h nem szállít, akkor érdemes máshol is megrendelni (pl FullGas) ? Vagy ugyanakkor fog ideérni, mert ugyanonnan jön?
Félrebeszéltek................az igazi amikor a 200/300-as gumival felvértezett sárkánnyal,fém fékbetétekkel,koppra húzott fékkel cikkcakkban veszitek a kanyart,levegőben himbálozó oldalkocsival,miközben a Zoli üvölt,hogy go,go,gyorsabban Sándor!
hoppá!....ez jó ötlet mert eddig mivel messzebb került a blokk a keréktől kénytelen voltam előbb megtolni és felugorva lábbal rárúgni a láncot a fogaskerékre , de ezzel ez megoldódik, vagy egy kardán egy fordítóval....van is otthon egy bálázógép fordító, azt is felszerelem.....
A két csavarhelyet az idomon összekötöttem belül egy laposvassal a deklicsavarokra megy két fül ezeket kéne összekötni valamivel és kísz is van.Hajligathatnám napestig a füleket mire pontosan beállítom.Ezt meg csak méretre vágom és felhekkelem.
Ma még sehol semmi.Laciék hoznak valami spéci matricát a villahídra azt még ki kéne dekorossal vágatni.A Balackmotorstól a két gyári lámpatartó és a légszűrcsit várom.Tegnap az áram miatt csúszotam a has idommal és a kormány kitoszigálásával és Gino féknyergei is még a gépén vannak.
De csak most és csak neked megsúgom vettem hosszú anyákat amik tartják majd a has idomot.
remélem így már kielégítő a szitu.
ezt idén láthatod ha kijutok pályára.....a 200-as elsővel akkorát lehet dönteni, hogy a tank fölé kellett szerelnem a blokkot mert állandóan leért, mot már az utcánkban is le bírom tenni a vázig....állandóan fel kell hegeszteni mert elkopik....
viszont arra figyelned kell, hogy eddig a gyárival kanyarba fékezéskor felegyenesedett a motor, de a 200-al pont fordítva van, minél gyorsabban mész be a kanyarba és minél erősebben fékezel annál jobban fog bedőlni a gép és nő a fékhatás....mióta feltettem magamnak előre azóta pl csak úgy bírok bejönni az utcánkba a főútról ami 90°-os, hogy legalább 160-re felgyorsulok a közérttől és satut fogok amitől azonnal rátesz az ívre a Feriék kapujánál kezdve.......körforgóknál ugyanez, kicsit gyakorolni kell majd, de állat....
OFF:
Keresek K4-es csupasz 650-eshez:
- első felnit
- első villákat
- első lámpát
- bal oldali indexeket
- sebváltókart
- olaj és vízhűtőt
- középkonzolhoz (műszeregység) borítást (esetleg komplett műszerfalat).
Ne kérdezzétek, miért...
Esetleges segítséget, ötletet magánban vagy mélben várok. Thx!
ON
Egy helyről veszik, de csak az kap alkatrészt, akinek nincs tartozása vagy valami ilyesmi. Elvileg az alkatrészek szállítása 3 munkanap. Tehát ott kell megrendelni, ahol épp nincs tartozás :)
Amargot ajánlom pl (Suzuki Budakalász).