Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annyi a különbség egy sor 4-hez képest,hogy itt 6500 körül már tol míg a sor4 csak 9-10000 körül.Azalatt csak van.
A nyomaték nem lenne baj, hozzá lehet szokni hamar, ugyan úgy, ahogy a motorfékhez is. Szerintem.
csak egy kis szösszenet arról, hogy miért kell 4T olaj a motorba és miért jó ha teljesen szintetikus az: link
Ja és légy férfi,küzdj a széllel.
Nyomaték relatív annyira nem hatalmas motorfék szintén szokható bár engem az elején megijesztett.
A többi meg orvosolható.
Jóaz kezdésre is.
Én cbf500on tanultam és imádtam.Fordulékony,írtó kezes, a féke pedig az sv féke ahhoz képest egy

akkor én mért nem azt vettem?

1)világ életemben (ú de komolyan hangzik ) csutka kormányos gépeim voltak

2)féltem a széltől,mert nem tudom milyen lenne egy nakedon egy hosszabb autópályás túra.

Amúgy nem rossz az SV sőt,eléggé szürreális kis gép,de egy kezdőnek lehet nem lenne szimpatikus a nagy nyomaték,a hatalmas motorfék, és az igencsak megszokást ígénylő első fék....sztem.
2011.01.21. péntek Andretti pizzázás

Újpesten ismét pizzáznánk egyet a megszokott helyen.
Kaja gyanánt pizza, hidegtál, és rengeteg desszert.
Motorosoknak fagyi egyet fizet kettőt kap (a pultoshölgynek jelezni kell).
Este 17-18h-tól várunk mindenkit az Andrettiben: IV. ker. Váci út 13. Bejárat a József Attila u. felől.
Részletek: http://forum.svmedia.hu/viewtopic.php?f=32&t=651
Te Attila vagy?....akkor utólag is bódogat!.....nem tudtam először ki a L. A. szilveszterkor, de oszt rájöttem....
Szerintem tökéletes kezdömotornak.Nekem is az elsö motorom és kezdésnek szerintem jó.Én elöször gs 500 akartam vanni de lebeszéltek rola mert hogy egy idö mulva gyengének fogom találni azért is vettem sv-ét és nembántam meg.
Miért pont cbf-et? Miért nem jó az sv?
Én nem azt vennék kezdő motornak.Honda CBF500
Persze.Simán.
Van olyan aki kezdőnek vette és még él.
Többé kevésbé.
Bár a lábát húzta egy hétig.
Akkor egy 650-es sv kezdőmotornak jó lehet?
Köszönöm a segitséget
Ülés két oldalán van két takaró.Az lecsavaroz és leszed majd alatta még két csavar tartja az ülést és az is leemel.És lőn világos ott az akksi.
SVmedia.hu,karbantartás,manualok menüpont SV 1999-2002 ig service manualt letöltöd és ottan vannak képek is.
Szevasztok segitségre lenne szükségem:Lehet hogy hülye kérdés de hogy tudok hozzá férni az akumulátorhoz?gondolom az ülés alatt van de hogy?
A képet meg mindig lehagyom
Sziasztok!

Eladóvá vált egy Sebring gp6 kipufogódob,E betűvel,kivehető db killerrel és a tartozékaival.A dob gyárilag az újabb fajta honda hornethez jó de bármilyen más motorhoz jó lehet egy összekötőcsővel.
Az ára 50eft amely erősen alkuképes ár.Ha érdekel valakit a balu88@mailbox.hu címen vagy a 30/9089573-as számon elér

Üdv!
Balu
Buzi.
Mond ki.
Na eeeez bezzeg informatív,alapos,körültekintő elemzés.
Igaz,szerintem sem rázkódik
Kivéve macskakövön
kurvajó, imádom.
majd ál nicken mindig bekérdezek, h sv-t szeretnék venni segíccsetekmá (hátsógumiméret, olaj, kormánycsere, végsebesség, fogyasztás), és akkor midnig felpörög a hangulat :-)

a zörgés meg rázkódás dolgot nem értem... nem harley ez... rázkódás, ugyanmár, akit az sv "rázkódása" zavar, hát szerintem... izé
Meg most is van . Google kepkeresobe: 'sidecar racing 2010'
Bar ezek mar nem nagyon hasonlitanak a tiedre