Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaaaaaa.
Csordaszellem.
Jóaz.
na jó, de ezek a motorosok mindig úgy jönnek ha van valaki más is....mintha egymás szagára gyűlnének....
Megoldható.
Ezé mondom.
Jó a szimultán de én az öreg bika módszerét jobban kedvelem.
ja, segíthetnél.......bár tavaly is az ilyen szimultán akciók voltak többségben...
Az igazat megvallva nekem is kéne egy szinkront nézni
Juhhhhú az izgi lesz.
Mennyek én is?
Hétvégén igen, de előtte nem árt telón megbeszélni, hogy milyen gépek és mit szeretnétek....
Eddig 14000-ret mentem vele én,az első gazdája meg 13000-ret,de ennek semmi baja nem volt
Valamennyi kis hang jön a kupplungtól,de nagyon nem is érdekel
Pedig szegény nálam kap rendessen,de hát ezért találták ki!
Ismerek olyat akinek DL 1000-e van azzal is mentem többször is,és van benne 45000-km de annak sincs kutya baja!
Nekem a full gas mühelyfőnöke mondta Bogláron,aki azért ért hozzá,hogy nyugodtan vegyek ilyet,az ég világon nem lesz vele semmi bajom
A Ducatihoz ne hasonlítsd a hangját,na meg az apriliákéhoz se!
Azok csörögnek,ciripelnek.Ez nem

Én egy aprilia tuonot mindíg szerettem volna,mentem is már olyannal többet is,igaz hogy agresszívabb mint az sv,de már nem kéne!Komolyan!

Ja és mentem azzal a 650-essel,nekem az is nagyon tettszett
Jó a szélvédelme az enyémhez képest
Sanyi! 3 embert bevállalsz egyszerre? Mielőtt félreértenéd és pajzán gondolatok támadnának benned motorszerelésre gondoltam. Innen a környékről 3-an jönnénk fel hozzád majd egyszer szezon elején átvizsgálás szerű valamiért (nekem az a tps szenzor vagy mi miatt kellene, bár lehet nem ez a neve csak mondtál valamit amit ellenőrizni kell)
Szerintem akkor az ABC volt a kihívás nekem.
Még a 80'-as években is volt gyorsasági oldalkocsis verseny....nem azért mondom, de elképesztő volt amit műveltek és bizony az "utas" szerepe nem elhanyagolható volt és nagyon megdolgozott a versenyen...
Az elsőnél kiesett vagy fog?
A második meg spéci sportos cucc Piaggio MP3 innen vette a megoldást.
pár oldalas kép....azé' nem rossz dolog oldalkocsizni, ott is lehet állatkodni...
Megyek eresztem.
fog.....
Csörögni is fog.
Engedd le az olajat......ezért ne vegyél olaszt.....
Hát összegekről majd összeszámolom de nem egy egetverő.Csak a felső része bontott felső henger és új karral 23e plusz ha kell tartály szerintem bontva 2e körül lehet.Tehát 25e.Tükörtartó meg laqjosban van egy ilyen cucc a képen és evvel rakod fel a tükröt.Ha szerencséd van egy ezres bontóban ha nem 4e újban.
nekem olcsóbban kijött tartályom tükörtartóm van 23e.De én az alját is alakítom mert marha vagyok. Márciustól látható lesz az egész egyben.Még rendezgetek pár kábelt meg vezetéket de az rutinmunka.
Egy 150-es mz-hez képest szerintem elég sima járású lehet az a v2-es. Szóval az enyhe rázkódáshoz hozzá lehet szokni, főleg ha kárpótol érte a nyomaték és a társai.
Én MV agustán gondolkodtam...F4esen.(persze nem újjonnan).Azt az évi 2000kmet talán még ki is bírta volna. XD.Csak közbe rájöttem hogy akar a halál speeden szenvedni.(kényelmetlen volt már)
Érdekes...
Lehet tetszene a kis CB-n is hasonló megoldás!
Majd regélj az összegéről! Ha kérhetem
Csak nem tudom hogy oldanám meg mivel nekem a pipere tükör a tartályon lévő menetkébe van bele csavargatva!
nekem nem kellene a ducatti.Japán motort kell venni kérem,vagy bajort vagy brittet.(a műkedvelők miatt)
VASHULLADÉK!
Nem BICAJ................VAS.