Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam én hogy jó a lámpa?
A féket nézze kérem.
Meg nem áránybú lenne a kormány hanem fekete.
Maga a csörgéssel semmi gáz nincs.És nekem is kéne olyan.
Az nem motor, hanem BICAJ!

Kérdezd Lallert neki ezrese van és jó hosszan kivesézi neked minden előnyet.
Régóta van meg neki.
Én szeretnék majd egyszer egy száraz kuplungos Szörnyeteget!
milyen motor az ami nem tud 300-al menni?
Megmondom én, fos
mivel v2 kicsit zörgősebb meg vibrálósabb mint a sor négy.Viszont nem csörömpöl mint a gagyi szar ducatti a szaros száraz kuplungjával.
Hol találtad ezt?
Az a lámpa okádék!
Engem szerintem vallatni lehetne vele
Öcsike!
Látom neked ezres van. Hallottam rosszakat is róla meg jót is, ugyan így a 650-esekről. Az érdekelne hogy motorikusan milyenek? Megbízhatóak vagy zörögnek csörögnek?
Basszus de utálom ilyenkor a karácsonyt.
650 vagy 650 S?

Mert Csupasz kis SV-ből nehéz lesz találni (jó) 2003 előttit!

Ennyi kp-d van rá?
Még az is elég harmatos,200 lóerő alatt nem nevezném még tanuló motornak se a gépeket...

Alapdolgok.Kompresszió ha megfelelő akkor a váltót átnézve (jól kapcsolható,nem recseg,nem csúszik a kuplung stb) jön az elektromos rendszer.Fesszabi ilyen idősen szokik megdögleni rajtaütésszerűen.Ezt viszont vásárláskor nem tudod ellenőrizni max rámérsz.
Olajpumpa fogaskerék még ami megadja magát néha.
Amúgy kopó fogyó cuccok.Fékbetét,olajok,szimering a telóba.Általános dolgok.Borulásnyomok kajla váz stb.
Azt komolyan nem gondolod hogy ez egy spórkassza lesz ugye?
Még alapállapotban is drága muri és ezen a gép évjárata nem dob jelentősen.
Természetesen nem a km óra állásra gondoltam:) Hiszen az kb 1 perces munka visszatekerni. Hanem, hogy mennyire bírják a motor alkatrészei a terhelést, lehet-e egy ilyen 10 éves motor alacsony költségfenntartású? vagy már sok dolog a végét járhatja?
No és ha a Km órában 23748,3456 Km van mint 1999-es esvé akkor szívfájdalom és odafigyelés nélkül megveszed?
Mert bármikor prezentálok neked ilyet.
Első a tulaj óvatos kikérdezése,második a motor általános állapota.
Oszt ha mindkettő megfelel szarni az órára,max veszel egyet ebayon.
az nem a km-től függ.
ez egy magyar autó (motor) piaci, rossz beidegződés, hogy a km számít.
10 év körüli motort akarsz venni, 10 év alatt annyi minden történhet, aminek semmi köze a km-hez.
Rossz tulaj kezében 1000 km felér egy gondos tulaj alatt eltöltött 50,000-rel (és nem túlzok!).
Olajcserék betartása, bukások, hol tárolta, cserélte-e a kopó kotyogó lógó alkatrészeket, stb...
km-rel ne foglalkozz.
úgyis visszatekerte MINDENKI.
Sziasztok. Szintén SV650 vásárlás előtt állok. Bizonyos anyagi okok miatt, első komolyabb motornak 2000-2002 körüli motor fér bele a keretbe. Ezek a motorok általában lementek már minimum 50000-60000 km-ert. Érdemes szerintetek belevágni egy ilyenbe?
igen, a 180-as gumis kérdésednél te se írtad oda, hogy _KIS_ sv-ről van-e szó. Vagy ha nincs KIS, akkor default ezer? :)
de, de, jó a szöveg :-)

a kutyás részt még nem ismertem ebben a "honnan hallottam" dumában :) zsír!
Ja! De csak 1000-est!
szerintem inkább vmi sor4et vegyen,normális első fékkel:)
ismertem a kutyát ne bízz benne!
Nem kellene részegen fórumoznom!
Zoli!

Felmegy hátra az 5 évesnél öregebb 180-as gumi füldugóval a füledben és ha igen mi a vége és mennyit eszik, ha ABS-es?

Ja és szerintetek jó?

Mert egy barátom ismerősének volt egy szobatársa a koleszben akinek volt egy kutyája, és ahonnan azt a kutyát hoztuk ott egy ember látott már állítólag SV-t sötétben és szerinte nem jó!