Részemről is a fékcső csere felesleges volt, viszont a folyadékot érdemes lecserélni, mert elöregszik, megszívja magát. Én 2 évente cserélem, mert bizony egy komolyabb szerpentinen képes elforralni (tapasztalat), és nem vicces amikor egyszer csak beesik a kar.
Nem egy nagy összeg, és megéri. Ezt még én is megcsinálom :)
fék témára jó példa Budmyke.Teljesen gyári fékkel pályázik....Sosem panaszkodik.
Zoli32 meg akkor is átépítené a féket ha az a világ legjobbja lenne. Azért mert neki ez a hobbija. Pimper Király
Ha azt mondjátok hogy jó a gyári, akkor okés. Ha nem muszáj nem költekezünk.:)
Az érdekelne még hogy van valami lényeges különbség az s-es és az n-es változat motorja között, illetve mennyire jelentős az s-es fejidoma nagyobb sebességnél.
Egyértelmű.Hogy aki tud motorozni annak tök elég.A dögnehéz burgman 650-nek meg az ezres DL-nek is ugyanez van.Az se pillesúlyú.
De vannak még nem normális emberek akik inkább szerelnek.
Viszont nem véletlen hogy az ezres SV-t és egy pár hasonló tipust sem ezzel a fékkel szerelték.
De nem mindegyik 600-as gixxeré jó hozzá emberi költségek árán.
Radiális K4-től csak komplett első futómű cserével megy fel.00-03-as ig egy szimpla adapterrel.És Citellus mutatott egy fehér 650-est aminél radiális Brembo volt egy másféle adapterrel.
Mind költségekkel jár.
De ez mint ahogy FR mondta pótcselekés azoknak akik nem tudnak fékezni.
Olcsóbb beletenni egy normális fékbetétet, amivel lehet akár stoppizni is, bár hozzáteszem a gyárival is lehet.
Persze könnyű ráfogni a fékre hogy szar, minthogy valaki nem tud fékezni.
Nem egy nagy összeg, és megéri. Ezt még én is megcsinálom :)