Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részemről is a fékcső csere felesleges volt, viszont a folyadékot érdemes lecserélni, mert elöregszik, megszívja magát. Én 2 évente cserélem, mert bizony egy komolyabb szerpentinen képes elforralni (tapasztalat), és nem vicces amikor egyszer csak beesik a kar.
Nem egy nagy összeg, és megéri. Ezt még én is megcsinálom :)
Mert neked fenn van egy tabla a motoron ˝Nem fekezunk senki kedvert felirattal˝ by urgolyho 1.
én is brembo-t fogok betenni legközelebb
Azért, ha az első gyári elkopik csak kipróbálok egy BREMBO betétet, de semmi más buhera nem lesz!
Kényelmesen 160-175 az utazó a csupaszon, de ahogy Zoli mondta bír az menni 235öt is! Legalábbis az én "kis" "25kW-os" SV-m úgy megy! :D
Köszi tesó!

Tényleg gyári van fent és ami a legviccesebb, hogy 24000 km alatt a gyári első betétet még meg se ette teljesen!
(Pedig van benne évente 5-6 pályanap)

Nem a fékbetéten és a fékcsövön múlik, hanem, hogy tudni kell fékezni!

Nekem, sose forrt fel a féklé, és sose volt gáz életre nevelő szerpentinen sem!
fék témára jó példa Budmyke.Teljesen gyári fékkel pályázik....Sosem panaszkodik.
Zoli32 meg akkor is átépítené a féket ha az a világ legjobbja lenne. Azért mert neki ez a hobbija. Pimper Király
Háát nem értek a lovakhoz de egy nakeden hosszú távon pl.160km/h sebesség az már egy kicsit fárasztó..Uff
140 re lőném be.Ott még megúszható egy gyorshajtás csekk nélkül.
Már autópályán.
Az utazótempó lehet 210 is, attól függ ki mit tart utazónak.
Sőt még 235-el is.
Ez inkább ember mint gép függő.
Mert a kawa z-n is lehet motorozni 160 körüli tempónál, és az sem idomos. Az sv-nek meg kb 160 az utazója?
Okés.
Ne költekezz.
Nincs.
Jelentős.
Mondtam én olyat hogy normális vagyok?
Ha azt mondjátok hogy jó a gyári, akkor okés. Ha nem muszáj nem költekezünk.:)
Az érdekelne még hogy van valami lényeges különbség az s-es és az n-es változat motorja között, illetve mennyire jelentős az s-es fejidoma nagyobb sebességnél.
A fékkel semmi gond, de olcsóbban és egyszerűbben is lehet tuningolni, mint az egészet lecserélni... :)
Egyértelmű.Hogy aki tud motorozni annak tök elég.A dögnehéz burgman 650-nek meg az ezres DL-nek is ugyanez van.Az se pillesúlyú.
De vannak még nem normális emberek akik inkább szerelnek.
Viszont nem véletlen hogy az ezres SV-t és egy pár hasonló tipust sem ezzel a fékkel szerelték.
De nem mindegyik 600-as gixxeré jó hozzá emberi költségek árán.
Radiális K4-től csak komplett első futómű cserével megy fel.00-03-as ig egy szimpla adapterrel.És Citellus mutatott egy fehér 650-est aminél radiális Brembo volt egy másféle adapterrel.
Mind költségekkel jár.
De ez mint ahogy FR mondta pótcselekés azoknak akik nem tudnak fékezni.
Bocsi.

Légy férfi,küzdj a széllel.

TM.
Ez jogdíjas!
Olcsóbb beletenni egy normális fékbetétet, amivel lehet akár stoppizni is, bár hozzáteszem a gyárival is lehet.
Persze könnyű ráfogni a fékre hogy szar, minthogy valaki nem tud fékezni.
de, Zoli32 is éppen ezt csinálja:)
Volt szó az sv elsőfékéről. Ha már nem a legjobb, akkor esetleg nem lehet lecserélni pl egy 600-as gsx-r-ére? Mindkettőt a Suzuki csinálja....
turosbukta

Ha okos vagy akkor simán hozzászoksz!

Nem olyan vészes