Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

,,,,,,,,,,,,,
ha beirok, rogton megelenkul a topic...akkor most en vagyok a kanyarvadasz forummotor?

fogok, sajna a rokas cucc otthon pihent...ugy szamitottam, h este kerulok haza, s keszultem a huvosebb idore...

a palya vonalvezetese kellemes, kar, h csak nezhettem...

nem 4ikben, leforogta a 4iket, 5iket, a 6ikban, ugy 9000nel volt meg a 106.Ketten egyutt sztem 140et biztos nyomunk.

en mondtam, h ezrest kell venni azt 3ikban 180nal elvaltani

az sv kenyelmesebb sokkal es meg megy is, ha huzom...Ez csak visitott, de legalabb nem ment.Lanynak kezdesnek jo lesz

Az egyik kanyarban majdnem leert a csajszi rokas terdkoptatoja...
azért 1-2 kört menj nyugiba is a pályán mielőtt nekiállsz versenyezni
Az a fehér ruhás perverz birodalmi rohamosztagos van vagy 195 cm(ez már önmagában magas Cw értéket sejtet(het)),a tömegét nem tudom:

http://www.sportmotor.hu/motor...
mért,hány kiló?
Bakker!A Te tömegeddel és Cw értékeddel egy ekkor(k)a motoron ez a 106km/h reálisnak tűnik!
annyiból hogy amikor szerelünk vagy kukoricát szállítunk ami elég poros. Nem fogom a tiszta jó sisakot a koszos fejemre venni. Arra van az a caberg sisak ami még nincs is rossz állapotban. Azon kívül hogy 4éves más baja nincs.
Mondtam én hogy nem hogy 600 még a 25ös is sok lesz Zsnek... SV 1000 ehhez képest...roller..
vazz, a sebességfokozatok kihasználásának nem jött még el az ideje, előbb hozzá kell szokni a kisebbekhez és csak utána kapcsolunk feljebb, nem olvasod a topicot? .......
Ja hogy 4esben 106?Az nem rossz Mit akar egy ekkora géptől?A 4,2őt sokallom,vagy szar a benzin benne,vagy nem tudom,én akárhogy gyilkoltam (illetve hogy kíméletesen vezettem) omws benyából 3liter volt a legtöbb amit letudtam nyomni a torkán...lukoilos tankolás után evett 3,3at,de mindegyik alkalom kakucsolás volt.Euroring 2személlyel le-fel ótópályán 125tel (km/h)+pályán csapatás fullon és 2,9 lett az átlag...szal nem értem.
Na jó, de 4.-től felfelé még nem jött el az idő....
Hogyhogy nem a rohamoszcuccban voltál?
Jóidővolt.
Márciusban nem hajókázni mész?
Én nem akarok beszólni de hány kiló vagy TE?Nekem az R kétszeméllyel (130kg) 125öt ment síkúton,tudta mindezt 3literes fogyasztással...
vegul slovakiaring lett a visegradi otletbol...

pont fel is lehetett menni, az aszfalt 16C, a levego 19C

es mvel korduraban voltam, nem engedtek fel

volt vagy 30mocis a palyan, kurva nagy elmeny volt!Marciustol tutira kijarunk versenyezni.

40euro egy delutani session


amugy a 125R aranyos moci!Kellemesen csalodtam benne

elony:

fogyasztas-4.2L 2 szemellyel, porgetve
FEKEK!Az sv fekjei sehol sincsenek ettol a brembotol bazzeg...
kellemes dizajn, helyenkent minosegi anyagfelhasznalassal!Pl. tanksapka
atom konnyen fordul!

hatrany:

szital egeszen kicsi sebessegnel.
106ot ment 2 szemellyel, hegynek lefele hatszellel
a hatam bantotta kicsit ugy 100km utan...
csuklogyilkos
utasulel halal
Ez elég ványadt.Jövőr menj kevesebbet kamionnal és többet motorral.
miből tartana a caberg helyett a HJCt felvenni?
2km - robogóval járok. Semmi veszély nincs az út vonalban csak lusta vagyok biciklizni annyira pedig nem rossz az a caberg.
majd ha oda érek lecserélem. De van 1000 dolog még
érettségi volt,juliusba nyaralás,augusztusba meg már nem mertem felülni az Rre,mert indult az SV projekt.Szeptemberben pedig beléptem a pokolba.Mellesleg a ferrarikba se pakolnak 3év alatt 120ezret Nekem a motor nem közlekedési eszköz Ugyanis arra alkalmatlan szvsz
Ha ezret mennék a motorommal egy évben nem tartanék motort.
arra gondoltam:) Munkába menet is ellehet esni Tuning,megéri ezzel szórakozni?
caberg-re gondolsz ?
azt már csak munkába járni használom :)

suzukira van egy HJC-m
nem tudok sajna Ha minden összejön majd szerdán gurulok egy rövidet:)
Minősítések.
(Gyere gurulni,Lukoil-tól megyünk kb.12:30-kor......megyek is készülődni.)