Nekünk van 2 volvonk,mindkettő s40es,de az egyik 2003as a másik meg már az S40 II, 2005ös.
A 2003as az had bohóckodni még télen is,és télen sincs vele gáz.Ja és LEHET vele nagy gázzal tolatni.
A 2005ös az semmit nem enged.Itt nálunk elég durva a feljáró,és fater úgy szokta megoldani ha nem akar feljönni a gép hogy tolatva...ez eddig bejött a audin át a renaulton mindennel...a volvo nem enged "veszélyesen" tolatni.Letilt,villog,sípít, minden baja van.
annyit még, hogy szerintem a jósági sorrend:
- semmi = szar
- elektronikus kipörgésgátló = kicsit jobb
- gázkezelésbe bele nem szólás + önzáró diffi = jobb
- hátsókerékhajtás az előzővel = legjobb.
Miujság erre felétek ? Végre nekem is megvan a vas :))))) Hétvége óta le sem szálltam Róla :))) Azért majdnem 1000km-t bele is raktam a gépezetbe :D képek az adatlapon :)))))
az abs-ben még nagyjából hiszek, de a kipörgésgátló egy szar.
többször volt már, hogy nem tudtam havas szerpentinen fölmenni (Lachtaal - ausztria, Bükk - Mo.), csak kikapcsolt kipörgésgátlóval. Eddig Merci A-osztály és bmw 320d volt kipörgésgátlós, de nehéz velük bírni. Főleg ez a gázelvételes őrület, padlóig nyomod és alapjáraton csorogsz hátrafelé a havon.... A sperrdifis Ladámmal sosem volt gond, felmentem és elindultam bárhol. (Jó téligumi alap). Nade nem akarok autós témát...
... a motornál meg úgy gondolom, h hiába mutat a hőmérő 16-18 fokokat, az aszfalt már csúszós.
Zoltán te mint robogó szaki :)
ahogy van a 2 szíj tárcsa. most raktam fel az új szíjat mert eltépte. Nagy nehezen felszenvedtem. indítom és tra tra tra tra. Első tárcsa ami a váltóval van az nem nyílik. Ott csak elég a tárcsát cserélni, mi?
Hát az Si motoros átalakítást meg én nem vágom hogy minek de nem gond.
F astra is volt azt sem csíptem annyira.G viszont egy megbízható kényelmes nagy belterű viszonylag keveset fogyasztó embertranszporter.
ha csúszik az út a számítógép (elektronika) segít elérni a legmegfelelőbb eredményt.Ha nincs Absed tovább csúszol,ha meg nem veszi el a gázt, akkor meg csak pörögsz egy helyben.Milyen autód van am?
na ja, dehát vannak a terminátorok és vannak a papírkutyák...
én asszem összerakom a benzinrendszert és ha nem ereszt végre sehol, akkor akksi ki, fel a szobába, és tavaszig viszlát.
autóval volt pár csúszkálós szituációm, be is fostam. 2x próbáltam rövid féktávot venni, erre az abs közbeszólt és majdnem becsúsztam elsőbbségtábla mögé. egyszer meg kijöttem valaki elé, hogy majd 340Nm segít felgyorsulni. De kipörgött, a kipörgésgátló meg elvette az elektronikus gázt, amitől én meg azt hittem h motorikus baj van és leizzadtam, a tarkóm meg már vörösre égett annak a refijétől, aki elé kifordultam... mindig elfelejtem, h a segítő elektronikákat ki kell kapcsolni, különben nem megy az autó.
na ilyen aszfalt/gumi viszonyok mellett én a motorozást lehet h inkább hanyagolom :)
bocs a szófosásért, 2 viszki 2 sör...
Nem értem azt a nem létező autós részt.... az opel az vegyítette az összes típusába az összes motort. A 93-as F asztra 8 szelepes SI motorja ugyan úgy megtalálható a a 2004es! G astrába csak 15 lóval kevesebb mert már euro4-esnek felel meg és lebutították, de vissza kell alakítani és kész.
Ja és a legjobbak a classic láncos vezérlésű verziói ,6-osban.Amúgy 2,0-ás Z20Let de a nagy kedvenc a H ban lévő Z20LEH.
H-ból is van a garázsban egy de az érdekes menetteljesítményeket produkál.
Rálép az ember a gázra kicsit gondolkodik ötöl hatol felmegy a fordulatszám és teker mint a veszett ürge de nem mozgat meg.
H-ból inkább 1,6 turbós az ami nem rossz.Csak pöttyet drága.
Én konkrétan még egy olajevőről sem hallottam.
A sok faszkalap írkálja róla a a népítéletekben, akinek a segge alá tolták cégautóként aztán kitapossa a lelkét...
Érdekes.Akkor a garázsban lévő nem létező autóban egy nem létező motor van.
A forgalmi szerint és a motorszám szerint x16xel és nagyon Gasztra formája van.
Bochumban gyártott motor Antwerpen II-ben rakták össze a gépet.
A 8 szelepes jóval lassabb és talán 2002-ig gyártották bár nem biztos.
Gasztrából csak egy széria volt enyhén több olajigénnyel és az sem vészes.X16XEL motorkódúak csipegetik de nem vészesen és azok is csak hajtós használatkor.
Eddig 2 volt a családban és a Classic meg a közvetlen előtte gyártott Enjoy szériák már stabilak mint az államkincstár.Bár a hűtő szereti elhagyni a közepét idősebb korban.
A 2003as az had bohóckodni még télen is,és télen sincs vele gáz.Ja és LEHET vele nagy gázzal tolatni.
A 2005ös az semmit nem enged.Itt nálunk elég durva a feljáró,és fater úgy szokta megoldani ha nem akar feljönni a gép hogy tolatva...ez eddig bejött a audin át a renaulton mindennel...a volvo nem enged "veszélyesen" tolatni.Letilt,villog,sípít, minden baja van.
- semmi = szar
- elektronikus kipörgésgátló = kicsit jobb
- gázkezelésbe bele nem szólás + önzáró diffi = jobb
- hátsókerékhajtás az előzővel = legjobb.
Miujság erre felétek ? Végre nekem is megvan a vas :))))) Hétvége óta le sem szálltam Róla :))) Azért majdnem 1000km-t bele is raktam a gépezetbe :D képek az adatlapon :)))))
Mert ha nem vigyázol a nyomlap elcsúszik és nagyon kimozdulnak a görgők.
többször volt már, hogy nem tudtam havas szerpentinen fölmenni (Lachtaal - ausztria, Bükk - Mo.), csak kikapcsolt kipörgésgátlóval. Eddig Merci A-osztály és bmw 320d volt kipörgésgátlós, de nehéz velük bírni. Főleg ez a gázelvételes őrület, padlóig nyomod és alapjáraton csorogsz hátrafelé a havon.... A sperrdifis Ladámmal sosem volt gond, felmentem és elindultam bárhol. (Jó téligumi alap). Nade nem akarok autós témát...
... a motornál meg úgy gondolom, h hiába mutat a hőmérő 16-18 fokokat, az aszfalt már csúszós.
ahogy van a 2 szíj tárcsa. most raktam fel az új szíjat mert eltépte. Nagy nehezen felszenvedtem. indítom és tra tra tra tra. Első tárcsa ami a váltóval van az nem nyílik. Ott csak elég a tárcsát cserélni, mi?
F astra is volt azt sem csíptem annyira.G viszont egy megbízható kényelmes nagy belterű viszonylag keveset fogyasztó embertranszporter.
én asszem összerakom a benzinrendszert és ha nem ereszt végre sehol, akkor akksi ki, fel a szobába, és tavaszig viszlát.
autóval volt pár csúszkálós szituációm, be is fostam. 2x próbáltam rövid féktávot venni, erre az abs közbeszólt és majdnem becsúsztam elsőbbségtábla mögé. egyszer meg kijöttem valaki elé, hogy majd 340Nm segít felgyorsulni. De kipörgött, a kipörgésgátló meg elvette az elektronikus gázt, amitől én meg azt hittem h motorikus baj van és leizzadtam, a tarkóm meg már vörösre égett annak a refijétől, aki elé kifordultam... mindig elfelejtem, h a segítő elektronikákat ki kell kapcsolni, különben nem megy az autó.
na ilyen aszfalt/gumi viszonyok mellett én a motorozást lehet h inkább hanyagolom :)
bocs a szófosásért, 2 viszki 2 sör...
H-ból is van a garázsban egy de az érdekes menetteljesítményeket produkál.
Rálép az ember a gázra kicsit gondolkodik ötöl hatol felmegy a fordulatszám és teker mint a veszett ürge de nem mozgat meg.
H-ból inkább 1,6 turbós az ami nem rossz.Csak pöttyet drága.
A sok faszkalap írkálja róla a a népítéletekben, akinek a segge alá tolták cégautóként aztán kitapossa a lelkét...
Druszám,na...
A forgalmi szerint és a motorszám szerint x16xel és nagyon Gasztra formája van.
Bochumban gyártott motor Antwerpen II-ben rakták össze a gépet.
A 8 szelepes jóval lassabb és talán 2002-ig gyártották bár nem biztos.
Lehet, hogy majd átugrok megnézni.
Eddig 2 volt a családban és a Classic meg a közvetlen előtte gyártott Enjoy szériák már stabilak mint az államkincstár.Bár a hűtő szereti elhagyni a közepét idősebb korban.