Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.motowell.com/images...

az a kis piros izé,meg a fekete cucc műanyag...a cabergen meg az agvn is.
Köszi!
Műanyag? ? ? ? ?
Csattban nem láttam a 3 sisakomban egyikben sem műanyagot.
nekem a cabergon néha már akadt a gyorscsat,pedig csak 15ezer kmet motoroztam benne...
nem drágább,de a suzukiba (ez lassan már rossz példa) se raknak ülésfűtést holott csak 1-2ezer ft lenne a többletköltség autóként...
mért jó?

mert nem törik el,nem fárad el a műanyag,ha esel akkor se törik el akármennyire feszül.
Őőőőő há ha rókás elöl-hátul alul-felül fullpáncél mellé kell a csatt hogy ha netelán mégis jön a mentő és akkora erőhatás éri a gyorscsatot hogy nem tudják a mentők még csak levágni sem akkor könnyen kioldódjon.
Vágomén.
Nekem volt ez is az is soha többet gyorscsatos!

Csak a DD!
"Mert két fémkarika az egész."
Igen ez a másik ami szerintem tipikus marketing szarság. Nehogy már 2 fémkarika drágább legyen, mint egy műanyag csatt. Miért csak a drága sisakokra raknak ilyet...
Nekem van 2500Ft volt a lajosban.
Valami sasos csattja van.
Kényelem, biztonság, praktikum. Bizonyos pályákra, bizonyos pályanapokon csak DD-ben mehetsz fel!

Versenyszíj a másik neve!
Ha lajosba mész szójá.Lehet elugranék.
nézegetem az árakat, van amiért érdemes Bécsbe menni, van ami meg ugyanannyiba kerül. + ott ha leárazás van, az nem szaros 10-20% mint nálunk, hanem 50%... és még csak a Lajost néztem meg.
-A mentősök nem nyitnak,hanem vágnak!Ebből a szempontból ez teljesen mindegy.

-A DD zár nem tud tönkremenni,nem ragad be,esésnél sem nyílik ki (ami a csatnál extrém esetben előfordulhat)és a pánt hosszát könnyebb kényelmesre belőni!
Vágni mindet el lehet a szíj mentén.
Talán annyi hogy ez nem ragad be nagy erőkifejtésre.
Mert két fémkarika az egész.
Mert ez nem tud úgy deformálódni, hogy ne lehessen kinyitni.
Ezért tudják az orvosok kinyitni. Nem azért mert bénák.
Amúgy nem értem miért "extra" a DD zár. Semmi előnyét nem látom így laikus felhasználóként. Inkább csak hátrányát.

Egyszer nekem azt mondta valaki, hogy "az orvosok ezt biztos ki tudják nyitni". Erről az a véleményem hogy aki egy sima zárat nem tud kinyitni, hát... Inkább pont hogy a DD zár az, ami ránézésre nem egyértelmű szerintem. Meg gondolom nem szarakodnak, inkább levágják a pántot.

Szóval miért jó a DD zár? (Azon kívül, hogy versenyszabvány vagy mi)
Szinte mindegyik felsőkategóriás sisak D záras.
Elvileg megszokható bár én még a normál csattal is bénázom kesztyűben.
Balázs, itt vannak képek a szalonkázásról: szalonnánk
köszi!
Amúgy pinlokkot lehet ilyen utángyártott formációban is kapni 2-3ezerért.
Hali!

A DD nem rossz. Nekem is Nolan után lett DD, és féltem tőle, de a 20. csatolás már reflexből megy.
Pinlock egyszerűen hibátlan. Semmit nem zavar.
köszi, meg a múltkorit is (h a túlárazott sv-k ott állnak eladatlanul a weben).
multkori biztosítós téma: felhívtam őket, rendszám alapján megmondták a jövőévit. 5900-ről 4100-ra ment le a negyedéves díjam (Union).