Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

H4.
Van egy extra fényű izzó szettem (2db) 3500 pénz. Osram Night Braker.
Szia, nem, már nincs.
udvaroljatok....egy pár trükk: http://youtu.be/MMk5R82_2os
Nem igazán találtam ilyen állítási lehetőséget, de utána nézek, köszi a tippet! ... Ja és egyébként ez a model pinlock-os...
h4 azt hiszem
Meg tudná v.ki mondani, hogy SV 1000S-be milyen izzó való elöl? H3, H4, H7 vagy milyen? Köszi.
Nem állítódott el a plexid?
nekem nzi-m van szintén pára mentes és nekem is párásodott egyik sarokban egy idő után visszavittem és mint utóbb kiderült van mind a két oldalon egy állító csavar amivel teljesen ráfeküdt a gumi keretre így azóta sem párásodott.
Módosítok roadsmart van a tesztben.De írják a bedöntve billegést PR2-nél.
Én a szezon közepén cseréltettem le a Conti Sportattackot. Hátul most Dunlop Sportmax D221, elöl Dunlop Sportmax Qualifier II (120/70es) és ég és föld a kettő ( bár a conti már nagyon kopott volt). A continál nem kellett nagyot fékezni, és már ment is el az eleje, ezzel meg a szemem csattan a plexihez egy komolyabb fékezésnél. ( bár asszem a qualifier nem kimondottan túra gumi... )
Ha rám hallgattok azt vesztek amit akartok.
Haverom gixerén M3 van. Igaz, hogy 6000et ment el vele, de soha nem panaszkodott rá, pedig ő is hülye tempót megy. Mindig 2 személlyel.
Szegi Roli haverom gixxerén pilot power van.Ő elmegy azzal is 8000km-et.Na az biztos,hogy nem csúszik meg.A Road atack meg nálam sem nagyon bírt ki 10000km-et,pedig állítólag 15-18000km-et simán el kellene mennie.Nem azért kopott ilyen hamar el mert akkora májer vagyok,ennyit bírt szegény.
Mondjuk nem totál kopott,csak elérte az 1,6mmt a borda mélység.
Lehet,hogy pp-t kellene vennem.
Hidd el jó ez csak speciel Peti koma nem kispályás módon küldi a CBR-nek.
Ne evvel hasonlítsd.Neki nem a PR2 való.
Nékem is ilyen volt szárazon hidegen lejtón gyök kettővel rámarkolva ment is az eleje.Bár lehet ez mindegyiknél így lenne amilyen béna vagyok.
Viszont észrevettem hogy keresztbordán egyenesen fékezve megdobja és csikorog is.
Na viszont átlagos használat mellett szinte alig kopik a közepe dönteni meg még én is elég jól leraktam eringen és sehova nem csúszott.Szerintem még nagyobb kanyarsebességnél sem fog de nem sportgumi az fix.
totál el vagyok most bizonytalanodva gumi ügyben.Olyat szeretnék ami inkább száraz úton jó mert az esetek 80-90%-ában száraz úton közlekedek.
Mittomén.Tesztben volt.
Mondjuk egy íves autópályafelhajtón döntve stabil gázon érzem hogy picit le fel jár az egész motor.Nem zavaróan és nem csúszik de nem simán megy.
Peti barátod ahogy küldi szerpentinen oda nem túragumi kell.
Bár ezt már Sanyi is mondta neki.
Sziasztok!
Peti barátomnak a 600cbr-en pr2ct van fennt,szerinte is csúszik,pedig neki még az első gumin sincs rinyacsíkja...........sztem nagyon lapos a pr2 profilja,azért nem az igazi..............a banditon a conti RA2 felrakása után kb 70km-rel beleszaladtam egy olyan locsogós esőbe+tükörsima aszfalt,hát olyan 90-100km/h között már úszott a vizen............de miután bekopott pár 100km múlva,többet ilyet sosem tapasztaltam.
A RA2 nagy előnye,hogy felrakás után nagyon hamar le lehet borítani peremig,nálam 20km után már bekopott a száraz aszfalthoz.
Tegnap is motoroztunk,még most is jól tapad a napos részeken.............valószínűleg a motorok súlya is sokat a befolyásol a gumik viselkedésében.............azért egy igazán ragadós sportgumi marha nagy élményt tud nyújtani,bár a banditra felesleges,méga túragumikat is gyorsan leradírozza!

Van benne valami.
Tesóm pl az 1400-ason a Z6-os használja és semmi gondja nincs vele a hátsót még rá is keni az aszfaltra.
Motor és vezetési stílus válogatja a tapasztalatokat szerintem
Mert még nem kellett erőteljesen rámarkolniuk az első fékre.....aki ezt megtette vele egyenesben az utána nem mondja, hogy nem csúszik......nekem többször is blokkolt vele az első kerék, ebből 1X firka is lett, igaz az nyálkás lejtős aszfalton volt....
Érdekes. Akinek eddig fent volt agyon dicsérte a PR2-őt.
És állítólag vizes úton nagyon jól teljesít.
Bár nekem csak Pilot Activ van de eddig 1x se csúszott meg és nagyon jól teljesít hideg/meleg vizes/száraz úton. Nem szívesen cserélném le más típusra. de 1x ki fogok próbálni 1 supermoto gumit
A teszteknek nem hiszek....többnyire pont az ellenkezőjét írják mint amit később tapasztalnak az emberek.......a PR2 igen jó, de a közepe valóban csúszós, a széle viszont mint egy gyengébb sportguma ezért jó túragumi......
Először is:hogy jön ide a Sportsmart?!?!?!?Az NEM túragumi!
Másodszor pedig:"a PR2 szárazon nem olyan jó döntve billegős picit".....ez mit jelent?!?!?
Nem.Mire oda jutottam evittek.Majd jon mas.
hello