Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ide mindig úgy jövök fórumozni,hogy leszedem két gyertyáról a pipát..Nehogy kinézzenek a hengerszám miatt..
Hát elvileg kész Encyclopedia Galactica van az agyamban eltárolva de így speciel a kereső szubrutinom feladta a harcot ma uncsitesó konyhájának szerelése közben.
Viszont ha észben lesz holnap rákérdezek egy nagyon régi találmány segítségével ennek a megoldhatatlan dolognak árára.
Különbenis! Az ezresben az Ősöreg TL blokk feltúpírozva próbál helytálni. Az én 10 éves hatötvenesem ujabb konstrukció!
aztán pedig jön a majrécsíkolás!kövi héten azt kéne tolni,múlthéten rókáztunk
üdv. a bandában...így van, ne vedd fel...kéthetente megy le a 650 vs. 1000 móka:)

páratlan héten meg a rókás vs. kordura
650essel ritkán mész 220at negyedikbe
Üdv!

Én mindig azt vallom,hogy aki hülye az "kis" motoron is hülye marad..Aki meg elég érett a dolgokhoz az akár nagy motorral is kezdhet akár.Fejben dőlnek el a dolgok ugyebár
me nem hatötvenes... és úgyse értesz hozzá
Hátezaz.
14 évesen megkaptam fater vehovináját 2x elmentem olajért szibíriába és meg is volt az évi 15k.
Hello! Üdv a csapatban!
Ne vedd magadra a dolgot ,de ha feljön ez a téma a egymásnak esünk. Legalább pörög a fórum!
Remélem jó társad lesz és sok helyre eljutsz vele!
annyi mindent tudsz, áruld már el, h a gyári tanklogó mennyibe fáj?

meg a hátsó matricák a farokidomnál?
szeged mellett lakik,onnan meg kva messze van a nyugati...
Pizzafuti voltál hogy 4 év alatt 60K-t mentél vagy csak az oskola volt debrecenben te meg sopronban laktál?
"Hanem azzal hogy úgy ül nagy gépre hogy nem tud se kanyarodni,se fékezni,és úgy unblock semmi tapasztalata nincs arról hogy viselkedik egy motor mondjuk kanyarba,szar úton,koszos úton,csúszós úton...stbstb"

ez olyan mintha úgy tanulnál meg deriválni hogy nem tudsz összeadni
én szoktam visszarakni 4-ből 2-be 220-nál és még sosem volt belőle gond
neked is jóreggelt
Üdv!

Egyetértek, hogy kicsit nagy ugrás lesz, de nekem nem azért kell a nagymotor hogy most 200al v. 300al szeljem az utat...én igazából túrázásra szánom a gépet...szóval... meg azért jó nem 600assal meg 1000ressel, de csak mögöttem van már több mint 60.000km... tehát.. meg azért ültem már nagymotoron nem 1x... tehát nem csak képen láttam motort életemben...
Ma mesélte egy ismerős szerelő/ versenyző srác hogy megvették a tesója YZ 125-ösét ,és már 3x vitték vissza mert leköpi a gyertyát. Megkérdezte tőlük a srác ,hogy ugyanmá miért vettek 39 LE-s versenymotort ,ha csak 10 Le-t használnak belőle?
Csak tanmese volt.
A superman matricát is el lehet cseszni felrakáskor.
igen, pont ezért írtam, hogy festve lehet a tank és nem bajlódtak a felirattal
Lehet én is pózer vagyok de soha nem néztem meg egyik motoromnál sem mennyi lehet a vége
csak mesélték?pedig 1et visszaszúrva is képes ficánkolni, nemhogy kettőt...persze ehhez kell egy hidegben gyengén tapadó M5...
és ezzel mi a gond?mert azt nem írtad le...
na megérkezett a NYUGATI réme