Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a pinlokk biztos jó dolog, de nekem igazából sosem hiányzott. Pedig hidegben is sokat motoroztam. De majd az okosok megmondják...
más, kicsit off... sisak ügyben.

- utcára érdemes D-gyűrűs csatosat venni, vagy ez utcán észjátszásnak minősül? Gondolom meg lehet szokni a használatát, a sima csatos használata nyilván egyszerűbb, ugyanakkor van pro-kontra...

- a pinlock és ehhez hasonló megoldások nem rontják a kilátást? nyilván "nagyon" nem, hisz akkor nem létezne... de mondjuk érezhető (látható) a dupla réteg többlete az egy réteghez képest? szóval kompromisszumot jelent-e - ez a kérdés.

kösssszi....
KIS sv, KIS tripla, KIS ninja.

tuggyukmá hogy hol a helyünk ! :-)
Sanyi: felraktam az új benzincsövet, megint spriccel. A két injektorfejet összekötő gumicső is tocsog a benzinben. Persze a benzin kúszik mindenhová, meg x barral nyomja, odamehet akkor is, ha nem ott folyik. Ezért leemeltem emelőről és ledöntöttem oldaltámaszra - így is csöpog a kis csőről (ami ugye most feljebb került a másik cső csatlakozójánál). Fölfele már csak nem folyik a benya, szóval asszem ez a kiscső lesz az. Elkezdtem lebontani az airboxot, de elakadtam mert nincs elég hosszú csavarhúzóm az elülső henger szívótorok-bilincséhez :-) --- lesz egy retúrom az OBI-ba, aztán majd meglátom, milyen az a kis cső. remélem szarrá van repedezve, mert különben nemtom hol a hiba...

úgy látszik, az van megírva, h idén már ne motorozzak.
Mmmmmm.De.
Mert a 650-esen nem tudsz annyit húzni amennyi már bőven sok lenne?
. .ez így igaz sajna sokan nem így látják
Na ja.Csak ellenben a többi emberre én nem tudnám megállni hogy ne húzzam.
És a tudás nincs annyi amit a gép bir.
Senki nem mondta,hogy rohanj..Abból van a baj
Elég a gyenge is.Hova rohanjak?Van még időm.Csak szépen lassan öregurasan fokozatosan.
Szerintem jót tenne neked ha kipróbálnál egy erősebb motort.Csak azért,hogy rájöjj magadtól is,hogy a motor nem fog megölni.Az meg,hogy mennyit használsz az adott motor teljesítményéből csak rajtad múlik..
Na ezé.Megdögleni nem akarok csak motorozni.
A street triple valami 108 lóerő és az is főtengelyen szerintem úgyhogy a hátsó gurigán leadott teljesítmény az azért kevesebb..Szerintem
Ja és upsz.Jövő év vége.Fáradt vok.
Mint írtam a teszt az 1050-es speed de nekem sok lesz a powerből.Így valszeg csak a 675-ös speed de abból az R-es.
Pénnzkérdés az egész.
Speed triple vagy street triple?
Nekünk asszonnyal elég egy nagy tanktáska (nem a brutál nagy, de nagy) + hátizsák kombó a hétvégés valahol alvós motorozgatásra. Természetesen "báli ruhát" nem viszünk ilyenkor csak szűk ruhatárat.
Ha "sok" cuccot viszünk mert nem a motorozás az elsődleges cél (például Balatoni nyaralás), akkor szövet oldaltáska IS bejön a képbe. Így 4-5 napra befér a "szépruha", túraruha, cipő, stb... De ha motorozgatunk ott, akkor mindig leveszem az oldaltáskát, mert azért valamennyire csak útban van.
No persze én sátrat nem viszek, mert nem szeretek sátrazni (nem tudok aludni, rossza a hátam).
Mmmmmm reggel héttől rakom össze a kocsit majd meló 6-ig.Utána konyhaszerelés unokatesonál.Most értem haza.
Pöttyet elpilledtem.
Naoh most gyön a hétfői zombisorozat nézés és pihi.
Z 11000?!?Na ott lehet nyomaték!
Ennél rondábbat bányászlámpával se lehetne keresni.
Egyre jobban érik a tripla lehet nem pályagép lesz hanem gyüjtök és évvégén intézem.
Ha sikerül annyit összehozni pénzben.
Kicsit gondolkodtam én az ezresen is.Legutsó fastride-ban van egy Z11000 VS. Speed triple összehasonlító.Hááááááá rendesen morc az a fekete/carbon design.
Csak azon törpölök hogy kevés vagyok én a 130 pacihoz és az egykeromániájához.
Bár hasít egy szerpentinen mint bolond szamuráj a női napozóban.
Ta-daa!
Okés! Talán meg is van csavarozva a kapaszkodó helyén...Spare Suzuki
GSS megjárt elég sok túrát nem esett le neki.Bár mintha zörögne.Legalábbis én úgy hallottam menet közben.
Csomagtartóból a legstrapabíróbb a Hepco&Becker adott darabja én is arról másoltam kis SW-Motech csavarral.
Elég jól sikerült.Bukócsőként is funkciónált már.Igaz még nem ért le.
A bontott ülés nem rossz megoldás, de csak a zárba bepattanó nyelvet szabad felhasználni.
Egy vasas haverral meg kell hegeszteni egy platnit, ami ugyanúgy akad be, mint a műanyagülés... Csak nem műanyag.
A biztonság kedvéért kell hagyni egy kis helyet, ahol egy lapos gurtnit át lehet vetni, és kész is.
vagy csak a suzukit japánba rakták össze,nem a spanyolok (TZR) meg a franciák (R125) hányták össze