Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldás: páramentes szemüveg a páramentes plexihez!
A páramentes plexi addig marad az amíg csak VÍZZEL és szilviával törölgeted.Semmi plexiápoló hülyeség.Nekem is antifogos a plexim,és működik,a szépséghibája ott van a dolognak hogy a plexi hiába marad páramentes,a szemüvegem párásodik
15ezerért gyanusan olcsó
Helló Uraim,

Egy gyors kérdés! Tavaly ilyenkortájt vettem louséktól egy nolan n84 es sapit, úgy néztem, h a nekem lényeges elvárásokat – közöttük a párásodásgátló plexit – hozza, ráadásul még mittoménmilyen tesztgyőztes is, kb. 50%al le is volt árazva, fogtam, vittem. Pár nappal ezelőtt elhúzódott egy program, így már bőven sötétedés után indultam haza, eléggé hűvös volt, és pártíz km. után azt veszem észre, h a plexi fittyet hányva a párásodásgátló mivoltjára nekiáll párásodni. Ezen még így túl is tettem volna magam, de amikor már félre kellett húzódnom plexit törölgetni, mert nem láttam az utat, akkor már egy pöttyet pipa voltam. Pedig adtam neki esélyt bizonyítani, a szellőztetési lehetőségek összes permutációját végigpróbálgattam… de semmi. A nolanék nem tudják ezt rendesen megoldani, vagy fizikai képtelenség a páramentes plexi?

Üdv,
Joe
pedig megfelelő beállítással sokkal fickósabb a gép.Persze hanyag gazdának én sem ajánlom
Én benne hagynám.
tudom már sokszor volt olajról szó. de mégis ... kaptam motul 5100 10w-40-est 2009.12.10-ei dátum van rajta gyártás idejének. bontatlanul meddig lehet tárolni ? másik kérdés idén áprilisban cseréltettem olajat azis motul 5100, sajnos csak 2500km-ert mentem vele jövőre áprilisban ( 1 év )cseréljem vagy maradhat még egy szezont ?
Én a túrázókra gondoltam. Taliztam párral én is
Ti sem akartok ma gurulni egyet?
Ha igen,nézzetek át a GSXR1000 topicba,ott próbálom összeverni a brigádot.
Király az....a pályán, de utcán kihasználni?......ráadásul a sűrű takarítást is elmulasztják mondván "csak nem árt ha egy kicsit még megyek vele?".....
Mert a sportszűrő a király
mennyi sportszűrős 20000km-es gépet mértem 8-as értékkel..... .....
Remek sportgumiként hirdetik.......a lúzer pályázók nem ezt használják pedig jobb időt érhetnének el vele.... ......túraguminak talán a legjobb bár most már vannak hasonló más márkáju gumik amik szintén ennyire jók.........ennyit megér...
11,3 a gyári, 10 fölött ok, 8 alatt generál.
nem témába vág, de ha adslszolgáltatót váltok, kell a jelenleginek felmondást írnom, vagy a háttérben elintézi az új?

ezer éve vagyok externetes, már nem emlékszem, h ment anno...
nekem meg a gafidot a sityakomra (még a cabergra:))
jééé, hát őket ismerem

ők csinálták a névre szóló felnicsíkom!

De, azt nem mondanám, h ócsó (7rugó volt)

ellenben jó
1000resnél egyébként mennyinek kellene lennie a kompressziónak?
meg az rossz jel ha olyan hangja van mint a csontikárosnak amit néztem
Kevés van, mást úgysem tehetsz, hallgasd meg a hangját és nézd körbe jól a motort......ha megengedik, hogy kompressziót mérhess az lenne a legjobb...
mik a tipikus típushibák ezeknél a nyomatékgyáraknál ?
Van jópár pályás felvétel, pl. amt Pred feltett a héten az is jó....
Egy Zema onboardot néznék meg szívesen
De amit cseréltem elöl betétet arra is azt mondták hogy még 1 szezont simán kibírna.