Itt nem arról van szó hogy élek,nem élek.Persze hogy élsz.Azért élsz mert van eszed és tudod hogy neked ez a kanyar 80nal megy...azt annyival is mész.De lehet hogy egy vészhelyzetben hiányoztak volna az alapok ha "anno" van valami.
Nem a 20-30-40-50-60-70-80-90-100-110lóval van nekem a bajom ha valaki a nulláról nagy gépre ül.Hanem azzal hogy úgy ül nagy gépre hogy nem tud se kanyarodni,se fékezni,és úgy unblock semmi tapasztalata nincs arról hogy viselkedik egy motor mondjuk kanyarba,szar úton,koszos úton,csúszós úton...stbstb
Az a lényeg hogy ne rakja vissza 5-ből 2-be 160-nál ,mert az vicces egy 125-ös 2t után!
40/72=0,56
40/115=0,35
A 650-nél jobb a teljesítmény kihasználás, az 1000-esnél túl nagy a biztonsági tényező.
Az is szempont, hogy ne vonzza a dzsuvát.