Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked sincs messze szerintem se Hring,se kakucs
már megvan két napja a vas

de azért köszi!

az alkatrészes, pályaidomos dolgot fejben tartjuk.Lehet előbb kijut pályára mint én, sőt biztos, mert a szlovákringtől egy köpésre lakik

mert ugye születni tudni kell
na ez is fura hsz lett,azért remélem a lényeg átment:)
ja és ha még nem tuti a biznisz:

személyes megj: Én tuti cbr125öt vennék (régit) már 1000 euro körül (alatt) kapni,azon már nem bukik az ember.Megtanulni dönteni tökéletes,keveset eszik,könnyű,na meg honda.És azon már sokat nem bukik az ember ha eladja.
Ja és ha kell olcsón cucc R125höz (pályaidom,alkatrészek) szólj,mert lehet hogy tudok intézni Szokott lenni levetett slick is rá,de azt nem ajánlom utcára
Hát ültem mert akkoriban nem volt autójogsim,ez nyáron volt,és nyáron alap volt a napi 46km

Hát én az SVn érzésre full úgy ülök mint tüzérkén
1)Igen csapkod de csak szar úton,és csak 100felett körül.

2)ha önlish nem is,de az a 15ezres szitagátló simán ráfér

3)nem 12ló az hanem 15 (11kw) és a Bodis nem ad lovat,max NM-t:) (Talma motorsportos info)
ezt kellett volna megvenni...

csak a rókás cumó furán mutat rajta....
Remek tuning alap...
Ez jó!
Ezen megtanul mindent megül
nagy lesz az, ráadásul csapkod a kormánya is...tartsátok be a fokozatosságot..ennek tuti nem csapkod a kormánya
Már volt rólasz.Meg lehet szokni.Sokan gyönnek túrára csutkással.Lehet birni.
Bár én papírkutya vok és inkább nem próbálom.De még senki nem panaszkodott.
540?Az durva...Az még az sv nyergében sem kellemes jó bírhatta a csuklód, gondolom utána egy darabig nem ültél mocira

300?ennyire nagy a difi az üléspozícióban?S az sv-hez viszonyítja melyik a kényelmesebb?
ez komoly, h csapkod?

egy 125ösre csak nem kell egy őhlinc?ha tényleg ennyire para, majd rábeszélem csajszit...Bódis 1 lovat dob a 12 mellé, nem combos teljesítmény, de sokezer meghallgatott mocihang után azt mondom, h messze a legszebb hang, mély öblös, semmihez sem hasonlítható, nálam viszi a prímet!A szépségéről nem is beszélve a megmunkált doboknak!
Nekem 540km/nap volt a csúcs amit Rrel lehúztam.Nem volt kellemes...TZRrel anno úgy toltam 300as etapokat hogy megse éreztem
szerintem is....ez nem ér!

asszem rossz helyem lakom, PEst falu közelsége ront a helyzeten sokat...
kúúúl

kössz a tippeket...ő fog rajta ülni, nekem nyolc...ha bírja bírja, ha nem visszaül mögém

sztem egy cb400 belpiacos is jó lett volna...De ha eccer idomos legyen...A szépségért biza' meg fog szenvedni az első 200km-es kanyargáson.
Van! De még a GSX1400 sincs benne.. szóval... nyugodtan pipáljatok
A Kawa ZZR1400 meg benne van ha jól emlékszem meg a GS500is
na akkor nehogy már az én motorom ne legyen az
Hátt az meglehet 2009 márcusban volt először biztim motorra.


Más kérdés.
Valakinek ötlete?
Kocsi padlólemezén a butumenes szigetelés pár helyen avítt.Olcsó pótlára kéne ötlet.Ugyanezen padlón volt valami üvegszövet szerű hangszigetelés ami egész szépen szívja a vizet.Na ezt is ki kéne cserélni erre is valami olcsó izére erre ötlet?
3 napja csöpög belőle a víz és még mindíg ázott kutyaszaga van.
Turamotorsagot amugy, mi hatarozza meg? Van erre egy listajuk?
B9-ben, leszek es nem 18 eve motorozom .
Nem merek megeskudni ra, de azt hiszem az elso bonuszt ugy kapod, ha adott evben legalabb 8 honapig volt kotelezod, na mar most ha nem volt meg a 8 ho, akkor csak meg egy evvel kesobb jon a B1. Igy lehet az, hogy 2 ev mulva lesz a B1, de utana mar evente emelkedik egyet... Aztan ez lehet, hogy mar nem igy van, de valahogy igy volt anno
Nekem aszondták kétévente.
Nem ket evente ugrik, csak az elso bonuszig van szivas, ha az ev nem jo szakaszaban kototted .
az enyém is az lesz lehet ebből baj amúgy,hogy bepipálom és esetleg úgy kötöm?Mer a suzu honlapja szerint sporttúra,de a motorosok azt mondják hogy ez túrán kívül semmire nem jó (nem SV topic:D)
jam, és stimmel is Csak nem értem mért 2évente ugrik...ez így nem fair:(