az kemény...hány ilyen "kijöttek elé" tipusú baleset van...
most a héten, vagy múlthéten láttam egy olyan balesetet, mint az enyém, csak a csávó kicsit gyorsabb volt, s átrepülni sem tudta a wagony R+...a balesethez kell a legnagyobb mázli...
légy férfi és ne hordj bukót.
légy férfi és ne használj abst.
légy férfi és ne használj espt.
légy férfi és ne írj mailt,írj kézzel levelet.
légy férfi és gyere a BMEre
vegyé ha neked jólesik Szerintem jóval kényelmesebb ha nem fúj telibe a szél órákon át Nyilván szerinted nem,de hát akkor mindenki "hülye" aki fejidomos gépet vesz?
Az autó meg nem mérvadó ne hari, de nem vágom hogy jött ide.Amúgy a logikádat követve ja,ha még be is övezted magad akkor vegyél C1et,ha meg megszoktad a légzsákot akkor goldwinget
az a baj hogy én is úgy vagyok vele hogy hát ugyan már,betartom a speedlimit-et akkor ugyan mi baj lehet,normálisan megyek nem lehet gond.Aztán ott volt Laca (?) esete a GSR topicból, és azóta kicsit másképp kezelem a helyzetet
1)hihetetlen kényelmetlen
2)sokkal jobban megérzi az úthibákat
veszélyfaktort nem mondanám,mert az SV is tudna úgy menni hogy ön és közveszélyes legyek,szal De hidd el nem jó,ha 100km-et se mész és már fáj a csuklód+gerinced...és ezzel foglalkozni miközben motoron ülsz...nem biztonságos.Ezért akartam először nakedet (dot?) mert kényelmes,csak 1) szél, 2) már ezeréve csutka kormányos gépeim vannak,azokat úgy érzem jobban tudom uralni,persze kb 3-4 száz km lett vna átszokni,de ezt a "berögződést" nem tudtam leküzdeni...na meg a széltől féltem,mert a tanuló gépen már 80nál is eléggé vágott.(CBF500 igaz plexi nélkül)
nálam az a)+b) játszik: családos vagyok - a feleségem néha szabályosan elzavar motorozni -, de megmondta, ha csak 1x is feldőlök vele, akkor benzinnel leönti és felgyújtja. :) Azt mondtam, áll az alku.
most a héten, vagy múlthéten láttam egy olyan balesetet, mint az enyém, csak a csávó kicsit gyorsabb volt, s átrepülni sem tudta a wagony R+...a balesethez kell a legnagyobb mázli...