Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az kemény...hány ilyen "kijöttek elé" tipusú baleset van...

most a héten, vagy múlthéten láttam egy olyan balesetet, mint az enyém, csak a csávó kicsit gyorsabb volt, s átrepülni sem tudta a wagony R+...a balesethez kell a legnagyobb mázli...
de ez már elég rég volt,még a TZRrel mentünk le,meg még tuningnak is ns1e volt
Mentek haza, elől ő (motorral), hátul asszony autóval,és kijöttek elé...Belső vérzés...
Laca?mi történt?
légy férfi és ne hordj bukót.
légy férfi és ne használj abst.
légy férfi és ne használj espt.
légy férfi és ne írj mailt,írj kézzel levelet.
légy férfi és gyere a BMEre
Te lehetnél a Toblerone reklámarca is...

fincsi egy csoki
Hogy szokta mondani a Miki?
"Légy férfi, és ne bújj a műanyag mögé!"
Lehet, hogy nem pont így.
ne haragudj de ezt nem tudom követni:D
Ha felulsz nem latod.
Szerencsere.
Azt egy napos tengeparton keresnek.
Hat ha begombolkozom az astraba nemhogy a szel nem zavar de meg ha bekopog 80nal a postas az sem.
vegyé ha neked jólesik Szerintem jóval kényelmesebb ha nem fúj telibe a szél órákon át Nyilván szerinted nem,de hát akkor mindenki "hülye" aki fejidomos gépet vesz?

Az autó meg nem mérvadó ne hari, de nem vágom hogy jött ide.Amúgy a logikádat követve ja,ha még be is övezted magad akkor vegyél C1et,ha meg megszoktad a légzsákot akkor goldwinget
Ha a Fazer csigacsápos,akkor ezt minek neveznéd?!?!?!? Zé a hangya...........
Ezt már nevezem! ! !
szélárnyékot :)
Namostakkor az eddigi kb 4-5 automon meg a boldogeletu diekk robcsimon is keves vot a szel.
Vegyek 650es burgmant?
idomoson jóval kevesebb a szél,azt szoktam meg.
Csak azt nem tom mi a f...t keres valaki motoron ha nem teccik a szel?
az a baj hogy én is úgy vagyok vele hogy hát ugyan már,betartom a speedlimit-et akkor ugyan mi baj lehet,normálisan megyek nem lehet gond.Aztán ott volt Laca (?) esete a GSR topicból, és azóta kicsit másképp kezelem a helyzetet
1)hihetetlen kényelmetlen
2)sokkal jobban megérzi az úthibákat
veszélyfaktort nem mondanám,mert az SV is tudna úgy menni hogy ön és közveszélyes legyek,szal De hidd el nem jó,ha 100km-et se mész és már fáj a csuklód+gerinced...és ezzel foglalkozni miközben motoron ülsz...nem biztonságos.Ezért akartam először nakedet (dot?) mert kényelmes,csak 1) szél, 2) már ezeréve csutka kormányos gépeim vannak,azokat úgy érzem jobban tudom uralni,persze kb 3-4 száz km lett vna átszokni,de ezt a "berögződést" nem tudtam leküzdeni...na meg a széltől féltem,mert a tanuló gépen már 80nál is eléggé vágott.(CBF500 igaz plexi nélkül)
500 forintnyi csobol hogy lesz 10 rugo.

Jo az uzletpolitika.
Normal gardrobok lapraszerelve mar 35 rugotol vannak kb 120 cm-tol szelessegben.
nálam az a)+b) játszik: családos vagyok - a feleségem néha szabályosan elzavar motorozni -, de megmondta, ha csak 1x is feldőlök vele, akkor benzinnel leönti és felgyújtja. :) Azt mondtam, áll az alku.
Én utcára nem vennék sportmotort.Kényelmetlen és nagyon megérzi a szar utat.
kényelmetlenség vagy veszélyfaktor miatt mondod?