Ha van rá pénzed tedd.Csak én aszondom mielőtt pénzbe vered magad menj minnél többet a jelenlegivel.
Felesleges kiadás ha áll mert szezonban meló van.
Ingázni meg a sövönél ideálisabb nincs.
Ha meg nagy lökészerű 3e-res túrákra mész inkább én arra másfél hétre inkább bérelnék egy gépet valamelyik cégnél.
A dupla kipufogó simán egyszerű eset volt is ilyen gép itt csak a tulaj eladta.Bódis rendszer volt rajta.
Alul kettéosztja egy kipufogós felszórsz egy ezres balos lábtartóját felpattintod a dobokat és kész.
A legnagyobb pénzkiadás a két dob.
Fejodom már nehezebb kérdés mert a sövö műszere túl nagy és túlságosan kiáll így ha bármit eléraksz az idétlenül előrenyúlik.Talán így képről az újabb 600-as hornet lápája és maszkja illene vagy a Z750/1000 é.
Jó lenne ha a társaságból jönnének mert ahogy nézem talán az utolsó hétvége mikor nem esik és 15 fok körül van a hőmérséklet.
Bár ha én mondom hogy gyerünk akkor senki sem jön.
Sziasztok!
Volna néhány elképzelésem a motorom külsejének átalakítására, erre kérném a véleményetek, meglátásotok.
1. 650-est dupla kipufogóssá alakítani. Tudom, nem egyszerűbb venni egy ezredest, de igazából nekem baromira nem kell az ezres ereje alám, viszont nagyon bejön a dupla kipuff. A kérdésem, hogy jó-e az ezres rendszere, mert olyat láttam 180 ajró körül ebay-en, plusz a dobok rá. Kell-e injektort harmonizálni (2004-es), illetve a hangja mennyivel lesz másabb?
2. Jó-jó ez a körlámpa, de nekem nem gyerebe. Tudtok olyan lámpát, ami illeszkedik az SV elejéhez, a km órához? Nézegettem a GSR600-ét, a Yamaha FZ1-ét, ilyesmi, pajzs alakú kellene. Van esetleg más alternatíva, nem igen leltem sehol.
Érdekes ez a széltűrés.
Autópályán most is mentem 160-at észre se vettem.. remélem nem volt fotós....
Jó nekem van elöl plexi de 160-ig nem igazán bujkálok. amíg nem volt fent akkor se volt vész a 160 egyedül max a szélzaj.
De amit észrevettem.. és meglepő az az hogy a korduradzsekiben halkabb a sisak
Nem rossz ez a kordura ruci csak a protik mászkálnak benne.. azt kéne valahogy fixálni.
De tény nagyobb biztonságba érzem magam a bőrbe.
Viszont ha 1 400ccm feletti masina szenved 120-nál ott nagy baj van! Jól tetted hogy túladtál rajta
Akkor ott tényleg valami karbi nem stimmelt.
Próbálj ki több féle motort és megtudod melyik fekszik.
Bár meg kell hagyni mind a 650-es mind az 1250-es bandittal nem fogsz mellényúlni.
Biztos vagyok benne, h a motorommal volt a baj, amellett hogy megette a 8 litert még nem is ment. 120-nál adtam egy teli gázt és csak a szívóhangot hallottam és nem nagyon akart menni. Mindegy... ezzel már nem foglalkozom
Szerintem inkább egyéni széltűrés.
Van aki nagyon nem birja a huzatot.
Pl ha anyukám ül a kocsiban még 40 fokban is zárt ablak mellett kell szenvednem.
Motoron is van aki nem szereti ha ráncigálja a szél.
És tényleg igaza is van mert egy lazább cordura cuccban tényleg rossz egy passzentos bőrben meg semmi vész.
Igazából most vettem észre mióta tényleg passzos a kabátom.
Még cordurában is ha a nyakrész nincs rendesen lezárva felfúvódik mint egy lufi és tényleg nem eski jól a 130 sem.
Felesleges kiadás ha áll mert szezonban meló van.
Ingázni meg a sövönél ideálisabb nincs.
Ha meg nagy lökészerű 3e-res túrákra mész inkább én arra másfél hétre inkább bérelnék egy gépet valamelyik cégnél.