Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van rá pénzed tedd.Csak én aszondom mielőtt pénzbe vered magad menj minnél többet a jelenlegivel.
Felesleges kiadás ha áll mert szezonban meló van.
Ingázni meg a sövönél ideálisabb nincs.
Ha meg nagy lökészerű 3e-res túrákra mész inkább én arra másfél hétre inkább bérelnék egy gépet valamelyik cégnél.
A dupla kipufogó simán egyszerű eset volt is ilyen gép itt csak a tulaj eladta.Bódis rendszer volt rajta.
Alul kettéosztja egy kipufogós felszórsz egy ezres balos lábtartóját felpattintod a dobokat és kész.
A legnagyobb pénzkiadás a két dob.
Fejodom már nehezebb kérdés mert a sövö műszere túl nagy és túlságosan kiáll így ha bármit eléraksz az idétlenül előrenyúlik.Talán így képről az újabb 600-as hornet lápája és maszkja illene vagy a Z750/1000 é.
főleg ezért nincs kedvem belevágni...rálocsolni egy halom pénzt, aztán rengeteg szopás árán eljutni egy úgy ahogy tetsző kinézethez...

meg, most mást akarok kipróbálni...
merre
Jó lenne ha a társaságból jönnének mert ahogy nézem talán az utolsó hétvége mikor nem esik és 15 fok körül van a hőmérséklet.
Bár ha én mondom hogy gyerünk akkor senki sem jön.
Akár nálunk is......amúgy az M3 kivezetőjénél lévő shell kútról indulunk......
Hol tudok csatlakozni? Hátha kinyílik a csipám addigra
Holnap nem jöttök?......
Sziasztok!
Volna néhány elképzelésem a motorom külsejének átalakítására, erre kérném a véleményetek, meglátásotok.
1. 650-est dupla kipufogóssá alakítani. Tudom, nem egyszerűbb venni egy ezredest, de igazából nekem baromira nem kell az ezres ereje alám, viszont nagyon bejön a dupla kipuff. A kérdésem, hogy jó-e az ezres rendszere, mert olyat láttam 180 ajró körül ebay-en, plusz a dobok rá. Kell-e injektort harmonizálni (2004-es), illetve a hangja mennyivel lesz másabb?
2. Jó-jó ez a körlámpa, de nekem nem gyerebe. Tudtok olyan lámpát, ami illeszkedik az SV elejéhez, a km órához? Nézegettem a GSR600-ét, a Yamaha FZ1-ét, ilyesmi, pajzs alakú kellene. Van esetleg más alternatíva, nem igen leltem sehol.

Köszi a segítséget!
Most.. hülye még Szerdán.
Érdekes ez a széltűrés.
Autópályán most is mentem 160-at észre se vettem.. remélem nem volt fotós....
Jó nekem van elöl plexi de 160-ig nem igazán bujkálok. amíg nem volt fent akkor se volt vész a 160 egyedül max a szélzaj.
De amit észrevettem.. és meglepő az az hogy a korduradzsekiben halkabb a sisak
Nem rossz ez a kordura ruci csak a protik mászkálnak benne.. azt kéne valahogy fixálni.
De tény nagyobb biztonságba érzem magam a bőrbe.

Viszont ha 1 400ccm feletti masina szenved 120-nál ott nagy baj van! Jól tetted hogy túladtál rajta
Áh én csak előrecsomagol pulykacsöcsöt látok.
Asse tom hogy néz ki a vége a pulykának.
püsökfalat nincs a pulykán....meg az már akkora, hogy a gyerek felfordítja és csónakázik rajta a kádban....
Farhát túl csontos a combot megeszi a család így szárnyasban a mell a preferált pláne a pulykaféle.
Akkor ott tényleg valami karbi nem stimmelt.
Próbálj ki több féle motort és megtudod melyik fekszik.
Bár meg kell hagyni mind a 650-es mind az 1250-es bandittal nem fogsz mellényúlni.
Akkor örülj, hogy eladtad.....ez nem normális...
Há akkor passz.Majd kiderül.150 felett már nem indul meg annyira fickósan.
Bár megy akkoris.
Ne is mond.....most vettem én is 2 kg farhátot és 6 egész combot.......ej azok az idomok!
Biztos vagyok benne, h a motorommal volt a baj, amellett hogy megette a 8 litert még nem is ment. 120-nál adtam egy teli gázt és csak a szívóhangot hallottam és nem nagyon akart menni. Mindegy... ezzel már nem foglalkozom
Mondjuk én inkább a formás combokra/popsira bukom de hát istenem mindenki más.
De itt arról volt szó ha jól értem, hogy a motor szenvedett 120 felett nem a rider....
Szerintem inkább egyéni széltűrés.
Van aki nagyon nem birja a huzatot.
Pl ha anyukám ül a kocsiban még 40 fokban is zárt ablak mellett kell szenvednem.
Motoron is van aki nem szereti ha ráncigálja a szél.
És tényleg igaza is van mert egy lazább cordura cuccban tényleg rossz egy passzentos bőrben meg semmi vész.
Igazából most vettem észre mióta tényleg passzos a kabátom.
Még cordurában is ha a nyakrész nincs rendesen lezárva felfúvódik mint egy lufi és tényleg nem eski jól a 130 sem.
nekem a légszűrő a fétisem
az jó....majd meglesem...