Ha ki akarod próbálni szólj...
A lábtartó helyzete kicsit sportos,de még így is le tud érni kanyarban
A kykee ha jól tudom 78-al adta el,amiből 10-et egy keréken ment
150-ig így idom nélkül is kényelmes,de ezt egy N-es sv-s tudja...gyorsabban meg nem kell menni inkább a szerpentin ott meg majd megvárjuk a sportgépeket
Utcára a naked való,ha az ember kényelmesen akar motorozni.Nekem az sv is túl sportos volt ami a kormánypozíciót illeti.Ha sokat mentem városban vele a csuklóm kikészült teljesen és már nem nyújtott örömet a motorozás,sajgó csuklóval.
Persze az is igaz,hogy az ember nem csak észérvek alapján dönt ami a motorvásárlást illeti..
minden racionális érv ellenére, főleg, h a mocivásárlás nem kevés szubjektív érv mellett dől el, marad az idomos sportgépes verzió...
az sv-t sem észérvekkel vettem, hanem mert a hang és a kinézet okozott eufóriát...A hangja továbbra is f@szállító , de az átépítése meghaladná az ép elméjű költségvetést...
és a Kykee nevű csóka mocsok mód húzta neki Én azért nem néztem gsrt mert idomosat szerettem volna (bár az elején nem,csak rájöttem hogy nekem idomos gép kell,csutka kormánnyal)
Egy KTM superduke vagy egy Street Triple nem kispályás de ott van a fazék ezrese is meg a béka azok sem gyenge gépek.
Vagy a digó kínálat.Ott nagyon sokan birják a nakedeket.Mert sokoldalúak.A Benelli TNT a cagiva raptor ezrese az aprilia tuono,a ducati ezres monstere stb.
Nem minden a bebújunk az idom mőgé és nincs szél.
Pláne hogy a mostani sportgépek háttttt nem tom de irtó picik.
Benn voltam az apriliában mikor kijött az RSV4.Nézek bambán mint az a bizonyos pocok a lisztben hogy mennyire kicsi.
Há kurvára.
Eddig nem akartam elhinni hogy 170 cm-re tervezik a gépet de egen arra.
Mint egy RS125 akkora volt a gép.
Pár perccel 10 után érnék oda...
A lábtartó helyzete kicsit sportos,de még így is le tud érni kanyarban
A kykee ha jól tudom 78-al adta el,amiből 10-et egy keréken ment
150-ig így idom nélkül is kényelmes,de ezt egy N-es sv-s tudja...gyorsabban meg nem kell menni
Sanyi! 10 kor van az indulás az m3 shell-ről?
jav.- 0.4 to 1.4
mihez képest...
ha nem lett volna a baleset, árulhatnám 1.3-0.4M körül...vagy extrák nélkül 1.2Mért...
Persze az is igaz,hogy az ember nem csak észérvek alapján dönt ami a motorvásárlást illeti..
Bar megkimelt gep lesz az fix.
az sv-t sem észérvekkel vettem, hanem mert a hang és a kinézet okozott eufóriát...A hangja továbbra is f@szállító
Vagy a digó kínálat.Ott nagyon sokan birják a nakedeket.Mert sokoldalúak.A Benelli TNT a cagiva raptor ezrese az aprilia tuono,a ducati ezres monstere stb.
Nem minden a bebújunk az idom mőgé és nincs szél.
Pláne hogy a mostani sportgépek háttttt nem tom de irtó picik.
Benn voltam az apriliában mikor kijött az RSV4.Nézek bambán mint az a bizonyos pocok a lisztben hogy mennyire kicsi.
Há kurvára.
Eddig nem akartam elhinni hogy 170 cm-re tervezik a gépet de egen arra.
Mint egy RS125 akkora volt a gép.