Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, viszont amíg eljut oda az ember kicsit kényelmesebben teheti.....amúgy az ereje jelen esetben teljesen mellékes mert a 600-as is tud annyit mint egy 1000-es SV a 750 pedig......azt nem kell ecsetelni....
Lábtartó,lábtartó,lábtartó..................
Nem kell ahhoz sportmotor,hogy valaki sportmotorokat verjen oda egy szerpentinezés során.Nekem mindíg az Oncsik Z.az élő példa arra,hogy egy lomha nagy csigacsápos motorral sokkal jobb időt ment mint egy hasszázassal.
öööööööööööööö.....
Azt a két feketét simán bevállalnám.
A duplalámpa jobb de ott a randa lábtartó/kipufftartót még le kéne cserélni.
Pláza előtt állva tökugyanúgy néznek ki nem?
Nem csak szerinted....................
Meg ne sértődj de hol vagy az 1.58 tól?
Nagyon nagyon nagyon kell tudni ahhoz hogy ennyit menj és nem túráról hanem kőkemény évekről pályán.
Bár célnak nagyon jó csak ahhoz a pályán kéne élni.
Inkább a 750.....nem sokkal drágábban gyönyörű darabok vannak és valamivel jobban elfér rajta a magasabb ember....
a számok egy dolog, ebben igazad van...


viszont egy jobb driver 600-zal olyan időt tud menni, mint egy gyengébb 1000-rel...

ha megnézed a road and ride IV. 2részét a zoutube-on, látod, h az ezressel menő gyerek 1:58 at ment a Hringen, a 600assal menő srác pedig 1:58 még valamit



ja, persze, még nem ültem rajta, szóval, egy túrára el fogom kérni és megnézem, h az 1.85öm elfér-e rajta egyáltalán:)
Hát ha 44 Nm nyomatékot és 65 lóerőt minimális difinek hívsz az érdekes.
Amúgy hogy viszed ki az országból messzire?
Nem kéne inkább ott venni egyet?
beírok a fórumba, erre megélénkül...akkor most én vagyok a fórummotor?

hát jah...hozzáértők meggyőztek, h tartsam szem előtt a kompaktságot, meg a minimális difit a literes és a 600 közt...

egyébként, a megbízhatóság a döntő, ismerőstől, megóvott darabot néztem ki magamnak.A lutris mocivásárlás nem az én asztalom

szóval, ha neki literes mocija lenne, azt venném meg
Nnnna így kéne!
Valahogy csak megbékélnék azzal az elbaszott lámpával
Ja.Itt a világvége.
ne már, hogy liter alatti bringát veszel, az nem is motor
Jaja, feketében meg egy kicsit átdolgozva egész másképp fest...
Biztos ott rohadtak le velük, aztán nem is volt kedvük hazatolni, inkább vettek egy másikat!
ennyi

jelen állás szerint egy gixxer600 az utód...de ahhoz valami csoda kéne, h a vasam elmenjen...
Meg egy csomó BMW volt ... Meg láttam egy Triumph Thruxton-t
Sok a 80-as90-es évek beli japán gép ottan de igazából úton nem láttam rengeteget csak a parkolókban.
Múlt héten voltam Bécsben és láttam egy tök fekete Gladiust. Egész máshogy nézet ki, mint "divat" színekkel. Már-már férfias volt.

Furcsa volt egyébként, hogy tele volt a város (mármint Bécs) nagymotorral. Minden sarkon parkolt legalább kettő, pedig akkor pont nagyon hideg volt. Úgy látszik, ott tovább használják őket. Illetve jobban használják városi közlekedésre a nagy gépeket is.
Az a Gladius egy ritka randa metroszexuális szökevény SZERINTEM.
Valami ertelmes szinkombinacioban megneznem
Gladius 1000?