Cseszheted az ezrest ha nem felel meg az Euro3-nak.
Szétválasztotta a kategóriát a suzuki.
Igazság szerint az ezres gép szupersportnak kevés (magyarán a gixxer széria kivégezte).
Túrásnak meg túl sportos.
A legtöbb sv-s ha váltani szeretne a sportosabbak gixxert a túrásabbak meg Bandit/DL-t választottak.
Igazából a japok nem is erőltetik a V2 témát (mondjuk rosszul teszik mert ebben a 650/1000 kategóriában jót alakítottak) csak a chopper kategóriában és szerintem ott is csak azért mert sor4-el nem lenne eladható az amcsifan népeknek.
Nekem az a véleményem, hogy motoroknál is ugyanaz a trend VAN, mint ami az autóknál már jó 10 éve. Egyre puhább, lágyabb, felhasználóbarátabb. Ebbe nem fér bele a V2 motor, ami "üt" és "ráz". Sor4.
Nézzétek meg az autók között 15 éve tele volt mindenféle turbós "szörnyel", amiket nem volt egyszerű vezetni (párhuzam a V2-es motorral). Ma meg már mindig az a cél, hogy "jaj csak turbó lyuk ne legyen", meg "jaj nehogy rázzon a motor". Stb.
És így fog eltűnni szerintem a V2 is és sor4 lesz a helyén. Egyszerűen a népnek "user friendly" cucc kell, a pár rajongónak meg nem fognak gyártani.
az a Gladius R na arról a kiput a kukába.. csere és már valahogy motor alakja lesz
Rendszámtartó kuka fém tartó rá és már tetszik is!
De a fekete jobban vonz!
Hátakkor mit monnyak.
Gondolom már csak megkérdezték a nagyérdeműt mielőtt elkezdték gyártani.KB így.
-Figyi srácok ezek vannak nektek mi kő?
...............
.............
Őőőőőőőő
Bandit jobban teccik.
Na jó akkor gyártunk Banditot.
És elslattyogtak ráverni még egy menetet a nagybandit gyártósorra.
Ahogy nézem a suzuki márkapolitikáját semmi.
Minek is neki.
Túrás vonulatban teljesítmény/nyomaték vonzatban a bandit lenyomja az esvét és van idomos,naked,félidomos meg mittomén mi.
Sprortverzióban nakedként ott a GSR most jön belőle a 750-es ami megint jobb.
Szupersportban meg a gixxer szériát viszik mint ha ingyen adnák.
Minek nekik a fejlesztés?
Az a pár V2 imádó vagy megelégszik a gatyiusszal vagy vesz RSV/Tuono párost vagy itt az M1800.Az tol mint a barom.
Szétválasztotta a kategóriát a suzuki.
Igazság szerint az ezres gép szupersportnak kevés (magyarán a gixxer széria kivégezte).
Túrásnak meg túl sportos.
A legtöbb sv-s ha váltani szeretne a sportosabbak gixxert a túrásabbak meg Bandit/DL-t választottak.
Igazából a japok nem is erőltetik a V2 témát (mondjuk rosszul teszik mert ebben a 650/1000 kategóriában jót alakítottak) csak a chopper kategóriában és szerintem ott is csak azért mert sor4-el nem lenne eladható az amcsifan népeknek.
Nézzétek meg az autók között 15 éve tele volt mindenféle turbós "szörnyel", amiket nem volt egyszerű vezetni (párhuzam a V2-es motorral). Ma meg már mindig az a cél, hogy "jaj csak turbó lyuk ne legyen", meg "jaj nehogy rázzon a motor". Stb.
És így fog eltűnni szerintem a V2 is és sor4 lesz a helyén. Egyszerűen a népnek "user friendly" cucc kell, a pár rajongónak meg nem fognak gyártani.
Azé szerintem egy kicsit nagyobb a választék!
Rendszámtartó kuka fém tartó rá és már tetszik is!
De a fekete jobban vonz!
Meg hát 150 paci is 150 paci.
Gondolom már csak megkérdezték a nagyérdeműt mielőtt elkezdték gyártani.KB így.
-Figyi srácok ezek vannak nektek mi kő?
...............
.............
Őőőőőőőő
Bandit jobban teccik.
Na jó akkor gyártunk Banditot.
És elslattyogtak ráverni még egy menetet a nagybandit gyártósorra.
Minek is neki.
Túrás vonulatban teljesítmény/nyomaték vonzatban a bandit lenyomja az esvét és van idomos,naked,félidomos meg mittomén mi.
Sprortverzióban nakedként ott a GSR most jön belőle a 750-es ami megint jobb.
Szupersportban meg a gixxer szériát viszik mint ha ingyen adnák.
Minek nekik a fejlesztés?
Az a pár V2 imádó vagy megelégszik a gatyiusszal vagy vesz RSV/Tuono párost vagy itt az M1800.Az tol mint a barom.
A kék még kinéz valahogy, de ez a piros...
pfujj!
Arra én is kíváncsi leszek, mi lesz az ezres V2 sorozattal...
Nameg az oncsik amúgy sem nóóóóórmális.