Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg az új 500-as fityó Twinair.
Ott a Honda CBF 500 is. Az is soros kettes
Cseszheted az ezrest ha nem felel meg az Euro3-nak.
Szétválasztotta a kategóriát a suzuki.
Igazság szerint az ezres gép szupersportnak kevés (magyarán a gixxer széria kivégezte).
Túrásnak meg túl sportos.
A legtöbb sv-s ha váltani szeretne a sportosabbak gixxert a túrásabbak meg Bandit/DL-t választottak.

Igazából a japok nem is erőltetik a V2 témát (mondjuk rosszul teszik mert ebben a 650/1000 kategóriában jót alakítottak) csak a chopper kategóriában és szerintem ott is csak azért mert sor4-el nem lenne eladható az amcsifan népeknek.
Bmw,Yamaha,Kawa Hirtelenjében ennyi jut eszembe azokból akik sor2 gyártanak..
a Sor2 is kihalóban van már pedig szeretem!
a bandit nem nyomja le az sv-t teljesítményben...nyomatékban + 4Nm, igaz alacsonyabb fordulaton, cserébe nehezebb egyszerűbb futóművel.
Ezres sbk motor..Sor4 és júzer frendli?
Nekem az a véleményem, hogy motoroknál is ugyanaz a trend VAN, mint ami az autóknál már jó 10 éve. Egyre puhább, lágyabb, felhasználóbarátabb. Ebbe nem fér bele a V2 motor, ami "üt" és "ráz". Sor4.
Nézzétek meg az autók között 15 éve tele volt mindenféle turbós "szörnyel", amiket nem volt egyszerű vezetni (párhuzam a V2-es motorral). Ma meg már mindig az a cél, hogy "jaj csak turbó lyuk ne legyen", meg "jaj nehogy rázzon a motor". Stb.
És így fog eltűnni szerintem a V2 is és sor4 lesz a helyén. Egyszerűen a népnek "user friendly" cucc kell, a pár rajongónak meg nem fognak gyártani.
Na jó,hülyeség ellen nincs orvosság.
Na de ott az Oncsik faktor is.
Papíron 143paci az ami keréken lehet vagy 130 lovacska..(becslés csak).A súly pedig 230kg+ tehát azért annyira nem egy szupersportolóról beszélünk
Má miben?

Azé szerintem egy kicsit nagyobb a választék!
az a Gladius R na arról a kiput a kukába.. csere és már valahogy motor alakja lesz
Rendszámtartó kuka fém tartó rá és már tetszik is!
De a fekete jobban vonz!
R1 az akkor is R1 ha mamuszba bujtatják.
Meg hát 150 paci is 150 paci.
De a régi(karbis) r1 blokkját kapta meg.
Nade az nem egy régi R1 picit butított blokkja?
Hátakkor mit monnyak.
Gondolom már csak megkérdezték a nagyérdeműt mielőtt elkezdték gyártani.KB így.
-Figyi srácok ezek vannak nektek mi kő?
...............
.............
Őőőőőőőő
Bandit jobban teccik.
Na jó akkor gyártunk Banditot.
És elslattyogtak ráverni még egy menetet a nagybandit gyártósorra.
Bezony Az akkori tartós teszt motorja a régi fazék volt
Mivel olcsóbban lehetne venni nagybanditot ha tehetném inkább azt vennék, de ha kijön a gsr750 az nagyon tetszene na persze az árra kiváncsi leszek...
Vesző gladiust?
Ahogy nézem a suzuki márkapolitikáját semmi.
Minek is neki.
Túrás vonulatban teljesítmény/nyomaték vonzatban a bandit lenyomja az esvét és van idomos,naked,félidomos meg mittomén mi.
Sprortverzióban nakedként ott a GSR most jön belőle a 750-es ami megint jobb.
Szupersportban meg a gixxer szériát viszik mint ha ingyen adnák.
Minek nekik a fejlesztés?

Az a pár V2 imádó vagy megelégszik a gatyiusszal vagy vesz RSV/Tuono párost vagy itt az M1800.Az tol mint a barom.
Nekem nincs bajom a Gladiussal....igaz nekem a Béka is tetszik....
Valakinek nagyon hiányzik az SV sorozat :)
A kék még kinéz valahogy, de ez a piros...
pfujj!

Arra én is kíváncsi leszek, mi lesz az ezres V2 sorozattal...
Csigacsápos ezres volt?
Nameg az oncsik amúgy sem nóóóóórmális.