Úgy értesültem, hogy állítólag az SV-ben 1,2,3 fokozatban különböző teljesítmény korlátozások vannak, melyeket az ECU végez. Valami szakértőtől kérdezem, hogy ez igaz?
Illetve ha igen, akkor ezek feloldása mennyi többlet erőt eredményez? A PropTech most küldött nekem egy ajánlatot egy "GearControl" fantázianevű - feltételezem - PiggyBack ECU-ra, ami ezeket feloldja. Van ennek jelentősége?
Fenét, rámegy a gyári 650-es felnire is a 180-as guma és ha nem vagy valami hatalmas pályamenő észre sem veszed a különbséget sőt lehet, hogy jobbnak is találod, ha kell van néhány hulladék, de még némi mintával bíró 180-as gumám amiből adok ingyé is próbálgatni....
Nem tudod véletlenül, hogy milyen módon oldható meg a dolog? Az én elképzelésem az ezres felnije volt, de nem rég olvastam, hogy a gsxr/bandit felni is jó. Egy az egybe kell átrakni, vagy valami módosítás is kell?
Amit zoli írt - fogaskerekek nem lesznek egy síkban - az nem volt gond?
Köszi
Én azzal vettem a 650-emet réégen és jó volt....utána 160-ra cseréltem és sokkal rosszabbnak éreztem, biztos hozzászoktam a szélesehez, amúgy mintha azt hallottam volna, hogy pl. a kisgixeres pályázók szélesebb gumival járnak mostanság mint a gyári és ezt teszik azért mert jó nekik.... .....amúgy 1000-es SV-re is tettem már 190-est és a tulaj esküdött rá....
Szia!
Úgy látom pár dolgot félreértettél.
- A téli motorproject a motor átalakítására vonatkozik, hiszen télen nem baj, ha szét van szedve, van idő megcsinálni. Jégmotorozás nem érdekel:)
- Írtam többször is, hogy nem a gyári felnire tenném, tudom jól hogy annak nincs értelme és az valóban faszság.
- Ha úgy tetszik, lényegében ezrest szeretnék építeni, no nem azért, hogy mindenki azt higgye hogy ezresem van, egyszerűen az tetszik (dupla kipu, 180), de a teljesítményével nem tudnék megbírkózni, ráadásul nem szeretném lecserélni a biztos előéletű remek motoromat egy bizonytalanra. Ehhez keresek megoldásokat, és olyan észrevételeket, mint amit Zoli is írt a lánccal.
- Megsértődni:) Ugyan már, szerintem teljesen értelmesen beszélgetünk, nincs ok ilyesmit feltételezni. Nem kötök ebet karóhoz, ti sem, én mindössze tapasztalatot gyűjtök.
a téli motorproject és a széles gumi üti egymást.
salakmotor, jégmotor, crossmotor - melyiken van 180-as gumi?
ezer tó rallyn mekkora gumik vannak fent havas szakaszon?
másik:
gumi és felni összefügg, sv felnin a 180 úgy fog kinézni hogy nevetségesebb lesz mint a virsligumi. (más íve lesz a guminak, nem az amire tervezték, szarabb lesz mint előtte. Ha meg a motorozhatóság nem érdekel csak a kinézet, vegyél custom bikeot). Ha pedig felniszélességgel is utánamész, ott tartasz, mint amit Zoli ír.
az rendben van, hogy a mérnökök mindig egy kompromisszumot keresnek, amitől valamelyik irányba _kicsit_ el lehet térni ízlés szerint. de általában a gumielőírás (beleértve a nyomást is) pont olyan, amiben jobb hallgatni rájuk.
itt a fórumon már kikristályosodott a vélemény: gyári méretek, esetleg előre /60 helyett /70 és jobban fordul. Ennyi.
Ha tanácsot kérsz, mindenki ezt fogja mondani, és ne sértődj meg, ha a 180-ról mindenki lebeszél, mert megerősítést ebben a kérdésben nem fogsz kapni szerintem.
Ha a hátsógumi szélessége a fétised, akkor ne SV-zz :-)
szél: ha arról lenne szó h menjek le a horvát tengerpartra pályán, akkor pl inkább idomos gép mint naked, vödörlámpa meg menetszél ide vagy oda :-) nemcsak a lepencei kör létezik :-)
Az első kérdéscsoportra asszem válaszoltam.
A 180-as meg első körben felraknám a gyári felnire és megnézném a dolgot.
Ha nagyon behúzza a peremét és felnit is cserélned kell akkor rávilágítanék egy picit elhanyagolt bökkenőre.Lehet nem is az.
Hogy rendben cserélem a szélesebb felnit és lengőkart.Asszem bandité felmegy rá.De mi van a kislánckerék helyzetével?
Az keskenyebb felnire lett bemérve.Ha hátul szélesebb a nagylánckerék is kijjebb van ergo nem egy síkban futnak tehát picit feszül a lánc.
Lehet elbirja de mi van ha nem?
Faszság ide vagy oda, nekem bejön a szélesebb gumma. Egy próbát megérne számomra, de semmiképp nem akarom a gyári felnire erőltetni a nagyobbat, annak nincs értelme.
Biztosan befolyásolná a menettulajdonságokat, de hát csomó motoros nem panaszkodik a 180-ra, ha normális felnin van szerintem nem lenne ultraszar.
Köszi a Michelin tippet, utánajárok majd.
ez a 180-as gumi hátulra faszság már bocsi!
egy keskenyebb gumival sokkal jobban irányítható, borítható a gép!
a 180-as kereket egyenesen utálni fogod a városban mert minden hupli megtáncoltatja! Én ejteném a dolgot elég az a 160.. Vegyél Michelin pilot Road2 gumit az gyárilag szélesebb kb 165-170 lesz a gumi szélessége... de íve is lesz!
A többiben nem tudok segíteni!
De ha nagyon széles gumit akarsz elvileg a 170-es még feltehető. 1 mérettel el szoktak térni a felnin! De az befolyásolja a menet tulajdonságot! És lehet rossz irányba, lehet hogy jó irányba 1 próbát megér!
A bratyó GSX1400-asára 190-es gumi való és arra is inkább 180-at tesznek hogy könnyebben lehessen borítani a masinát! Főleg azok akik Szerpentineznek vele és pályáznak!
Állítólag még a fogyasztást is befolyásolja a gumi szélessége.
Sziasztok!
További kérdéseim lennének a téli motorprojectemhez (a korábbiak pár oldallal előrébb vannak, ha valaki esetleg hatalmas vágyat érez a megválaszolásukra: dupla kipu, GSR lámpa):).
Szóval előhúzom a régi jó kérdést. Milyen módon lehet 180-as cipő a 650-en? Nyilván az eredeti felnin nem, 1000-es felnije bemegy a lengőkar közé, vagy az is más az ezredesnek?
Köszi a válaszokat!
Nem hülye csak kényes ..........engem 2 kiló körül kezdett zavarni naked gépen a szél. de az jó is mert legalább visszafog és nincs hosszútávu száguldozás....
Úgy értesültem, hogy állítólag az SV-ben 1,2,3 fokozatban különböző teljesítmény korlátozások vannak, melyeket az ECU végez. Valami szakértőtől kérdezem, hogy ez igaz?
Illetve ha igen, akkor ezek feloldása mennyi többlet erőt eredményez? A PropTech most küldött nekem egy ajánlatot egy "GearControl" fantázianevű - feltételezem - PiggyBack ECU-ra, ami ezeket feloldja. Van ennek jelentősége?
Köszi!
Amit zoli írt - fogaskerekek nem lesznek egy síkban - az nem volt gond?
Köszi
Így helyes!
hát... sok sikert az építéshez :)
ha valaki akar naftát nyerni találtam egy jó linket
http://ingyenuzemanyag.aegondi...
Úgy látom pár dolgot félreértettél.
- A téli motorproject a motor átalakítására vonatkozik, hiszen télen nem baj, ha szét van szedve, van idő megcsinálni. Jégmotorozás nem érdekel:)
- Írtam többször is, hogy nem a gyári felnire tenném, tudom jól hogy annak nincs értelme és az valóban faszság.
- Ha úgy tetszik, lényegében ezrest szeretnék építeni, no nem azért, hogy mindenki azt higgye hogy ezresem van, egyszerűen az tetszik (dupla kipu, 180), de a teljesítményével nem tudnék megbírkózni, ráadásul nem szeretném lecserélni a biztos előéletű remek motoromat egy bizonytalanra. Ehhez keresek megoldásokat, és olyan észrevételeket, mint amit Zoli is írt a lánccal.
- Megsértődni:) Ugyan már, szerintem teljesen értelmesen beszélgetünk, nincs ok ilyesmit feltételezni. Nem kötök ebet karóhoz, ti sem, én mindössze tapasztalatot gyűjtök.
Puff!:)
salakmotor, jégmotor, crossmotor - melyiken van 180-as gumi?
ezer tó rallyn mekkora gumik vannak fent havas szakaszon?
másik:
gumi és felni összefügg, sv felnin a 180 úgy fog kinézni hogy nevetségesebb lesz mint a virsligumi. (más íve lesz a guminak, nem az amire tervezték, szarabb lesz mint előtte. Ha meg a motorozhatóság nem érdekel csak a kinézet, vegyél custom bikeot). Ha pedig felniszélességgel is utánamész, ott tartasz, mint amit Zoli ír.
az rendben van, hogy a mérnökök mindig egy kompromisszumot keresnek, amitől valamelyik irányba _kicsit_ el lehet térni ízlés szerint. de általában a gumielőírás (beleértve a nyomást is) pont olyan, amiben jobb hallgatni rájuk.
itt a fórumon már kikristályosodott a vélemény: gyári méretek, esetleg előre /60 helyett /70 és jobban fordul. Ennyi.
Ha tanácsot kérsz, mindenki ezt fogja mondani, és ne sértődj meg, ha a 180-ról mindenki lebeszél, mert megerősítést ebben a kérdésben nem fogsz kapni szerintem.
Ha a hátsógumi szélessége a fétised, akkor ne SV-zz :-)
szél: ha arról lenne szó h menjek le a horvát tengerpartra pályán, akkor pl inkább idomos gép mint naked, vödörlámpa meg menetszél ide vagy oda :-) nemcsak a lepencei kör létezik :-)
uff!
A 180-as meg első körben felraknám a gyári felnire és megnézném a dolgot.
Ha nagyon behúzza a peremét és felnit is cserélned kell akkor rávilágítanék egy picit elhanyagolt bökkenőre.Lehet nem is az.
Hogy rendben cserélem a szélesebb felnit és lengőkart.Asszem bandité felmegy rá.De mi van a kislánckerék helyzetével?
Az keskenyebb felnire lett bemérve.Ha hátul szélesebb a nagylánckerék is kijjebb van ergo nem egy síkban futnak tehát picit feszül a lánc.
Lehet elbirja de mi van ha nem?
Biztosan befolyásolná a menettulajdonságokat, de hát csomó motoros nem panaszkodik a 180-ra, ha normális felnin van szerintem nem lenne ultraszar.
Köszi a Michelin tippet, utánajárok majd.
egy keskenyebb gumival sokkal jobban irányítható, borítható a gép!
a 180-as kereket egyenesen utálni fogod a városban mert minden hupli megtáncoltatja! Én ejteném a dolgot elég az a 160.. Vegyél Michelin pilot Road2 gumit az gyárilag szélesebb kb 165-170 lesz a gumi szélessége... de íve is lesz!
A többiben nem tudok segíteni!
De ha nagyon széles gumit akarsz elvileg a 170-es még feltehető. 1 mérettel el szoktak térni a felnin! De az befolyásolja a menet tulajdonságot! És lehet rossz irányba, lehet hogy jó irányba 1 próbát megér!
A bratyó GSX1400-asára 190-es gumi való és arra is inkább 180-at tesznek hogy könnyebben lehessen borítani a masinát! Főleg azok akik Szerpentineznek vele és pályáznak!
Állítólag még a fogyasztást is befolyásolja a gumi szélessége.
üdv: szobbal
További kérdéseim lennének a téli motorprojectemhez (a korábbiak pár oldallal előrébb vannak, ha valaki esetleg hatalmas vágyat érez a megválaszolásukra: dupla kipu, GSR lámpa):).
Szóval előhúzom a régi jó kérdést. Milyen módon lehet 180-as cipő a 650-en? Nyilván az eredeti felnin nem, 1000-es felnije bemegy a lengőkar közé, vagy az is más az ezredesnek?
Köszi a válaszokat!