Hát 577 meglepődtek páran :) Hogy megy a kis 500-as
A mai sportgépek meg tök picik... fordulékonyak
Bár amit sporttúragépnek adnak el valószínűleg fordulékonyabb mint bármelyik sportmasina.
És a Bandit is az "igénytelenségéről" és a blokkjáról híres!
Igénytelent értsd a ritka szervízigénynek
Nekem konkrétan tetszenek de csak is a régi kereklámpások... a marhaszív alakú lámpa ocsmány és az a baj hogy már mindenre olyat raknak... undorító!
Nekem sincs vele bajom.
Használtan nagyon jó vételnek tartom.
Menni nem mentem vele, csak ültem rajta, kényelmesnek találtam, talán annyi vele a baj, hogy a lábtartó egy kicsit magasan van.
Az idom hiánya visszatart a száguldozástól.
Ja és Sanyi szerint kinyírhatatlan a blokkja, A Kykee nevű csókának
70ezer felett volt benne amikor megvált tőle.
Énsem értem mi a baj a GSR-el... itt fórumon nagyon sokan szidták már valami okból. Nekem nagyon szimpatikus motor, egy bajom van vele csak, h nem fejidomos. Nem vagytok túlságosan elfogultak az SV-kel szemben?
Szerintem a bandit vásárló egy idősebb gépét ritkábban cserélő túrás fajta veszi így nem is akar megválni tőle meg gyorsabban cserélős fajta a fiatalabb GSR vásárló.
A mai sportgépek meg tök picik... fordulékonyak
Bár amit sporttúragépnek adnak el valószínűleg fordulékonyabb mint bármelyik sportmasina.
És a Bandit is az "igénytelenségéről" és a blokkjáról híres!
Igénytelent értsd a ritka szervízigénynek
Nekem konkrétan tetszenek de csak is a régi kereklámpások... a marhaszív alakú lámpa ocsmány és az a baj hogy már mindenre olyat raknak... undorító!