Egy koso vagy vapor muszer 30-35 rugobol kijon.Es ha spec 650-est alakit a gixxer eleje miatt a jelado vegett is kakukk a muszernek.
Ezres mas ott nem.Max a design miatt.A gyari bumfordi kijelzonek nem a dogosseg a legfobb erenye.
Nagyon szép pedig az a fazék. Miért válnál meg tőle? És mennyiért? Az a baj, h nagyon nehéz venni motort, megkérdek 10 embert és 11 véleményt hallok. Mindenki mást mond. 650-es GSF Bandit pl nagyon tetszik nekem, de nem tudom miért nagyon kevés van belőle, aránytalanul kevesebb mint egy Fazer vagy Hornet
Van ott mas is.Pont a gixxer eleje a gond.Nem lehet ra rogziteni a sajat km orat meg a a sporolas miatt megy fel cross formedveny idomka.
Pedig az aftermarket piacon van jopar szebb darab,vagy mas markaknak pl a z750-1000 most futo szogletes lampa/fejidomja illene az sv-re.
A kinézet a fura,Olyan befejezetlen átmeneti .Bár pont a ducikon ahogy néztem lelógó csutkaszerű képződmények vannak amik mintha picit tórásabb csutkák lennének ami KB egykutya.
Lezúzott majd asszem minőségi sportmotor futómű elemekkel megjavított SV.Kicsit fura nekem a sport hasalós kezelőszervek és a naked design keveredése.
A naked normál kormánnyal az igazi a sport csutkás meg idommal.
NO keveredés.
És a farokidom hiánya is picit bizarr.
Ezres mas ott nem.Max a design miatt.A gyari bumfordi kijelzonek nem a dogosseg a legfobb erenye.