Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem ímélt Neked!
Ezt a 120 dolgot én sem értem......160-180-ig azért eléggé ott van a kis SV.....
Szenvedett 120 felett
Én úgy vettem észre, hogy 120-tól indul meg igazán 6.-ban visszakapcsolás nélkül.
Ujra van pár megrendelésem központi emelökre (csak 650hez jó,és más fajta kell a k3 elötti-utánihoz)
Ha esetleg érdekel vkit még most szóljon
Az emelést egy M12-es csavar segitségével történik,müszaki táblázatok alapján egy M6-os is kibirná,de inkább egy "kicsit" tulméreteztem.
ájjájj.A futómű a fétised
Pont ez a lényege ezeknek a csupasz túrázó big bike-oknak,erre lettek kitalálva!

Idézet egy 2002-es cikkből:
"Elsőként a Yamaha XJR1300 vonult fel izmait mutogatva a porondon. A Kawasaki szintén a topon volt, a ZZR1100-ből kigyúrt ZRX1200R Eddie Lawson stílusában fényezve nagyon állatul néz ki. A meztelen Blackbird, az X-11, Hondának megfelelően modern és retro formáival kápráztatja el a testépítő verseny zsűrijét.

Modell Lökettérfogat Teljesítmény Nyomaték Száraz tömeg
GSX 1400: 1402 cm 3 97 LE 126 Nm 228 kg
XJR 1300: 1251 cm 3 106 LE 104,7 Nm 230 kg
ZRX 1200R: 1164 cm 3 122 LE 112 Nm 223 kg
X-11 1137 cm 3 136 LE 116 Nm 222 kg"

Nem eszeveszett teljesítmény,hanem nyomatékrugalmasság!
"csak húz neki 1-et előzésnél. " itt eljutunk oda, hogy a nagy köbcenti/telj. lényege nem feltétlen az, h állandóan vaduljunk, hanem h legyen egy biztonsági tartalék. Sokan úgy mennek pl a hatos bmw-vel, hogy egy kispolszki teljesítményét használják csak.. de ha kell, akkor odaléphetnek, a kispolszki meg már stiften pörög és nem tudsz "előre menekülni".
Hehe pont ezen a véleményen van Bratyó az GSX1400-al... ő nem vált vissza csak húz neki 1-et előzésnél. Sose mentem még a gépével pedig minden vágyam! Imádja azt a motort! Nyomatékgyár
az 1250-es vízhűtéses és tudtommal teljesen új fejlesztésű blokk, míg az 1200-as az léghűtéses és az eredeti gixer blokkig vezeti vissza a gyökereit, de javítsatok ki, ha mégsem...
Elhiszem, h Neked jó 120 felett ez azért van mert nem vagyunk egyformák 120 felett az enyém nagyon szenvedett, de szerintem azért mert 10 éves volt olaszból behozott és nem biztos, h 23e km volt benne mint az órába, de ezt már soha nem tudjuk meg...

Ebknt van 1200as Bandi és 1250-es, nagy a különbség a kettő között? Azon túl, hogy az 50es újabb
Teljesen el vagyok 120 felett is túrákon.
Sziasztok.
Az 1250 Banditnak a legnagyobb élvezetét az okozza, hogy a max 106Nm nyomatékot (gyári adat) már 3800on leadja, ami kicsivel felette van a fordulatszám-tartomány 1/3ának. Vagyis folyamatosan akörül használom a motort. Ez úgy jelentkezik, hogy akárhova tekerem a markolatot, annyival nő, vagy csökken a nyomaték. Nem kell várni, hogy mikor érem el az optimális tartományt, nem kell pörgetni, csak tol mint az őrült. Ennél jobbal eddig csak két motorral mentem, B-King, és K9 Gixxer 1000. Ezek a viszont kicsit más felhasználású gépek, mint ami nekem kellett, de mindegyik sebességben ugyanazt a gyorsulás-élményt adták.
Az 1250-es Bandit viszont igen jó és papíron valóban 98 lovas, de sokkal erősebbnek érezni és a futóműve is jobb mint a 650-é....
Én inkább úgy fogalmaznék,hogy nem szegem meg őket annyira
A végsebesség számomra is mellékes,SVvel is betartom a határokat,autóval is szal
A végsebesség számomra mellékes..ahogy én közlekedem úgysem használom ki kb. a felét se
A motor a nyomatéktól gyorsul, a lóerőtől van végsebessége Nyilván nem ennyire fekete fehér,de kb...
SV650nel is ugyanez a szitu...ki a fene? én pl...
már régebben láttam ezt a hirdetést,de akkor se néztem meg.Az ilyen gányolós fejidom rögtön taszít
Mondjuk hiába 98 paci a bandit elég combos nyomatékkal bír és általában az amit megérez az ember.Biztos számítanak a pacik is versenypályán de az ember a nyomatékot érzi az utcán és nem azt,hogy hány lóerő fickándozik az ember feneke alatt. Példának okáért a fazék 105nm körűl mozog ami bőven elég utcára.
Ez igaz. Igazi NAGY motoros tapasztalatom nincs, csak az az 1 év SV-zés, de miután mentem egy 600az Fazékkal akkor azt mondtam ez a teljesítmény elég nekem. Motort most más indokkal veszek mint 1 éve, mert akkor őrültködni vettem, legyorsulni a népeket, szerpentinen megmutatni a kocsiknak, h semmit nem érnek. De közbe rájöttem elég butuska felfogás volt... Most túra motort keresek amivel be tudom járni az országot és más országokat is. 600az Fazer, 650-es Bandit... mondjuk az 1.2-es Bandi is csak 98 lovas, szóval nem nagy szám, de gondolom túrázásra ideális, az is szóba jöhet. 1000-es Fazer már nem móka, de nyilván minden motor úgy megy ahogy húzzák neki. Mindenképpen fejidomosat szeretnék mert az N-es SV-vel nem voltam megbarátkozva 120 felett, viszont az üléspozíció tökéletesen megfelelt, igazi MZ feeling. Az szerintem kényelmes.
A mr-ben a masterbike győztes az egyik kategóriában állítólag a nagy bandi lett
Egyszerűen azért mert 100 rugóval többért már a nagytestvért is meg lehet kapni és akkor ki a fene vesz egy gyengébb gépet?
Jaja,a kozsó nagyon jól muzsikált Freonnál a kawán.
Lehet munka/suli miatt nem tudok vele motorozni jövőre.Azért meg hogy álljon nem éri meg fenntartani.Arról nem is beszélve,hogy a motornak is az a jó,hogy ha használják.Persze ha csak van rá valami lehetőség akkor megtartom mert szép és egyben is van nagyon