ez már túl direkt és nem annyira polkorrekt mert megnevezünk egy alaptalanul megvetett-lenézett és vádolt amúgy rendkívül tisztességes és a többséggel igen korrektül viselkedő, a kárpátmedencében őshonos kisebbséget....
Lábtartó mögötti lemez kopottsága,futómű "végei",fékek (tárcsák),ha a tank fényezése mattabb,kopottabb (sokkal) mint az idomé,én gyanakodnék...esetleg átleseb a H és P ringes fotógalériákat,hátha meglátod a rendszámot...de hát nincs annyi idő a földön...
vaz, nem a konkrét gojmotorosokra gondoltam hanem úgy általában........még én sem találkoztam velük így fogalmam sincs milyenek és így nem is alkotnék véleményt....
Gyakorlatilag csak a tételes átvizsgálásból mert a gyári idomot a vásárláskor rögtön lecserélik pályaidomra és így akár egy 4 éves gépen is új idom feszül ha eladásra visszaépítik.....a blokk hangja, és a valószínű néhány csúszás nyomának a megkeresése ami talán mutatja a valós használatot...
ha nem idomsérült stb.?
Ugyan 955-ös,hasalós és nem kéne de jóez no.
A fotóssrác a végén a kamerával a volt osztálytársam bár neki sem maradt túl sok haja.
http://youtu.be/9IAmCGNa4Qk