Nem tom, én nagyjából 25-30e között láttam konzolokat. Használtat/újat bár ez utóbbi sokszor már valamivel 30 fölött jellemzőbb.
Viszont igen, azon én is elgondolkodtam, h 2x2 csavar vajon mennyire bír tartós megoldás lenni ilyen "rázós" környezetben. Akkor ezexerint annyira nem. Láttam annó vmi olyasmi megoldást, h volt egy megerősítő cső levezetve vhova a hátsó lábtartó környékére... Na majd agyalok ezen egy sort, elvégre műszaki ember lennék, vagymiaszösz.
Tegnap voltam FullGas-ban. 2009-es és 2008-as SV-k állnak bent és más motorokból is simán van bent 1-2 éves. Durva. Az egyik 2008-as 650S ABS nélkül 1,65M volt.
Viszont GS500 már nincs (tavaly ilyenkor még volt).
Jól pörög a piac...
Igazából mind többet megyünk mit ő csak ő eccerre nyomott le 3-4e-ret mi meg 3-500-as adagokban egész szezon alatt én pl 12e-ret.
Bár ő javult motorozós képességben 3 hossznyit én meg csak felet egységnyi idő alatt.
Nem, hanem amit a kapaszkodó takar mert ugye a kapaszkodóhoz van két kis csavarral rögzítve és a rázkódás okán szépen széttöri a segédváz átkötőjét, pár ilyet már csináltam meg(az enyémmel kezdve) és meg is kell erősíteni......
na ami kellett a túrához, az mind ráment és nem spóroltam sehol, mégis elég volt...aki meg hosszabbra megy (amit kétlek), az meg repüljön .Viccet félretéve, bőven sok felesleges dolgot vittem még így is...
Nézd meg a képeim közt.Sima háromnegyed colos csőből.