Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Uraim!

Esetleg tud vki olyan oldalt, ahol találhatok doboztartó konzol tervrajzot? A jellemzően 30e Ft-os árat kissé túlzásnak érzem... Ja, és akkor még + a doboz...

Köszi, és üdv,
Joe
Ikarusról max a rozsdát kapná le és saját magát nyírná ki ami ki a fenét érdekel.
mondjuk nem minden önjelölt drifter tud driftelni, ez igaz.

ugyanaz a kateg, mint a majrécsík koptatás szembejövő ikarus lehetősége mellett.

ugyanúgy a határokról van szó.

de ebben meg már úgyis egyetértettünk egyszer, szóval RESPECT :)
Azért zavar a driftelés mert ha épp nem tudja megfogni és faszul csúszik nekem is jöhet és én ennek kurvára nem örülnék főleg ha 3 millás autó van a seggem alatt és nem az enyém...(Mert előfurdul mivel nincs saját) Meg az ilyenre mennyen pályára... mert más tepsi épségét veszélyezteti! Ennyi
ez tulképpen egy kereszteződés, ahol mind a négy irányból macisajt van :)
(mint az USA-ban :-))
Ráadásul a kétsávos körforgalmak többsége nálunk 2m sugarú ,ha bemegyek autóval ropognak a féltengelyek!
Bezzeg a franciáknál erre is van hely!
En meg az indokolatlan korfogalmakat utalom a legjobban . Szinte zero forgalmu keresztezodesekbe is ontjak oket....a legkisebb amit lattam, a premier outletnel, kb 80cm a kor a kozepen
Én a kétsávos körforgalmat egyszerűen betiltanám. Halál veszélyes. Én sem megyek be soha semmivel a belső sávba, mert onnan kijönni szopás...
az ívkülső sávba bérletet váltók miatt nem működik az, h én belül menjek, majd a 2. v. 3. kijáraton ki tudjak menni, hisz jön mellettem tovább. És tudtommal a körforgalmon belül párhuzamos közl van, tehát sávváltáskor a sávot váltónak hátránya van. ha a külsőben mindenki 2-3 kijáratot utazik, nekem meg kell állnom, és hátranézni. ha szűk a körforgó, nem is tudok rendesen hátranézni mert a holttérből még tovább fordul az út a seggem mögé.. autóval törésveszély, motorral életveszély, hisz a mögöttem jövő meg nem számít rá, h én akár meg is állhatok, mert a körbe-körbe utazók nem engednek a saját kijáratomhoz. Eredmény: én is kívül megyek, hogy túléljem. Nekem fontosabb épségben hazaérni, mint szélmalomharcosként a körforgalom használatát megértetni másokkal. Erre Érden is rájöttek, és az eddiginél drasztikusabb festéssel és vonalvezetéssel okítják a jónépet. Szerintem logikus a mostani kialakítás.

Drift: nem értem. Ha rendesen jön, ha driftel, ha tolat: előnye van és kész :-). Nem mindegy? :) Hacsak nem a körforgónál laksz, és zavar a zaj meg a gumifüst :)
Mostanság inkább lemegyek a rakpartra szal:D
Tévedtem én kérek elnézést! azóta volt forgalmi rend változás!
Régen úgy volt hogy a lánchídról lejövő volt a főút és ment ha jól emlékszem az alagút felé. De azóta körforgalom lett! Mint ahogy a képlinkelésem is mutatja
Ejj ha ez se körforgalom se főút?

Most lesem meg jobban... Amikor én arra jártam ott nem volt körforgalom tábla vagy utalás arra hogy az lenne viszont a felfestése meg főútvonal...
pedig kétsávos körforinak használják
Nézd a felfestést
Ácsi a Clark Adam térnél (lánchíd előtt,a 0nál) az NEM körforgalom!
Ez a másik megtévesztés az sima főút kerttel a közepén!
Így van! Sajnos ez a helyzet...
Nálam a bejönnek elém nem vesznek észre minden napos itt a madarasteszkónál..(direkt írtam így) Volt hogy nézett és simán jött be elém... azért ezt korrigálni körforgalomba nem túl kellemes.
Az esetek 60%-ban hölgy (korsztálytól függetlenül) a többi 40% az a hétvégi autós, nyugdíjas, telefonáló...
Jó én se vagyok szent valamikor én is elfelejtek jelezni kifelé... de ha valaki jön az elé eszem ágába sincs bemenni...

Ja és akkor még nem említettem azokat a f..szopókat akik azt hiszik pengék és Driftelnek a körforgalomban... (ez itt főleg divat) na az olyannak helyszínen tarkólövést alkalmaznék... és akkor még kegyes voltam
az marha jó kis körforgalom,elszúrni se lehet Balcsin is láttam már ilyet vhol aszem
Én is úgy tudtam hogy ezt így kéne...de ha ezt a Coránál,vagy a Clark Adam térnél (lánchíd előtt,a 0nál) bejátszanám, tuti hogy rakhatnék én is olyan képet mint Zoli (a másik )a puntóról Egy páran így csinálják,de busszal könnyen bátor az ember
Érden van egy ilyen nagyon fasza 2 sávos, kb nem volt olyan nap hogy ne lett volna koccanás.
Egy ismerősnek ott törték össze a Skoda Superb-jét, amikor bevitte az érdi Skodához megcsináltatni, azt mondták neki minden héten hoznak egy autót,ami abban a körforgóban sérült meg.
Azóta már ilyen ízléses betontuskókkal megoldották a terelést.
Citellus által javasolt szerkezet intenzív használata gyorsított evolúcióhoz vezet.
Általában a birka bemegy indexel majd rohadt lassan kóvályok én be a belsőbe 2.-nál már én vagyok elöl,masszív határozott kormánymozdulat és az egyezményes jel felmutatása után én megyek ki előbb.
A gond a B kategóriás birkáal van ami index nélkül megy be közvetlen a belsőbe majd irdatlan lassan megy a kiválasztott kijáratba és ujjfent index nélkül a sávon átclaptatva sehova sem figyelve megy a hőn áhitot kijárat felé.Nem érdekli hogy a külsőben az én orrom már az ő anyósülésénél van,körbe sem nézve megy.
Na ezt el kell kerülni okos enged alapon.
Pont ezért nem tudják használni...
A lényege az a belső sávnak hogyha nem rögtön mész ki hanem a 2.-on vagy a 3.-on vagy ha még nagyobb a 4.-en akkor be kell sorolnod hogy a többi első kijáratos madarak közlekedését megkönnyítsd vagy ha úgy tetszik segítsd.
Ez pofon 1x csak a közlekedők 90% leszarja és ennek a 80% nem tudja sajnos.
Arról viszont gőzöm sincs mit lehetne ezzel a sok birkával kezdeni
akkor arra felé fogok én is járni
Se belsőbe se külsőbe be nem jön senki elém.
Kocsival se meg motorral pláne.