Rendőr szakközépiskolai végzettség (2év érettségi után). "A" vezetői engedély és a rendőrség keretein belül éredményesen elvégzett speciális motoros vizsga (2 hetes oktatás) + motoros beosztási hely.
Röviden......ha érdekel még valami akkor kérdezz csak nyugodtan (pohi@vipmail.hu)
A cbr600f nem egyenlő a hornettel az cb 600 szerintem. Ha a cbr 600f nem eszi meg az sv 650-et bárhol akkor falnak szaladok
Egyébként ezt a tanácsot csak egy embernek írtam tapasztalatokra alapozva és nem azért, hogy az sv tulajok lelkébe tapossak. Mindenki azzal jár amivel akar
a Sv650 lazán tartja a tempot egy 600-as hornettel.... 6.ban a hornet és a az Sv 50-röl....az SV szarrá gyalázza...a hornet csak magas fordulaton megy.....kis fordulaton hamvas hiába 98 Le:))))
Szerintem nagyon egyszerű oka van annak, hogy néhány SV tulaj viszonylag gyorsan motort vált. Ez ugyebár egy sporttúra motor. Namármost ugye, sok embernek "evés közben jön meg az étvágya" és ezért vált át sportmotorra. (például én is) Ennek ellenésre szerintem semmi rosszat nem lehet mondani a "kis" SV-ről, közúton is és pályán is nagyon kellemesen motorozható. Sőt közúton (ahol nincsenek túl hosszú egyenesek) simán tartja a lépést a komolyabb motorokkal is.
A CBR 600 F az minden csak nem durva. Kellemes kis moci de nem megy, betegre kell forgatni, akkor jó.
Ez egy szupersport 600-asnál nem is lenne gond, de egy túrasport gépnél már az. Nekem ezért nem jött be, egyáltalán, pedig kényelmes is, szép is.....
Nem hinném, hogy feltétlenül a "kinövés" az ok. Nézd meg, hogy az SV kupán mennyire megközelítik a GSX-R-ek köridejét. Szerintem egy túramotortól ez több, mint szép eredmény.
Amúgy meg, kinek mire kell a motor. Pl városban szerintem kétségtelenül jobb a kis SV, mint a 600 körüli sornégyek. Egy barátom pl egyszer sem tudott megfogni a 2005ös ZX6-R-rel. Amikor ment a motorommal ő is azt mondta, hogy érzésre pedig nem megy. Mégis....
A viszonylag lineáris teljesítményleadás miatt érződik gyengének. Pedig nem az!
Szerintem, IGEN.....kinövik az sv650-et, mert 8000-nél már leadja az erejét odáig meg nem egy erőgép. Kezdésnek nagyon jó vas, de később gyengének és instabilnak fogod érezni. Egy barátomnak van ilyenje még nincs 2 éve nála, de már unja a fenti okok miatt. Odaadtam neki az R1-et hát erősen meglepődött. Megtetszett neki a dolog. Nem.....nem akar R1-et venni, de egy az SV650-től erősebb sor 4-est igen. Szóval szerintem egyél inkább Honda CBR600f-et. Jobban jársz.
A kérdés SV650 tulajdonosokhoz szól: miért van az hogy 1-2 évesen már eladják sokan a vasukat?
Ennyi idő alatt ki lehet motorozni? Mert egy Sv 650 és egy kawa er6-f között vacilálok, de hosszabb időre vennék mocit. De ha úgy van ahogy gondolom, lehet egy CBR600f lenne egyből,mert az szerintem tovább kitartana. Bár első motornak kicsit durvás lenne.
Eladóvá vált 2005-ös évjáratú SV 650S motorkerékpárom!
Nagyon megkímélt, mindig gondosan ápoltam, melegítettem, szeretgettem. Sem SV kupán sem autópályán nem gyötörtem, kizárólag rövid túrákon és a városban használtam.
Piros, 8500km van benne, van rajta egy sportdob (+ a gyári), 4db mini index, kis rendszámtartó (ezekből is megvan a gyári) valamint a legutóbbi (6000-res) szervíznél belekerült egy sport levegőszűrő és az SV 1000 szívócsonkja. (gyári cuccok szintén megvannak)
1.460.000 forintért megválnék tőle amit 0% befizetővel, pusztán egy törés CASCO-val el tudja vinni akit érdekel.
Röviden......ha érdekel még valami akkor kérdezz csak nyugodtan (pohi@vipmail.hu)