Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van benne vagy 4000.
Nálad mennyi?
kb. mikor érsz oda ha mész-mentek ? tőlünk ( celldömölk ) sincs messze kb. 100 km. szívesen találkoznék veletek a fórumról.
Hát te tudod.Én kukába dobom 12e nél.
Hello

14,4 fölött már nem egészséges.
Mármint az akkumulátornak.
Csak finoman, nem szagattam szét a papírt, csak kifújtam a döglött lódarazsakat.
Szűrőt én sándor tanácsára nem bántanám.
Kapott ma vérátömlesztést, meg a légszűrőt is kifújtam.
14,3 még nem gáz.
Szerintem.
Nem vol ampervadász de még jó.
Nem aszontad ha mán 14 felett van akkó gázos
Így még jól is néz ki.
Persze.Lájkoltam.
Hááááááá.Látni kell.Majd tavasszal ha lesz időm élőben is lecsekkolom.Ha nemteccik lehet értelmes gülüszemmel is rendelni.
Zoli, ezt már láttad?
Ja és holnap ha lesz időm meg kedvem lenézek a ringre meg a Mile motorba.

De még nem tuti mert állati lusta vagyok.
Jó neked én most lenn vagyok 3 volton.


Más.
Jó lenne elgondolkodni a szezonzárón.Én szerintem jövő hét vasárnap megyek pizzázni Almádiba.Aki jön az jön.
14,3 V a kapocsfeszültségem világítás nélkül, világítással lemegy 14 alá.
Várom,hogy egyszer kiprobálhassak egyet,akár sima millét,akár factoryt.Lehet rájönnék,hogy nem is az én világom.De álmodozni azért jó ám.
Mondjuk van egy cimbi aki ugyancsak tekeri bele a km-t és főleg túrázás a fő profilja.Mondjuk az a "sima" mille.
Egyszer én is ráhajtogattam magam de nem nagyon ért le a lábam róla.. A tuono ilyen szempontból is egy kicsit konszolidáltabb volt.
Hát már a sima Mille sem egy hétköznapi motor. A Factoryból meg azt a maradék kis kompromisszumot is kiszedték belőle ami volt.
Hello!A túrát csak azért irtam mert,hát azért jó dolog a többiekkel is néha turázni.Az egyébként látszik a gépen ,hogy javarészt pályára tervezték.
Nem feltétlen a túraképesség volt a szempont az rsv legyártásakor de kompromiszumokkal azt is lehet vele.Ha túra vagy huligánkodás akkor inkább a tuono factory vagy a falco párosa javallott szerintem.
Szevasztok!Kinéztem Dunakeszire az Aprilliához,gondoltam veszek egy ülésprobát meg talán tesztvezetni is lehet az RSV-t.Csak az ülésproba jött össze.Igazábol arra voltam kiváncsi,hogy a 170 cm-es magagasságommal leér-e a lábam?Hát éppenhogy.A tank egy kicsit nyomta a hasamat.Fogyni kell majd hozzá.Probáltm berugóztatni az elsö futómüvet,hát meg se mozdult,betonkemény.El se tudom képzelni,hogy ilyen kemény futómüvel ,hogy lehet vele turázni.Na meg a kuplung,hát csuklora sem ártana gyurni,ha majd 1-2 év mulva ilyet szeretnék.Egy szó mint száz az RSV FACTORY beszarás milyen szép,és azok a cuccok amikkel meg van szorva gyárilag.Ha majd felnövök a 140 Le-höz akkor majd valszeg ö lessz a következö .ÚGY hogy jövöre el kell kezdenem rendszeresen pályázni, és már most a lovét is kezdhetem rá gyüjteni.Remélem nem untattalak nagyon srácok.Na sziasztok.
Nem veszett az azért annyira..
Ha idő úgy engedi lehet kidugom az orrom oda.
Hátha komolynak nézek ki odaadják próbakörre.








Oszt lesz egy törött használt RSV-m.