Mondjuk van egy cimbi aki ugyancsak tekeri bele a km-t és főleg túrázás a fő profilja.Mondjuk az a "sima" mille.
Egyszer én is ráhajtogattam magam de nem nagyon ért le a lábam róla.. A tuono ilyen szempontból is egy kicsit konszolidáltabb volt.
Nem feltétlen a túraképesség volt a szempont az rsv legyártásakor de kompromiszumokkal azt is lehet vele.Ha túra vagy huligánkodás akkor inkább a tuono factory vagy a falco párosa javallott szerintem.
Szevasztok!Kinéztem Dunakeszire az Aprilliához,gondoltam veszek egy ülésprobát meg talán tesztvezetni is lehet az RSV-t.Csak az ülésproba jött össze.Igazábol arra voltam kiváncsi,hogy a 170 cm-es magagasságommal leér-e a lábam?Hát éppenhogy.A tank egy kicsit nyomta a hasamat.Fogyni kell majd hozzá.Probáltm berugóztatni az elsö futómüvet,hát meg se mozdult,betonkemény.El se tudom képzelni,hogy ilyen kemény futómüvel ,hogy lehet vele turázni.Na meg a kuplung,hát csuklora sem ártana gyurni,ha majd 1-2 év mulva ilyet szeretnék.Egy szó mint száz az RSV FACTORY beszarás milyen szép,és azok a cuccok amikkel meg van szorva gyárilag.Ha majd felnövök a 140 Le-höz akkor majd valszeg ö lessz a következö .ÚGY hogy jövöre el kell kezdenem rendszeresen pályázni, és már most a lovét is kezdhetem rá gyüjteni.Remélem nem untattalak nagyon srácok.Na sziasztok.
14,4 fölött már nem egészséges.
Mármint az akkumulátornak.
Szerintem.
Nem vol ampervadász de még jó.
Hááááááá.Látni kell.Majd tavasszal ha lesz időm élőben is lecsekkolom.Ha nemteccik lehet értelmes gülüszemmel is rendelni.
De még nem tuti mert állati lusta vagyok.
Más.
Jó lenne elgondolkodni a szezonzárón.Én szerintem jövő hét vasárnap megyek pizzázni Almádiba.Aki jön az jön.
Egyszer én is ráhajtogattam magam de nem nagyon ért le a lábam róla..
Hátha komolynak nézek ki odaadják próbakörre.
Oszt lesz egy törött használt RSV-m.