Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Többen is, de nem sokáig....csak addig amíg szét nem repedt.....
Van aki szeretné drágábban eladni mint a pici ár.
Legfontosabb eltérés az inyektor.
Ez kicsit kivasalja a nyersességet bár volt olyan vélemény hogy az inyektoros lányos.
Olajpumpa fogaskerekét mondta Sándor hogy rá kell nézni.Szereti kisütni a fesszabot ami viszi magával a gyujtást is.Erről Kopasz kolléga mesélhet.
KB ennyi.Ha tetszik a forma általánosan nincs hullára gyalázva szétütve rommátörve megvehető.
Én ha kell ha nm húzom neki erre találták ki, inkább nm érdekel az a 6 kilóméter amit még mehetnék vele, az előtte lévő 260 viszont így élmény mindig
Hello
Szeretném megkérdezni,hogy a 2003 elötti " pufi" SV-k miben voltak másak ?Minden negativ illetve pozitiv dolog érdekelne!Miért kerül némelyik sokkal többe a régebbiböl?
szerintem csak 7.6 liter ( 13/170 ).
Hello

Használ itt valaki karbon palástú kipufogódobot?
Én is változást figyelem. Ha "hirtelen sok" lesz az "gyanús".
Van különbség?
nem, Malmö...
csak nem göteborg?
Helló mindenki!

Van pár dolog amitől megválnék:

fejidomtartó konzol Suzuki SV 650/1000 S-hez, és egy
váltókar új gumival szintén Suzuki SV 650/1000 S-hez!

Valamint Suzuki SV 650 S K6 2007 februári forgalomba helyezésű, 18300km-rel, szervízkönyvel, elöl continental road attack, hátul Pirelli Diablo MTR02 80%os gumikkal! Iridiumos gyertyák vannak benne, tavasszal lett cserélve hűtővíz Castrol Antifreez-zel, és fékolaj elöl/hátul Motul 5.1 fékolajjal, hátul új EBC fékbetét kb 1000kmet futott, a motor csúszássérült volt helyre van állítva fényezni kell, egyébként tökéletes műszaki állapotban van, (mindennapos használatban volt amíg jó volt az idő )

Ha valakit érdekel valami írjon... Üdv
Ha azt a motort szétforgatod akkor is forog vagy 50-et. király
Na emmá döfi.
a dánoknak csak a laposság jutott minden értelemben csak az áraik a földtől elrugaszkodottak....viszont a svédeknél sokkal jobb volt a helyzet ....olyan technika múzeumban voltunk, hogy bekuláztam a gyönyörtől:
Akkor jó.
Érdekesség is volt dániában vagy csak a hülye lapos tengerük?


160-al mentem már igaz én megtaláltam az 5.-et is.
ja, jó volt........ez tényleg semmi szokatlan......a szokatlan az lenne, ha Te mentél volna 3.-ban a puntóval 160-nal és Zsé szerelt volna ajtókat az SV-re....
UFF.
Remélem jó út volt.És rengeteg érdekesség.Majd pár képet kéne felrakni.
Semmi különös csak a szokásos.
Zsé 3.-ban 160-al repesztett.
Én meg találtam két ajtót a kocsira.
Hali, megjöttünk....igen sok kép és hosszú út volt.........volt valami?
Függ attól a dolog milyen stílusúak a gépek amik otthagynak...A sor4-es ezres nakedek illetve a sport-túra gépek is képesek azért meglepetést okozni
ez igaz, következtetni lehet belőle.
Aki tud az tud.
Számolgatni nem a pénz miatt szokom hanem így ha megugrik tudok következtetni hogy mi merre változtassak.
én kb 230-260km-t megyek el két tankolás között (mikor a sárga fény villog), de nem jegyzem meg, hogy mennyit tankolok, és nem is szoktam kiszámítani, hogy 2,49 vagy pedig 11,34 litert fogyaszt-e. Nem érdekel. :-)
én már teszteltem párszor a dolgot.ha alacsony,vagy magas fordulaton küldöm akkor zabál.viszont ha átlagosan a középső tartományban tartom akkor a legjobb a fogyasztás.volt olyan hogy 3000-6000 fordulat között használtam,nem húztam neki és mégis majdnem 8at evett.majd hanyatt vágtam magam.na ezért van hogy húzom mint az ÁLLAT.
Nem lehetetlen a 3,7.
A 4 viszont teljesen reális "normális" közlekedéssel úgy, hogy néha-néha elforgatod.

Persze ebben azért az is benne van, hogy nem lehet 2x ugyanúgy megtankolni a masinát, tehát szerintem +-1-2dl tévedés mindig benne van.
600-as vagy 1000-es gepek hagynak ott? Szerintem az 1000-es az otthagy, de 600 az nem valoszinu .