Van aki szeretné drágábban eladni mint a pici ár.
Legfontosabb eltérés az inyektor.
Ez kicsit kivasalja a nyersességet bár volt olyan vélemény hogy az inyektoros lányos.
Olajpumpa fogaskerekét mondta Sándor hogy rá kell nézni.Szereti kisütni a fesszabot ami viszi magával a gyujtást is.Erről Kopasz kolléga mesélhet.
KB ennyi.Ha tetszik a forma általánosan nincs hullára gyalázva szétütve rommátörve megvehető.
Hello
Szeretném megkérdezni,hogy a 2003 elötti " pufi" SV-k miben voltak másak ?Minden negativ illetve pozitiv dolog érdekelne!Miért kerül némelyik sokkal többe a régebbiböl?
fejidomtartó konzol Suzuki SV 650/1000 S-hez, és egy
váltókar új gumival szintén Suzuki SV 650/1000 S-hez!
Valamint Suzuki SV 650 S K6 2007 februári forgalomba helyezésű, 18300km-rel, szervízkönyvel, elöl continental road attack, hátul Pirelli Diablo MTR02 80%os gumikkal! Iridiumos gyertyák vannak benne, tavasszal lett cserélve hűtővíz Castrol Antifreez-zel, és fékolaj elöl/hátul Motul 5.1 fékolajjal, hátul új EBC fékbetét kb 1000kmet futott, a motor csúszássérült volt helyre van állítva fényezni kell, egyébként tökéletes műszaki állapotban van, (mindennapos használatban volt amíg jó volt az idő )
a dánoknak csak a laposság jutott minden értelemben csak az áraik a földtől elrugaszkodottak....viszont a svédeknél sokkal jobb volt a helyzet ....olyan technika múzeumban voltunk, hogy bekuláztam a gyönyörtől:
ja, jó volt........ez tényleg semmi szokatlan......a szokatlan az lenne, ha Te mentél volna 3.-ban a puntóval 160-nal és Zsé szerelt volna ajtókat az SV-re....
UFF.
Remélem jó út volt.És rengeteg érdekesség.Majd pár képet kéne felrakni.
Semmi különös csak a szokásos.
Zsé 3.-ban 160-al repesztett.
Én meg találtam két ajtót a kocsira.
én kb 230-260km-t megyek el két tankolás között (mikor a sárga fény villog), de nem jegyzem meg, hogy mennyit tankolok, és nem is szoktam kiszámítani, hogy 2,49 vagy pedig 11,34 litert fogyaszt-e. Nem érdekel. :-)
én már teszteltem párszor a dolgot.ha alacsony,vagy magas fordulaton küldöm akkor zabál.viszont ha átlagosan a középső tartományban tartom akkor a legjobb a fogyasztás.volt olyan hogy 3000-6000 fordulat között használtam,nem húztam neki és mégis majdnem 8at evett.majd hanyatt vágtam magam.na ezért van hogy húzom mint az ÁLLAT.
Legfontosabb eltérés az inyektor.
Ez kicsit kivasalja a nyersességet bár volt olyan vélemény hogy az inyektoros lányos.
Olajpumpa fogaskerekét mondta Sándor hogy rá kell nézni.Szereti kisütni a fesszabot ami viszi magával a gyujtást is.Erről Kopasz kolléga mesélhet.
KB ennyi.Ha tetszik a forma általánosan nincs hullára gyalázva szétütve rommátörve megvehető.
Szeretném megkérdezni,hogy a 2003 elötti " pufi" SV-k miben voltak másak ?Minden negativ illetve pozitiv dolog érdekelne!Miért kerül némelyik sokkal többe a régebbiböl?
Használ itt valaki karbon palástú kipufogódobot?
Van pár dolog amitől megválnék:
fejidomtartó konzol Suzuki SV 650/1000 S-hez, és egy
váltókar új gumival szintén Suzuki SV 650/1000 S-hez!
Valamint Suzuki SV 650 S K6 2007 februári forgalomba helyezésű, 18300km-rel, szervízkönyvel, elöl continental road attack, hátul Pirelli Diablo MTR02 80%os gumikkal! Iridiumos gyertyák vannak benne, tavasszal lett cserélve hűtővíz Castrol Antifreez-zel, és fékolaj elöl/hátul Motul 5.1 fékolajjal, hátul új EBC fékbetét kb 1000kmet futott, a motor csúszássérült volt helyre van állítva fényezni kell, egyébként tökéletes műszaki állapotban van, (mindennapos használatban volt amíg jó volt az idő )
Ha valakit érdekel valami írjon... Üdv
Érdekesség is volt dániában vagy csak a hülye lapos tengerük?
160-al mentem már igaz én megtaláltam az 5.-et is.
Remélem jó út volt.És rengeteg érdekesség.Majd pár képet kéne felrakni.
Semmi különös csak a szokásos.
Zsé 3.-ban 160-al repesztett.
Én meg találtam két ajtót a kocsira.
Számolgatni nem a pénz miatt szokom hanem így ha megugrik tudok következtetni hogy mi merre változtassak.
A 4 viszont teljesen reális "normális" közlekedéssel úgy, hogy néha-néha elforgatod.
Persze ebben azért az is benne van, hogy nem lehet 2x ugyanúgy megtankolni a masinát, tehát szerintem +-1-2dl tévedés mindig benne van.