Búvár benő stílusú alig egy szezont használt bőrruha eladó..Berik márkájú,52-es méretű,fehér-kék-fekete színösszeállításu, térdkoptatóval és púppal ellátott.
Ebben igazi kvazimódó lehetsz.
Irányára:80eft
Érdeklődni a 30/9089573-as számon vagy a balu88@mailbox.hu címen lehet
ilyen gumival nem járok szívesen.Úgy enged mintha muszáj lenne neki.Tegnap egyébként stilszerűen motorral mentem az ocsmány irodába.Utána meg még mentem egy utolsó kört a tél előtt.
Leginkább 7végén lenne időm motorozni ,akkor meg folyton esik az eső....Jobbnak láttam most kivonatni.De márciustól reszkessen aki az úton jár
jegember: igaz.
szobbal: ja, volt az indexen ezekről a koromrészecske-méretekről.
nekünk most e46-os 3-asunk van, már a facelift utáni (150LE 300-valamennyi Nm), de vezetési élményben sehol sincs a tuning Ladámhoz :-). Ez utóbbi helyett van a motor, ami pedig mindet veri vezetési élményben. Amióta megvan a motor, autót nagyon nyugodtan vezetek.
mellesleg gyűlölöm amikor a dízelbe berakják a tuningboxot és cserébe a páréves németautók úgy füstölnek egy padlógáznál, mint a katonai Ural, amikor 2-ből 5-be váltottunk és úgy padló, Vác belterületén, "poénból". (utólag is sorry mindenkitől, aki váci).
Nekünk opel astra 1.6 16v van..És még mindíg húz mint egy ökör.Pedig csak 100le.A suzuki swift asszem 97le.De ha megtaposom mind kettőt a különbség igencsak érződik.Az opi elindul a suzi nem....
Persze a nyomaték a lényeg tudom,mégis.Hasonló teljesítmény de 300ccm különbség ami elég egy jelentős különbséghez...
Én sosenem buktam csúcstelejsítményre. De szerintem aki itt van és V2-es motorja van, azt soha nem az nyűgözte le, hogy 15000rpm-en lead 150 lóerőt valami.
Fater talán 3 éve vette a C-max-ot 1.6 TDCI eu szabványos koromszűrővel meg motorelektronikával...
Unokatesójának ugyan ez még az első szériás C-mac mindenféle kütyü nélkül.
Elötte volt 1 1.8 D Focus az első szériás.
Én vezettem 1.7 D Combo-t (C Corsa)
Tapasztalatok az 1.8 Kókuszt imádtam vezetni mert dinamikus volt a Combo-t is fűleg ha üres
A Gábor 1.6 C-maxja is jól megy ahoz képest hogy 1.6
De a Fateré... nem lehet neki kövéret nyomni mert letiltja a számítógép meg visszafogja a koromszűrő hogy ne okásjon kormot a kipu... elsőhiba. az ereje nagyjábol 2100 környékén jön meg a turbó 2300-2500 környékén dolgozik rendesen 2800-3000-től él az autó és mint a dízeleknél tudott nagyjából 4000-4500-nál tilt.
Szóval indulás az olyan mint 1 1.0 benzines autóval (kisgáz) a tolatást csak kuplungal hát szó-szó éppeg hogy nem hal meg.
Az előzést jól meg kell gondolni... Ja és e mellet még ott a klíma...
1.6 110 Le asszem.
Most hogy voltunk vele Horvátba autópályán nincs vele sok gond...
De városba hát A tipikus Dízeles vezetést hogy 2-es is lehet indulni azt nyugodtan el lehet felejteni, mivel az 1-esnél is meg kell picit pörgetni a motort.
Ja és a koromszűrőt 120.000-ént cserélni kell potom 30.000 HUF
És ami a legszörnyűbb olyan apróra szűri a koromrészecskéket hogyha bejut a tüdődbe azt te onnan valószínűleg soha többé nem köhögöd fel. Hol itt a környezet védelem?
http://youtu.be/8-NR63-wYwg
Ebben igazi kvazimódó lehetsz.
Irányára:80eft
Érdeklődni a 30/9089573-as számon vagy a balu88@mailbox.hu címen lehet
Csak az indulás-érkezés ugyanott van.
Leginkább 7végén lenne időm motorozni ,akkor meg folyton esik az eső....Jobbnak láttam most kivonatni.De márciustól reszkessen aki az úton jár
Az már döfi
szobbal: ja, volt az indexen ezekről a koromrészecske-méretekről.
nekünk most e46-os 3-asunk van, már a facelift utáni (150LE 300-valamennyi Nm), de vezetési élményben sehol sincs a tuning Ladámhoz :-). Ez utóbbi helyett van a motor, ami pedig mindet veri vezetési élményben. Amióta megvan a motor, autót nagyon nyugodtan vezetek.
mellesleg gyűlölöm amikor a dízelbe berakják a tuningboxot és cserébe a páréves németautók úgy füstölnek egy padlógáznál, mint a katonai Ural, amikor 2-ből 5-be váltottunk és úgy padló, Vác belterületén, "poénból". (utólag is sorry mindenkitől, aki váci).
Persze a nyomaték a lényeg tudom,mégis.Hasonló teljesítmény de 300ccm különbség ami elég egy jelentős különbséghez...
Már csak találjanak fel rendes akkut meg legyen "akku benzinkút" és már veszem is.
Unokatesójának ugyan ez még az első szériás C-mac mindenféle kütyü nélkül.
Elötte volt 1 1.8 D Focus az első szériás.
Én vezettem 1.7 D Combo-t (C Corsa)
Tapasztalatok az 1.8 Kókuszt imádtam vezetni mert dinamikus volt a Combo-t is fűleg ha üres
A Gábor 1.6 C-maxja is jól megy ahoz képest hogy 1.6
De a Fateré... nem lehet neki kövéret nyomni mert letiltja a számítógép meg visszafogja a koromszűrő hogy ne okásjon kormot a kipu... elsőhiba. az ereje nagyjábol 2100 környékén jön meg a turbó 2300-2500 környékén dolgozik rendesen 2800-3000-től él az autó és mint a dízeleknél tudott nagyjából 4000-4500-nál tilt.
Szóval indulás az olyan mint 1 1.0 benzines autóval (kisgáz) a tolatást csak kuplungal hát szó-szó éppeg hogy nem hal meg.
Az előzést jól meg kell gondolni... Ja és e mellet még ott a klíma...
1.6 110 Le asszem.
Most hogy voltunk vele Horvátba autópályán nincs vele sok gond...
De városba hát
Ja és a koromszűrőt 120.000-ént cserélni kell potom 30.000 HUF
És ami a legszörnyűbb olyan apróra szűri a koromrészecskéket hogyha bejut a tüdődbe azt te onnan valószínűleg soha többé nem köhögöd fel. Hol itt a környezet védelem?