Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki ismeri a "Zsolti a Béka" című számot annak nem lesz idegen, de kanyarvadászunk tiszteletére átírtam!


Eyo* !Respekt és tisztelet Zsoltinak, a kanyarvadásznak
A halálos laponkanyarodós stílus megalapítójának
Az ezres motorok kimotorozójának
A kétkerekű stílusok nagy tudójának
Akit kiközösítettek kezdő korába'
Mert később találta meg a hatodikat a lába
Aztán egyedül vándorolt hajóról korzikára
Rátalálni az egyetlen igaz stílusra
Ki tudja, meddig tanult, de most itt van
És legyőzhetetlen
Bárkivel nyíltan kiáll
Aki megsérti a kanyarok törvényét
A SRADnak is a múltkor lekarcolta a deklijét. BK!

Zsoltinak gixer, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak R1,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak ezres,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak speed gép,Zsolti nem béna, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka” ,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak a bu-saaaaa

Zsolti rókás,
Figyeld, hogy nyomja le épp a kanyarmenőket,
Ez forgalomtól elzárt terület
Gondold meg, a térdedet hova teszed, nyekk
Szszs hé húzd el a majrécsíkot, mondta a rókás
És lekörözte „roadking”-et, Ő meg a naciba piszkított
Jön egy „bugyikék”, kirakja a térdét
A rázókőre rá
De jön Zsolti és egyetlen mozdulattal
Körbemotorozza, Whroom
Három másodpercet ráver, addig szedd össze a
féktávodat meg a gázt
Mert Zsolti palacsintává lapít
Pwerslide beszúrós kanyari, kanyargós
Leköröz beszúrja haver az ezressel lever
Sornégyes „bálnaorrú” kerül féktávába,
Aki rajtaült nembírta átült egy jáwára NYEKK
Whroom whroom haver ne perecelj,
Mert Zsolti a kanyarvadász leugatja a fejed.
Break your head, Break your head
Dekli down, dekli down deklideklidown

Zsoltinak gixer, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak R1,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak ezres,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak speed gép,Zsolti nem béna, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka” ,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak a bu-saaaaa

Segítségül hívott pozőröket
Kiborult a fehér festék a térségben
Nem egy SV-snek lett keserű a szája
Nem egy barátjának lett „dainese” ruhája
Róka néni támadt egy mögéülős megtévesztéssel,
De Zsolti besózta egy túrára mögéüléssel
Kerózó CBR a szépszemű nőjének
És a visegrádi pihenő állásból indító Csapatak fityiszek
Vadállat, kerózós, naplementébehaladós-száguldozós kerekezés, nem pite
A holnap lekörözött „Citellusnál” lévő
Tegnap óta lekörözött kanyar előtti háromnak
De még nem látják, mert ő a mögötte van
Íjá már itt is van

Zsoltinak gixer, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak R1,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak ezres,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak speed gép,Zsolti nem béna, Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka” ,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak „béka”,Zsoltinak a bu-saaaaa

Az eredeti: http://youtu.be/tCTjP2c8i-w a béka![/L]
Illetve ami meg engem varatlanul ert az a kis sebessegnel torteno manoverezes. Joval fentebb kerul a sulypont, igy nehezebb megforulni peldaul.

Mi megbeszeltunk egy jelrendszert a biztonsag kedveert. Amikor meg eloszor vittem, akkor ket vallutogetes azt jelentette, hogy lehetoseg szerint alljunk meg, a harom pedgi, hogy azonnal :)
Nem tudni, hogy esetleg mikor kell pisilnie/megigazitani az osszegyurt fulet a sisakba/panikolni/megkerni, hogy meg egy ilyen elozest ne csinalj.
Figyelj a fektavokra, sokkal nagyobb uton allsz majd meg.
Ezt mondha nem emlitette volna senki.
En a felesegemet eddig kb 1000 kilometert vittem, de meg egyszer sem koccantottuk ossze a sisakot. Szoval lehet erzessel is kezelni azt a gazkart es kuplungot.

Egyebkent erdemes megbeszelni azt az utassal, hogy addig NEM szall fel, amg te nem mondod, hogy lehet es te NEM indulsz el addig, amig O nem szol, hogy indulhatsz.
Fékeztél annyit?
Nem vettem észre.
repcéből egy ideje semmit nem használok........amúgy a gyári előírt DOT4-nek nem sokkal alacsonyabb a forráspontja mint a gyengébb 5.1-eknek amik ráadásul hamar el is vesztik a tulajdonságaikat.......csak más az alapanyaga......ja, és ha el lett hagyva a hőelvezető lemez a betétről akkor is hamarabb melegszik........ez általában valamelyik betétcserénél már nem kerül vissza.....
A vicc az, hogy eddig Saito betét + Motul DOT 4 olaj volt a gépben és a Hringen sosem volt vele gondom, nem ismertem azt a fogalmat, hogy felpuhul stb. Most, hogy betét csere volt, ment bele a Brembo betét. Gondoltam cserélek olajat is, legyen valami racsingos, lett bele Repsol 5.1. Na ez most a Dolomit túrán kicsit puha lett
megsúgdosom......a saito nem rossz ......viszont van olyan betét amit viszonylag hamar kellett cserélni kollégának mert felégett mint állat és hiába volt még vastag hús a fék már nem fogott......ferodonál 1X találkoztam ezzel, Töki gépén, brembonál 1X sem, pár márkánál általános....persze egyszerű utcai használatnál minden betét jó, de pár szerpentin kihozza a különbséget...
Lehet én vagyok fakezű, de nekem a Louisos Saito sinter ugyanúgy fogott mint most a Brembo SC
Jobb hát :p
Valóban jobban fog a brembo, de annyival drágább is......a gyári pedig azért megy el többet mert vastagabb......volt a kezemben "gyári" nissin és "nem gyári" nissin és a különbség csak a vastagságban volt.......
Én az utasaimnak azt szoktam mondani, hogy ne próbáljanak se segíteni, se ellentartani. Viselkedjenek úgy, mint egy csomag és lehetőleg maradjanak merőlegesen a nyeregre (se jobbra, se balra)
A fékezés nagyobb gáz, mint a gyorsítás (hacsak nem kerózni szeretnél...). A motornak, viszont máshol lesz a súlypontja, így először furcsább lesz vezetni. Az indulásnál és a megállásnál lehet nagyon érezni, dönteni viszont jobban lehet utassal.
a tankon a legjobb ha támaszt, kapaszkodik, készítsd fel rá h ne ijedjen meg, dőljön veled, ne tartson ellen. fékezéskor támaszkodás gyorsításkor kapaszkodás. felszállást gondolom nem kell magyarázni. ülj fel állj irányba, hajtsd le neki a lábtartót, mindkét lábaddal támaszkodj és fogd a kormányt mikor felül nehogy akkor dőljetek el. beszéljetek meg jelzést, ha lassítani akar mert fél szorítson meg kétszer, ha meg akar állni fogja meg a vállad stb...
a nyomaték miatt sokszor fog koccanni a sisakja a sisakodon

de nem vészes...

Ha egyenesen mentek, simogasd a kezét amivel átfog, h érezze, figyelsz rá (ha mondjuk ügyes vagy, kanyarban is megy, de attól az Ő biztonságérzete nem fog nőni:)

így leírva gázul hangzik, de már egy gurulással is hatalmas sikereket lehet elérni


ha eljutok egyszer haza a börtönhajóról, akkor majd meghallgatom
dupla marha...

amúgy, tényleg van jutalom...Ha jól csinálod, a csaj megkedveli a motorozás és rád fog tapadni... úgy jársz mint én...ruha már megvan, tavaszra jogsi, meg cbr600RR van kilátásba helyezve csajnál...

azért remélem nem akkora tehetség, h rövid időn belül odaverjen a belső íven, mert akkor kikeresztelkedem, eladom a motort és swift-et fogok vezetni
v2 vel szoval velem doljon az a lenyeg ertem koszi
remelem a vegen megjutalmaz
Meg elol sem tudom mit tegyek csak annyi hogy kaoaszkodjak mer az eletem mulik rajta,
A tobbiben halgass zse"kanyarvadasz"kettore.
Nagy spiller a csoka.3 ajtos szekrenyek noit fuzi motorolni.Csak jobban tudja mint en.
gyere bakker szivesen
TL mindenhogy jól szól!
vágom a parád, dettó így voltam én is anno...

Térdeivel szorítson téged, már amennyire tud.Lehetőleg próbáljon rád dőlni.Minimum, h átkarol, ha a tankon nem tudna támaszkodni...

dőlni minimálisan, és veled együtt próbáljon mozogni.Éreznie kell...

nem akarlak letörni, de vittem már utast, aki 300km után se vágta...Aztán vittem olyat, aki életében először ült rajta, de ülte meg, h na


szóval, először csak óvatosan...

mivel viszed?V2-nél figyelj a kigyorsításokra, motorfékre...Próbáld magasabb fordulaton tartani, azt akkor kevésbé fog hintázni
Azzal a dobbal nem szól valami nagyot....
Ezt nem szereti mer ez még a régi 955-ös Amúgy szerintem baró.
20 eve emzen vittek
annak a TL 1000nek de meghallgatnám a hangját!
oksa de megis mit mondjak a puncinak merre doljon es hogyan ilyenek re gondoltam ertem most nem fogok en sem terdkoptatosan menni de nem szeretnek benazni sem erted?