ki lehet egy szaros szitu okozója?Egy állat,egy autós,egy másik motoros.A Z750 TANULÓMOTOR kezes,újrakezdőknek,kezdőknek szánták.(mint az sv-t).Az RSV mille, egy vadállat,olasz kőkemény versenymotor.A CBR 600 meg egy mille light...de mindegy,úgyse akarod érteni amit mondok
Most ugye azé ciki ezrest venni, mert ha bénázom, feltűnő, hiszen az a divat, hogyha ezresed van, akkor lealázol vele mindenkit, meg téped neki.
kismocin, meg ha nem téped, nem gáz, mert nem divat vele gyorsan menni...
egyébként se sugallja a kisgép, h tépnéd neki...
Egy formatervezett sportgép más üzenetet közvetít, ezt kell megérteni.Az előítéletekre meg szarok magasból.Nekem nem sérült az ego-m, mint itt oly sokaknak sérült volna, ha egy fehér G astra levillogott és megelőzött...Még meg is köszönte mikor elengedtem
Tehát marad a cibri...A csajnak meg gratula, h felült a zx-re és megmutatta, h lehet kezelni bármit mert fejben dől el.
Ki az okozója egy nehéz szitunak?Ha valaki aki nincs tisztába az alapokkal akkor az egy gyengébb géppel is menni fog mint egy barom és ott sem tud majd megállni..2000-ben motoroztam egy hónapot egy honda mbx125-tel majd 5 év kihagyás következett és azután vettem meg a z750-et.Szóval erős túlzás azt állítani,hogy tudtam motorozni.. A z750 meg tudott annyit mint egy régebbi 600-as sportmotor tehát én is hatszázassal kezdtem még sem okoztam másban és magamban sem kárt.
Az meg hogy 1 nő mit csinált,meg hogy megy mivel,az nem befolyásol semmit.Ez olyan mintha azt mondanád hogy Zengő Zolinak van WTCCs csapata,minden Zolinak megvan rá az esélye hogy legyen neki...hülyeség.
Asszem a Papp Laci féle zx10-től talán nem kell bivalyabb motor..Nem muszáj egy erős motort sem úgy hajtani mintha állandóan labancok üldöznének.. .Szépen lassan kell összeszokni a motorral legyen az kezdőknek szánt motor vagy épp egy sbk.Szerintem.
Szerintem ez így nem teljesen igaz.
Meg tudja lepni a power, ami szerintem hatványozottan igaz egy nőnemű illetőre.
Egy nagyobb teljesítményű motorral sokkal könnyebben besokallsz egy kanyart.
A z750-nel kezdtem és még élek..Miről beszélünk?Magamat ismerve akár ezres v2-vel is kezdhettem volna..Jó példa erre a kiscsaj aki benne van a Fr-ben.Állítólag most űlt először rendes motoron(zx10r)és olyat karcolt a ringen,hogy sok faszinak becsületére válna..
azért mert egy kezdő,a nulláról ne kezdjen 1000res V2esen,mert sírás lesz a vége. Mellesleg az RSV 220kg (waroé)...ami még neki is "meglepi" volt,pedig nem gyenge gyerek Amúgy meg nem véletlenül van az a bizonyos szamárlétra....valami alap kell.Itt nem arról van szó hogy 125ös/250es géppel ment egy csomót,tud kanyarodni,normálisan fékezni...Ha ne adj Isten valami vésszituba kerül vagy az első fék durvasága lesz a hasalás oka,vagy a gázreakció...
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, ha SV1000S-re gyári kormány helyett enduró kormányt szerelnék fel akkor kell-e hosszabítani a bovdeneken ?
Vagy ha pontos választ tudtok adni akkor elmondhatnátok azt is, hogy milyen kormány szerelhető fel SV-re...
válaszaitokat előre köszönöm.
by
Ha hülye akkor egy robogóval vagy egy 125-ös motorral is ki tudja nyírni magát...Ha elég érett valaki a motorozáshoz miért ne vehetne nagyobb köbcentis motort..
CBR 600 RR kezdésnek?