Sziasztok!
Most értem haza egy gyönyörű 1000km es turáról! egyetlem szepséghibája van az egésznem! Trafiztak a rendőrők egy alló kocsiból! Szembe mentem velük! A másik oldalt nem álltak és utam további részében sem állitottak meg sehol! Szerintetek be tudnak azonosítani? az nagy gebasz lenne! SEGITSÉG!
Ne húzd fel magad. Olvastam én is ennek a (emberkének) az inteligens és szépen érthetően megfogalmazott kérdését. Először gondoltam,hogy írok valami hasonlót mint te de aztán inkább arra sem méltatam. Lehet,hogy az én válaszom nem lett volna annyira inteligens. Üdv: Szabi
szerintem meg ahelyett, hogy mindenféle hülye mendenmondákra meg mindenhez értő, de SV-t csak képeslapon látott emberek sztorijaira hallgatsz, inkább olvass el egy-két tesztet, járj utána a dolgoknak. Ha nem lett volna érezhető a hozzászólásomból az "enyhe" él: semmiféle olajfogyasztási probléma nincs basszus.
Egyedi eset persze előfordulhat, ennyi erővel azt is kérdezheted: igaz-e, hogy a Ladák fogyasztják az olajat. Az enyém nem, másé igen, most akkor mit lehet erre válaszolni? Tudod: "hüje kérdésre hüje válasz"
a múltkor valaki panaszkodott LEDes helyzetjelző ügyben. Miszerint polaritástól függetlenül NEM ég.
Rájöttem a megoldásra, mert nekem sem égett, és rákapcsolt gyújtás mellett próbálgattam. Félig a foglalatba dugva égett, teljesen bedugva kialudt. Megoldás: a visszahajlított két kis érintkezőhuzal tök rövid, teljesen betolva már nem érintkezik a csatlakozóval. Ráforrasztottam egy-egy hosszabb huzalt, méretre vágtam, és most tökéletes.
Sziasztok Márkatársak!
2001-es sv 650-em van, az elmúlt egy héten már 2-szer megtréfált az akksi, nagyon a végét járja(gyári yuasa). Az lenne a kérdésem,hogy a yuasa mellet még milyen akksit és hol érdemes venni a gépbe, ami hasonlóan tartós. Ja, és az ár sem utolsó szempont.
Előre is köszi!
Sziasztok! Érdekelnének a tapasztalatok a motor beindításával kapcsolatban mert amikor hidegen indítok én nem húzok neki gázt és néha 2-3 mp után leál a motor,újraindítom és már utána nincs gond, próbáltam már kicsi gázzal de úgy meg belő a kipufogó. Úgytudom a befecskendezős motoroknál indításkor nem szabad gázt adni. Igaz ez? A válaszokat előre köszönöm. Széles utat!
Szelephézagot még felesleges ellenőriztetned,ha ennyitől elkopott akkor baszhatnánk az SV-t,tehát ne dobd ki feleslegesen a pénzedet!Az enyémben 40000 km. van és még gyári értéken vannak a szelephézagok!
Olajfogyasztásról annyit hogy nekem is mindig Castrol Actevo volt benne és így 40000 felé már nekem is megette 6000-km alatt a majdnem 1 litert,igaz hogy elég sokat pörgettem én is a gépet volt hogy autópályán mentem vele tartósan 190-et!
Ezek után tettem bele Motult,abból alig fogy!
Egyébként megint leírom,mint már annyiszor hogy a v-motor egyébként is kajolja az olajat valamilyen szinten pláne ha pörgeted!Az SV-t meg nem nehéz pörgetni mert elég rövid löketű a motorja!
Köszi a választ. Sztem jövő hét hétfőn elugrom vele szervízbe amúgy is most elméletileg szelephézagot kellene ellenőriztetni (24000). Majd még ott is rákérdezek.
Meg egy pár karcmentes Martin Titanium dobom SV 1000 - re (az ár képlékeny: megbeszélés tárgya, gyorsan el kéne adnom szóval rugalmas vagyok) - a motorral együtt vettem, de az átírásra már kölcsön kellett kérnem, amit meg kell adnom, ezért adom el. Nagyon szépen szólnak, és a gyári dobhoz képest pehelykönnyűek - csatlakozom az előttem szólóhoz, sokat dob a teljesítményen: a gyári dobokkal érezhetően lomhább a motor.
Hali Atisv!
Az én motorom 3,5 dl-t evett meg 6000 km-er alatt (k4), de haveromé ő 13000-el vette tehát a szervíz után (k4 az is) beletett 5000-et elvitte szervízre (18000-esre és közben olajszintet nem ellenörzött) és ott már mondta a szerelő, hogy mintah kicsit kevés lenne benne az olaj! Különösebben nem érdekelte megvolt a kötelező oljacsere stb. Múlt héten motoroztunk és úgy nézegettem a motort és a szemem valahogy megakadt az olajszntjelző kis ablakon. Kérdeztem is egyből tőle hogy van benne elég olaj? Mondta, hogy most volt szervizen tehát biztos. Na az a lényeg, hogy ketten a motort nem tudtuk annyira megboritani hogy a kis ablakon lehessen látni! Másnap kicsivel kevesebb mint 2 liter olajat töltöttünk bele és még nem ment vele 6000 km-ert! Pedig nem igazán hajtotta! Talán az előző gazdája.
Köszi! Megpróbáljuk, talán nem felesleges kidobás lesz...
Actevo van az enyémben is. Az előző olaj nemtudom milyen volt, mennyi km volt benn pontosan, de legalább 3000 általam, és semmit se fogyott....
A mostani actevoval, igaz sokat mentem nagyobb vasakkal, hajtva volt, 5000 km alatt olyan 6 decit megkajált... 18000 km lesz benn.
Én nem aggódom, kisebb lánckerék van rajt, hajtva volt, a V2 nem erre való, belefér. 150 felett eszi. Legyen otthon egy lityi olajad mindig, cseréld le 6000renként, és nem lesz baja a vasnak
Könyv szerint ha megy akkor elég a CR8-as is.
Nekem volt vele gondom azért tettem bele 9-est. Sztem ezt magadnak kell kitapasztalnod.
Viszont olaj ügyben senki többet?
na végre elintéztem minden dolgom, kiszedtem a gyertyákat és holnap veszem az újakat. nem foglalkozok az irridiumossal, maradok a gyárinál.
Na de, a normál denso u24esr-n volt a motorban.
Cseréljek NGK CR9E-re? az egyel magasabb hőérték ugye. a mostanival se volt különösebb probléma, le-leállt néha, de mindig könnyen indult stb.
A leömlők,sajna elöbb utóbb elszineződnek.Sokáig én is küzdöttem ellene de aztán elfogyott az energia és szépen egyenletesen besárgultak.Szépen meglehet tisztítani karcmentes súroló szerekkel,ill.polír pasztákkal de aztán hamarosan úgy is besárgul.Mostmár megszoktam és az sem ronda.Engem egy dolog bosszant de az nagyon, amikor hagyják rá égni a leömlőre a sok koszt port sarat stb. és egy idő után vöröses por szerű anyag borítja. A motoromon az előző tulaj ezzel nem foglalkozott. Egy egész du. fetrengtem a motor alatt,körűl mire letudtam szedni. Még nem tuti teljesen de egy két ápolás és rendben lesz.Üdv: Szabi
Azért köszi. Azért paráztam be mert eddíg nem igazán volt ilyen. Az tény h néha hajtva van, de nem ész nélkül.
Ja olaj pedig ő van benne: Castrol Power 1 Racing 4T
Most értem haza egy gyönyörű 1000km es turáról! egyetlem szepséghibája van az egésznem! Trafiztak a rendőrők egy alló kocsiból! Szembe mentem velük! A másik oldalt nem álltak és utam további részében sem állitottak meg sehol! Szerintetek be tudnak azonosítani? az nagy gebasz lenne! SEGITSÉG!