megmondom őszintén próbáltam így is úgy is,ha kiülök akkor is leér.
a váltó felőli oldal is ilyen lett.
de király vóóót
a második 20percbe jött egy kavás,jól ment de én jobban
az ideg szétbaszta szegényt
szépen lagyaláztad a cuccost! .....tényleg feljebb kell pakolni vagy meg kell tanulni kiülni.......ha a gyári dob lett volna rajta akkor úgy jársz mint Laller mikor a kipuff kiemelte a hátulját....
mögprobálom visszahajtani,meg feljebb állítani hogy ne érjen le.
amúgy ma megen nem volt tolongás,tehát tényleg jöhetnél egyszer Zoli.szinte én mentem egymagam.
No megszagoltam az olajat és olyan szaga volt a flakonban lévőnek mint nálad szerencsére.
Faternak odaadtam a szűrőt mondtam az árát azt mondta jóvan kösz azt letette és bement a házba... szép! Majd jól megiszom a Whisky-ét meg söreit
Hazafelé hallottam 1 kis morgást amit eddig nem tűnt fel gondol ez lehet attól is hogy most normális a láncfeszesség nem pedig laza.. Remélem nem tévedek!
A fék jól vizsgázott fasza lett végre nem májkrém!
Ééés köszi még1x
Nem feltétlenül csak a pályáz az oka ezeknek a dolgoknak! Nap mint nap találkozom a "csóróság " problémályával.Motorra van pénz ,de fenntartani már nincs.Van akit alig tudok rábeszélni arra ,hogy legalább motorkerékpárolajat használjon!
"Eladásra lesz" - eza kedvenc mondatom.Szomorú ,de csili-vili pár éves motornál is bele lehet futni szarba a gazdálja sóhersága miatt.Érdekes hogy ezeknél azért a tetkóra futtya!
Azt mondta a szervizes h a nagymértékű kopást nézve még azis előfordulhatott h az előző tulaj kitudja milyen okból (nah jó ezt kilehet találni ) eladta a blokkból a jó hengereket (vagy mit ezt már nemtom pontosan ) és vmi régit szerelt rakatott rá
a váltó felőli oldal is ilyen lett.
de király vóóót
a második 20percbe jött egy kavás,jól ment de én jobban
az ideg szétbaszta szegényt