Akkor sírni fogsz! Az biza mindenképp lefog égni mert azt csak forrasztani vagy heggeszteni lehet, az mindegy épp melyik eljárással. Legyen az AWI, vagy láng vagy egyéb...
Helló minenki. Segítségetekre lenne szükségem Hétévégén motorozni készültem menni, a garázsajtó kinyitása után a motorom alatt hatalmas benzintócsa fogadott. Sajnáltattal tapasztaltam,h a benzintank a perforálásnál szétnyílt és ott csöpögött ki belőle az üzemanyag(8liter):(. Beszéltem egy motorszerelő ismerősömmel, ő azt mondta h mindenképpen hegeszteni kell a tankot a perforálásnál,ami azt eredményezi h a tankon tenyérnyi helyen le fog pattogni a festés,újra kell fújni. Esetleg ha valaki tudna valami humánusabb megoldást a hegesztésen kívül nagyon megköszönném, ugyanis sajnálnám a gyönyörű gyári fényezést. Válaszotokat előre is köszönöm
mondom, NEM a kormányvégre rakod, mert akkor nem forog hanem a markolat szélére a peremig.
szép is lenne, ha csak a kormányvégesek használhatnák!
Azt használja ki, ha fáradtan rádőlsz, gyakorlatilag kéztekerés nélkül tudod adni a gázt.Ha megtartod magad, akkor meg egy fix gázálláson képes maradni, így lesz tempomat.Bár a kifejezés valóban megtévesztő
Asszem a gyári váltolajfeltöltés a gáz.Túl kell tölteni hogy ne menjen szét.Olajcserénél meg jelig töltik.És elkezd kerregi alapjáraton.Skodánál is ez volt.És mit mondott a szevíz.Nyomja ki a kuplungot mindig és nem kerreg.
Amúgy a legnagyobb gond velük hogy sokáig a II-es golf híréből éltek.És eléggé kispórolták a III-as IV-es szériánál a minőséget.V-nél észbekaptak a VI sikerült jól.De mindvégig kuuurrrrrvadrága lett.
Én alapból racionálisan az astrát tartom jobbnak belőle nem az F-et inkább a G-H sorozatot.Ott legalább az ár-érték rendben van.
Olaszok fejlődnek de a 80-as évek kútjából nehéz visszakapaszkodni.Viszont olcsóbak tele extrával élénk jól vezethető kiskocsikat gyártanak és a Panda az egyik legmegbízhatóbb kiskocsi.
Nem éri el a japánokat ugyan de mennyibe kerül?
széthúzod és a kormány végére rakod, a fül feléd néz.Hangulattól és gázrángatási hajlandóságtól függően rakhatod, vízszintesbe, vagy kicsit lejjebb.
Minél magasabban áll "üresben", rátehénkedve annál nagyobb gázt adsz a súlyoddal...
Tehát először óvatosan a rátehénkedéssel, mert hamar felpörög a gép, engem is meglepett, mikor elindult.Mert még a kezem nem is tekerte a gázkart, de a csuklóm már nyomta lefelé ezt a műanyagot
elég belőle 1 is, mert a túloldal ugye nem forog, de lehet, h a túloldalit is képes tehermentesíteni, erről nem szól a fáma...
Mert ugye a legfőbb funkciója az, h a mutató és a nagyujj közötti izmokat tehermentesíti.
kint 10ejró, itthon kb. 2500-3000 lehet, bembomotornál a dunapláza mellett, vagy bázismotornál szerintem kapható
Semmi köze sincs a kormányvégsúlyhoz.Mert a markolat széléig kell kihelyezni, ahol a perem van.Először azt hittem, el sem érem, emrt olyan széles a markolat, de simán ráér egy kisebb, keskenyebb kéz is!
A Polo váltója gyenge ez tény, sokan mondják. De mi gyenge benne? Nekem ugyan nem lett szétszedve te munkatársamnak igen (nekem már biztos szét volt) a nyelestengely végén lévő 6400ft-os csapágy megy tönkre benne. Semmi más! Nade ennyit erről!
Az olaszok szép hangú jó motorokat csinálnak, meg tudnak design-olni. Vót szerencsém vezetni egy 1,2-es Bravo-t szerintem meghazuttolja a köbcentit.
De, az igénytelen részletmegoldások, meg a gyengébb összeszerelési minőség következtében bekövetkező gyorsabb elhasználódás lehúzza a használt darabok árát. (Nem konkrétan a Polo-ra gondolok.)
Van ellenpélda autóiparból is.Ismerős autsboltos aszongya volt neki egy nagy halom autója de mindig visszatért a fiathoz.Egyedül egy II-es golf volt ami úgy ahogy megérte.
Sorolta is a sok hibát amit mindenféle gépnél lehet kifogni.Pl aszondta a swiftel is lehet muris dolgot művelni.Szokik az is romlani.Pedig aztán az a megbízhatóság mintapéldánya.
Mivel autószerelő vagy tudnál.És tényleg nem érdemes.Eddig 3 fiatot fogyasztottam.
Egyikkel sem volt annyi gond mint a nagynéni polojával.Ez tény.
És az is hogy a mostani astrával sem lesz semmi gáz sokáig.Punto is birja elég jól.Kellett szervízelni de a kíméletlen használat velejárója.Még mindíg olcsóbban üzemeltetem mintha az übert venném felárral és fapad fapadjának fapadjával.
Mért?
Mert új.Ennyi.Minnél újabb annál jobb.Oszt jóvan.
Mivel autószerelő vagyok látom, h mivel mennyi baj van... Tudnák szerintem vitatkozni nem is keveset de eredménye úgysem lenne. Te maradnál az olaszoknál úgyis
Ja.De azt megszoktam.
Sajnos a mai magyar tapasztalat valamikor a 80-as évekből jön hogy a német wv a überállat megy 40 évig a mint a doxa olajat sem kell cserélni bezzeg a többi mind atomra hullik már a gyártószalagon.Fel sem fogják hogy KB az egész paletta ugyanarról az európai beszállítói piacról gyön.Hullamindegy hogy az milyen gyártmány.
Pl a benzines polóknak simán széthullik a váltója nameg az ajtózárból pár év alatt egy maréjk alukonfetti marad.Ezeket látom a nagynéném pólójából.
Szegény anyukám elment vel párszor.mindíg másik oldalról kellett beszállni és csak a polot kellett tolnija a bravoját meg sose.
viszont te ha jól láttam mész hegylakokkal széplakra?